Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko teini teillä ruokapöytään, kun pyydetty?

Vierailija
17.06.2019 |

Tai siihen aikaan, kun ruoan kerrottu olevan valmis?
Meillä vetkutellaan eri älylaitteilla, wcssä (istuu 2-4h/pvässä p*skalla) tai lotrataan suihkussa niin, että pöytään ilmestytään 15-30min sen pyydetyn ajan/pyynnön jälkeen, tämä on päivittäistä.

Lienee turha sanoa kuinka kypsä olen asiaan, ja hei se olen minä jonka pitäisi muuttaa asennettaan/suhtautumistaan ja ties mitä, sanoo mies (hän ei kokkaa, koskaan).

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulivat, olivat jo norkoilemassa lähistöllä ja kyselivät, että joko on kohta valmista. Ja kyllä siis auttoivatkin tarvittaessa. 

Vierailija
2/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen teini?

Ei ne aina tule. Mutta ei syö minua noin, kun ollaan ydinperhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee.

Vierailija
4/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö kesken paskantamisen tulla syömään? Miten se edes onnistuu. Syömään kutsutaan silloin kun kukaan ei ole paskalla tai suihkussa. 

Älylaitteilla vetkuttelun saa loppumaan katkaisemalla wifin syömään -kutsun yhteydessä. 

Vierailija
5/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen tulee, toisella kestää, kuten isälläänkin.

Vierailija
6/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti tulee. Joskus joutuu vähän odottamaan, mutta siitä lähdetään että pöytään tullaan ja yhdessä syödään. Kysymys on ihan siitä mitä hyväksyt(te).

ps. kenenkään suolen toiminnolla ei pitäisi olla tarvetta istua vessassa 2-4 h päivässä vaan ihan minuuteissa asian pitäisi hoitua. Jos ei hoidu niin kysymys on sairaudesta joka kannattaisi hoitaa. Suihkussa taas ei kenekään pitäisi viettää aikaa jo ihan ekologisista syistä. Näihin pätee sama kuin ruokailuun. Kysymys on siitä mitä hyväksytään.

Vierailija
7/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tulee jos tyttöystävä ei ole käymässä, mutta jos käymässä niin voi kestää. Kerran menin avaaman oven, mutta tulevaisuudessa en avaa.

Vierailija
8/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kesken kakkosasian en ole pöytään pyytänytkään. Mutta kun siellä pöntöllä istutaan se 2h+20min suihkussa niin väkisinkin tuppaa vaikkapa lounasruoan aika tulemaan vastaan. Sitä paitsi annan etukäteisinfoa aina siitä moneltako ruoka on.

Ap

Vierailija
9/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kesken kakkosasian en ole pöytään pyytänytkään. Mutta kun siellä pöntöllä istutaan se 2h+20min suihkussa niin väkisinkin tuppaa vaikkapa lounasruoan aika tulemaan vastaan. Sitä paitsi annan etukäteisinfoa aina siitä moneltako ruoka on.

Ap

Onko lapsi sinun vai vain miehen?

Vierailija
10/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kummassa tuo liittyy asiaan?? Ihan on meidän kummankin.

Ap

Vierailija
11/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokkaan, jos viitsin ja teinit syö kun haluaa. Eilen kokkasin noin 3 litran vuoan ruokaa, söin ja menin päivänokosille. Kun heräsin vuoka oli tyhjä.

Vierailija
12/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiläl on ruoka pöydässä tiettyyn aikaan, joka kerrotaan etukäteeen. Ja se siivotaan siitä pois kun on syöty (n. 20min myöhemmin). Jos ei ollut paikalla silloin, jäi ilman. 

Vierailija
13/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne.

Mä en kutsu NYT JUST. Vaan ilmottelen ajoissa Whatsappissa, että "puolen tunnin päästä olisi ruoka valmis, että sitten syyään".

Vierailija
14/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ruoka-ajat. On ollut aina. Ei tartte kenenkään arpoa.

Vierailija
15/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin syödään yhdessä. Ottaa ruokaa, kun niillä on nälkä.

Vierailija
16/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tulee, mutta, jos vitkuttelee eikä ilmesty keittiöön, kun ruoka on valmista niin en minä sitä sieltä huoneestaan korvistakaan mene kiskomaan pöydänääreen. Jäbikkä on sitten myöhemmin hyvä ja kaivaa ruoat jääkaapista ja lämmittelee ne ihan itse, jos ei huvita syödä silloin, kun ruoka on tuoreena lämpimänä pöydässä.

Vierailija
17/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaat sen ruuan pois, kun olette syöneet. Sen jälkeen painut vaikka pihalle. Teini-ikäinen osaa varmasti ruokkia itsensä. Menee normaaliälyiselle äkkiä perille, ettei häntä palvella loputtomiin. Saattaa myös alkaa ilmestymään ruokapöytään ajoissa.

Vierailija
18/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihan normaalia jos joutuu istumaan jopa 4h päivässä vessassa. Onko ummetusta vai ripulia? Veisin teinin lääkäriin.

En odottele ketään syömään. Jos ei kutsun jälkeen ala kuulua, syön ja kerään ruuat pois ja kukin voi sitten itse kaivaa jääkaapista myöhemmin jotain.

Vierailija
19/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai teini lue vessa istunnollaan? Tulee pian peräpukamia, kun noin kauan siellä aikaansa viettää.

Vierailija
20/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on selkeät ruoka-ajat ja teini tietää, että ruoka on valmiina klo 17.15 kuten kaikkina muinakin päivinä. Kaverilla on niin, että ruoka-aika on joskus klo 15, joskus klo 19.45 ja kaveri valittaa, kun teini ei tule syömään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme