Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä Kudrow on vanhentunut verrattuna Coxiin ja Anistoniin

Vierailija
17.06.2019 |

https://www.radionova.fi/uutiset/viihde/a-180148

Hän lienee ainut joka ei ole ottanut täyteaineita.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas Aniston hyvän näköinen. Juurikin niitä hömppäleffoja Netflixistä katsoneena jäin miettimään, että miten sillä on nykyään niin kapea nenä ja muutenkin ihan oudon näköinen.

Anistonhan on tässä kuvassa aivan entisensä, muutamalla rypyllä. Kivasti vanhentunut, eikä näytä noin muoviselta kuin Corteney. (vaikka kävikin fyllit ottamassa pois)

Kuinkahan contourattu on sitten niihin leffoihin, kun oikeasti pitää katsastaa pari kertaa, että kuka tää olikaan...

Onhan Kudrow aika kulahtaneen näköinen. Hurjat nuo silmän ympärykset.

Vierailija
22/39 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cox oli aika vahanaama Frendien vikalla kaudella! Onneksi jätti botoksit pois. Aniston on terveysintoilija ja sen takia varmaan noin nuorekas! Syö vain luomuruokaa ja toki rahakin auttaa niin voi käydä kasvohoidossa vaikka joka päivä 😁

Aniston kylläkin polttaa tupakkaakin, siitä on vaikka kuinka tupakointikuvia ympäri nettiä. Aikamoinen terveysintoilija.

Okei, en tiennytkään että Anistonkin on röökimuijia! 😂 Mutta onhan esim. Jessica Alballa joku terveysalan yritys ja hänkin vetää röökiä posket lommolla 😅 Noh, ehkä Anistonin kreikkalaiset geenit pitävät hänet kuosissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilisessä elokuvassa Aniston vanha.

Vierailija
24/39 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anistonin leikkaukset eivät olleet menneet kyllä nappiin. Päiviteltiin samaa elokuvaa katsoessa.

Vierailija
25/39 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kudrow näyttää olevan n 70v. Meillä töissä ei kukaan 60+v näytä noin ryppyiseltä.

Vierailija
26/39 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hjui. nuohan on kaikki ihan mummoja.

Vierailija
27/39 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmien ympärys vaikuttaa todella paljon. Anistonilla silmien ympärys on selvästi silein.

Vierailija
28/39 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta noilla kullakin on omaisuutta muutama kymmenen miljoonaa (Anistolla eniten), mitä parista rypystä. He voi tehdä mitä haluaa, milloin haluaa, sitä kadehdin lähinnä.

Vierailija
29/39 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/39 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta eniten vanhentaa kasvojen putoaminen eli leukaperien valahtaminen, johon eivät ryppyvoiteet auta. Noilla kaikilla kasvojen muoto on säilynyt. 

Nykypäivänä on jo plussaa, jos julkkiksen voi tunnistaa samaksi ihmiseksi kuin 20 v sitten. 

Vierailija
31/39 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 57v, eikä minulla ole ryppyjä. Saan kuulla siitä jatkuvasti, viimeksi eilen Stockan myyjä totesi, että olet kyllä hoitanut ihoasi hyvin.

Niinhän minä olenkin. Suoranaisen auringonoton lopetin neljänkympin pintaan, ulkona toki olen paljon, mutta aina vähintään 30 -kertoimella. Kasvovoiteessa ympäri vuoden kerroin 30.

Tietysti myös ihon laatu ja geenit vaikuttavat, runsas vedenjuonti ja terveellinen elämä muutenkin.

En ole mikään terveysnatsi, mutta alle 40 v todettu melanooma luomessa pelästytti pahoin.

Vierailija
32/39 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 57v, eikä minulla ole ryppyjä. Saan kuulla siitä jatkuvasti, viimeksi eilen Stockan myyjä totesi, että olet kyllä hoitanut ihoasi hyvin.

Niinhän minä olenkin. Suoranaisen auringonoton lopetin neljänkympin pintaan, ulkona toki olen paljon, mutta aina vähintään 30 -kertoimella. Kasvovoiteessa ympäri vuoden kerroin 30.

Tietysti myös ihon laatu ja geenit vaikuttavat, runsas vedenjuonti ja terveellinen elämä muutenkin.

En ole mikään terveysnatsi, mutta alle 40 v todettu melanooma luomessa pelästytti pahoin.

Aurinko onkin pahin vanhentaja. Kun ihmiset tajuaisivat tämän ja lopettaisivat itsensä korventamisen auringossa.

Terv. kosmetologi

Vierailija
33/39 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aniston hakkaa vielä 25 vuotiaat naiset kauneudessa mennentullen 😘

Vierailija
34/39 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reilukerho.. Kudrowilla tullu vähän hölmö ilme ja tietenkin se kannattaa hyödyntää että itse näyttäs paremmalta vieressä. Just katsoin netflixistä jonkun hömppäkomedian jossa anniston on pääosassa ja näyttää aivan ihmeelliseltä ja paljon vanhemmalta mitä tuossa kuvassa

Tämäkö?

https://i.ytimg.com/vi/wRnEj4434ws/maxresdefault.jpg

Vierailija
35/39 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä elokuvassa ainakin oli vanhan näköinen (Cake), mutta toki oli "arpia" kasvoissa:

https://www.irishtimes.com/polopoly_fs/1.2109575.1424800316!/image/imag…

Vierailija
36/39 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpas ikävän otoksen laittanut Kudrowista, oikeestihan hän on vanhentunut tosi kauniisti. Nykyään jopa kauniimpi kuin nuorena.

Parempaa kuvaa ei saatu. Asutko kenties hänen naapurissa? Totuus on usein tarua ihmeellisempää.

Vierailija
37/39 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus teidän kanssanne.

Olen syntynyt -65 ja tuollainen ulkonäkö on VAIN, jos naamalle on tehty jotain.

En tunne ainoatakaan n. 50-vuotiasta ihmistä, jolla ei ikä näkyisi jollain tavalla.

Uskokaa nyt: näiden naisten naamoja on MUOKATTU. Viiskybänen ei näytä kolemkybäseltä IRL

Vierailija
38/39 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisa Kudrow oli kaikkein kaunein ja seksikkäin Frendi. Roolihahmo vain oli äärimmäisen ärsyttävä.

Vierailija
39/39 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesus teidän kanssanne.

Olen syntynyt -65 ja tuollainen ulkonäkö on VAIN, jos naamalle on tehty jotain.

En tunne ainoatakaan n. 50-vuotiasta ihmistä, jolla ei ikä näkyisi jollain tavalla.

Uskokaa nyt: näiden naisten naamoja on MUOKATTU. Viiskybänen ei näytä kolemkybäseltä IRL

Ei näytäkään, mutta on eri asia näyttää ikäiseltään, kuin vanhemmalta. t: vm-69

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi