Helsingin yliopisto työpaikkana
Onko täällä yliopistolla töissä olevia? Kiinnostaa millainen paikka työyhteisönä. Kannattaako hakea?
Edut, palkkaus? Suosittelisitko työpaikkana?
Kommentit (25)
Kannattaa muistaa että HY:lta on karsittu paljon hallintoa ei kovin monta vuotta sitten. Uskon siis että hallinnossa työskentelevät on aika kovilla ja kiireisiä. Mutta kyllä minä varmaan sinuna ainakin hakisin. Olen itse tutkijana HY:lla ja vaikka allekirjoitan muiden kommentoijien kirjoittamat negatiiviset jutut, mun kokemuksen mukaan siellä voi olla oikein hyväkin olla ja hyvä ilmapiiri jos läheiset työkaverit on kivoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella huono työilmapiiri surkealla palkalla. Siinä sulle tämän talon edut! :D
Sairaan työilmapiirin ja todella huonon palkan lisäksi myös työtehtävät olivat ihan pelkkää pastaa. Tein merkonomin töitä maisterina.
Niinhän toi on nykyään joka paikassa. Nostaa (kuulemma) yrityksen statusta, kun merkonomin töitä (ja palkalla) tekevät maisterit ja KTM:t. Ja sitten politiikot taputtaa käsiään kuinka koulutus kannattaa. Salli mun nauraa...
Hallinnossa töissä ja monissa porukoissa loistava henki mutta ei sit kai kaikissa, riippuu tiimien pomoista pitkältu, esim yhteiskunta ja viestintapuolen mikromanageri syvältä mutta monissa muissa loistoporukkaa. Palkka on keskimkertainen mutta lomat hyvät, palkan korottaminen on kyl haastavaa. Työtehtävät ovat mukavia joten tingin palkasta kun on hyvät työkaverit, kivat duunit ja hyvät lomat.