Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lävistyksiä teillä on?

Vierailija
17.06.2019 |

Mulla on vaan 2 korvareijät, ja lseken ne lävistyksiksi jos ne tehdään neulalla ja mul on tehty lävistäjällä.
Ittel ois harkinnassa viel nenäkoru, helix ja ehkä vielä yhdet korvareijät. En oo varma, mut siis oon varma et ainaki noit jonku kyl siis aijon viel ottaa et tällee siis.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2x venytykset korvissa, toisessa korvalehdessä yksi lävistys venytyksen lisäksi, tragus, nänni, kieli. On ollut muitakin, mutta nuo vielä jäljellä.

Vierailija
2/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Mun mielestä ne on älyttömiä ja rumia. Kukaan ei kyl näytä yhtään kauniimmalta ihme killuttimien kanssa. Kälyllä oli pitkään punainen rubiini? nenässä. Näytti mun mielestä ihan tulehtuneelle finnille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme helixiä, industrial, napa ja vch. 👍

Vierailija
4/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Lapsena oli korvikset mutta annoin umpeutua parikymppisenä.

Vierailija
5/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. Mun mielestä ne on älyttömiä ja rumia. Kukaan ei kyl näytä yhtään kauniimmalta ihme killuttimien kanssa. Kälyllä oli pitkään punainen rubiini? nenässä. Näytti mun mielestä ihan tulehtuneelle finnille.

Niin, tätähän ei nyt kysytty, mutta et vaan millään voinut olla nälvimättä?

Vierailija
6/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa korvanlehdesää yksi korvakoru, toisessa neljä. Korvikset sain n. 12-v, itse tein tuohon toiseen kolme lisää itse poltetulla parsinneulalla n. parikymppisenä

Vierailija
7/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenärengas on ollut 17-vuotiaasta eli 22 vuotta, napakorun otin pois ensimmäisen raskauden alussa enkä laittanut takaisin.

Vierailija
8/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuin yksi klittalävistys.

Vierailija
9/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyttiinpäs. Just sitä kysyttiin, että onko lävistyksiä vai ei ja siihen mä vastasin perustelujen kera. Joten, älä valita.

Vierailija
10/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyttiinpäs. Just sitä kysyttiin, että onko lävistyksiä vai ei ja siihen mä vastasin perustelujen kera. Joten, älä valita.

Kysyttiin kyllä, että "mitä lävistyksiä teillä on", mutta luetun ymmärtäminen niin no...

Vierailija
11/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napinlävet löytyy.

Karjalla ja wt-porukalla on lävistyksiä.

Vierailija
12/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Napinlävet löytyy.

Samaa mieltä tästä.

Vierailija
13/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2x venytykset, molemmissa korvissa lisäksi 2 korvalehdessä, yhteensä 5x rustokoru (molemmiassa korvissa yhteensä tuo, 2x tragus, 2x inner conch, 1x rook, 1 x daith ja 2x nännilävistys eli yhteensä 19 lävistystä löytää. Naamassa ei ole mitään eikä suussa, eivät ole omajuttu. Kaikki saa halutessani helposti piilotettua.

Vierailija
14/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Napinlävet löytyy.

Jaa. Minusta henkilö taasen ei ole sivistynyt silloin, kun ulkoisten seikkojen perusteella tekee yleistyksiä ainutlaatuisista yksilöistä ja nostaa itsensä muiden yläpuolelle.

Vierailija
15/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, eikä ole koskaan ollutkaan.

Vierailija
16/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa korvalehdissä kaksi reikää ja nenäkoru (nimeä en tiedä, tappi oikealla, töissä en käytä). Korviin olen ottamassa ehkä vielä jotain joskus, ei-lehteen. Napakorua olen suunnitellut ottavani, mutta vasta kun olen varma, etten enää raskaaksi halua. Pyykkilauta ei ole mennyt miksikään aiemmista raskauksista, mutta nimenomaan raskausajan pelkäisin repivän "napalävistysreiän". Ja vauvakuume on kova :D

t. wt-lääkärinne, palstakauhistelijat ei arvaiskaan :) olen myös pilannut neitseellisen ihoni tatuoinneilla.

Vierailija
17/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvikset, ei muuta. Enkä kyllä muuta voisi halutakaan, aivan kammottavia risuja, koukkuja ja tikkuja työnnetty ties minne. Palstan termein tuosta tunnistaa sen WT naisen (miehen).

Vierailija
18/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoritan joka ilta naiselleni p illu-ja pyllylävistyksen kyr välläni. Aah!

Vierailija
19/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lävistykset on seksikkäitä! Varsinkin korvalaajennukset ja sellainen rengas nenän "keskellä" mikskäsitäkutsutaan, aahh. Itsellä ei ole mitään enkä otakaan, tykkään lävistyksistä ja tatuoinneista vain kun katselen niitä muiden päällä.

Vierailija
20/21 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet korvikset, ja lävistys molemmissa nänneissä, ei muuta.

n28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi