Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ristiriitainen käytös

Vierailija
17.06.2019 |

Ongelmana on erään miehen ristiriitainen käytös minua kohtaa. Olemme tunteneet jonkinaikaa ja olemme jonkinasteisia kavereita, mitään seksuaalista välillämme ei ole ollut.

Toisina kertoina mies on minua kohtaan ystävällinen ja mukava, ja jopa flirtti, vaikuttaa kiinnostuneelta ja vaikuttaa muita miespuoleisia kohtaan minusta mustasukkaiselta. Toisinaan oma-alotteisesti ehdottaa kahdenkeskistä tekemistä ja silloin meillä on aidosti hauskaa yhdessä.

Mutta toisina näkemiskertoina sama mies suhtautuukin minuun tylysti ja välinpitämättömästi, on vaisu ja vaikka kahvitellessamme vaikuttaa kuin haluaisi äkkiä pois tilanteesta. Toisinaan myös selkeästi välttelee seuraani vedoten olemattomiin kiireisiin ym. Miten tämä pitäisi tulkita?

Ymmärrän kyllä jos ei ole kiinnostunut minusta, mutta miksi käytös vaihtelee niin kovasti?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksesi on kuin minun kynästäni, mutta minun mieskaverini/kaverimieheni ei ole osoittanut mustasukkaisuutta. Käsittääkseni se ei kuulu hänen luonteeseensa. Olemme kumpikin viisikymppisiä sinkkuja.

Meille muodostui kiva tapaamisrutiini parin vuoden aikana (hän oli se, joka alkoi ensin ehdotella kaikenlaista tekemistä). Sitten hänen käytöksensä muuttui kuvailemallasi tavalla. Ensin selitin sitä itselleni hänen työkiireillään ja kaukana asuvan lähisukulaisensa vakavalla sairaudella, mutta lopulta taivuin ajattelemaan, että joko hän oli löytänyt naisen tai ei vain enää viihtynyt seurassani - vaikka näyttikin viihtyvän. Vietimme viime uudenvuodenaaton pitkälle aamuun asti kahden (minun ehdotuksestani, kaksi edellistä hänen ehdotuksestaan) ja näimme kerran tuonkin jälkeen (minun aloitteestani), mutta nyt on kulunut yli kolme kuukautta, eikä hänestä ole kuulunut mitään. Ehkä hän vain ei osannut sanoa suoraan, ettei häntä kiinnostanutkaan. Se on harmi, että minä ehdin rakastua. :(

Vierailija
2/10 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa

Ensin tapasin siis miestä yhteisten kavereiden kautta siten että aina oli muitakin paikalla kuin vain me 2. Nyt viimeaikoina olemme vasta alkaneet viettämään aikaa joskus myös kahden kesken siten, että "välissä ei ole yhteisiä kavereita".

Olen huomannut jokseenkin kummallisen käyttäytymismallin miehessä.

Jos vaikka itse ehdotan viestillä tapaamista leffankatselun merkeissä mies saattaa vastata ettei tänään sovi kun ajattelin olla kotosalla ja pestä pyykkiä tai toteaa vain ykskantaan ettei jaksa tänään tehdä mitään vaan huilailee vaan kotosalla. Hän saattaa toistuvasti kieltäytyä ehdotuksistani tavata jos koitan varta vasten kutsua mukaan johonkin tekemiseen.

Mutta sitten, sellaisena kertana kun tapaamme "ohimennen" eikä tarkoituksena ole kuin vaihtaa nopeat kuulumiset kahvin merkeissä, niin mies saattaakin oma-aloitteisesti ehdottaa että mitens olis leffailta tänään yhdessä tai lähdetäänkös tänään terassilla käymään. En tiedä miksi, mutta miehen oma-aloitteisuus ilmenee usein silloin kun sitä vähiten osaan odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tollanen kaveri. Ei mun pää kestä tuota ristiriitaisuutta enää.

Hänellä on ainakin mielenterveystapaus-äiti, joten elämä ei ole ollut mitään tasaista virtaa. Joko äidin sekopäisyys on jättänyt traumat tai sitten sairastaa itse samaa. Se sitten ilmenee noin.

Vierailija
4/10 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa sinut, mutta on epävarma nössykkä ja purkaa turhautumisensa sinuun.

Vierailija
5/10 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa

Ensin tapasin siis miestä yhteisten kavereiden kautta siten että aina oli muitakin paikalla kuin vain me 2. Nyt viimeaikoina olemme vasta alkaneet viettämään aikaa joskus myös kahden kesken siten, että "välissä ei ole yhteisiä kavereita".

Olen huomannut jokseenkin kummallisen käyttäytymismallin miehessä.

Jos vaikka itse ehdotan viestillä tapaamista leffankatselun merkeissä mies saattaa vastata ettei tänään sovi kun ajattelin olla kotosalla ja pestä pyykkiä tai toteaa vain ykskantaan ettei jaksa tänään tehdä mitään vaan huilailee vaan kotosalla. Hän saattaa toistuvasti kieltäytyä ehdotuksistani tavata jos koitan varta vasten kutsua mukaan johonkin tekemiseen.

Mutta sitten, sellaisena kertana kun tapaamme "ohimennen" eikä tarkoituksena ole kuin vaihtaa nopeat kuulumiset kahvin merkeissä, niin mies saattaakin oma-aloitteisesti ehdottaa että mitens olis leffailta tänään yhdessä tai lähdetäänkös tänään terassilla käymään. En tiedä miksi, mutta miehen oma-aloitteisuus ilmenee usein silloin kun sitä vähiten osaan odottaa.

Hänellä on sinun kanssasi kivaa, mutta ei niin kivaa, että seurasi kelpaisi kovin usein.

Voi kuitenkin olla niinkin, että hän on samanlainen kuin minä: minua on mahdoton saada mihinkään kovin lyhyellä varoitusajalla, samana päivänä ani harvoin. Kun olen ajatellut viettää illan kotona, suunnitelmien muuttuminen ärsyttää ja rasittaa. Voisin kuvitella, että kun tapaatte ohimennen, mies on tavallaan jo "jaloillaan" eikä ole vielä päässyt kotiin vetämään raappahousuja jalkaansa koti-illan merkiksi. Minä olen tällainen hankala seuraihminen.

Vierailija
6/10 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on sanonut samaa, ettei innostu äkkinäisistä kutsuista. On vähän jäykkä muuttamaan suunnitelmiaan ja kääntämään ajatuksiaan.

Vierailija
7/10 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset nyt vain ovat usein kummallisia ja epäloogisia sanoissaan ja teoissaan.

Vierailija
8/10 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri on sanonut samaa, ettei innostu äkkinäisistä kutsuista. On vähän jäykkä muuttamaan suunnitelmiaan ja kääntämään ajatuksiaan.

Mies nimenomaan itse tekee noita oma-aloitteisia äkkinäisiä kutsuja minulle kun niitä vähiten odotan mutta harvoin suostuu minun hyvossäajoin ehdottamiin näkemisiin.

- ap

Vierailija
9/10 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/10 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: