Mies tuijotti kyykyssä tupakoivaa naapurin nuorta naista niin että kompastui mutta väitti että "mä mitään tuijottanut! "
Onko tämä nyt se viidenkympin villitys (muutaman vuoden etuajassa) vai mikä ? Inhottaa ja vähän suututtaakin, mies vissiin luulee että olen sokea.
Kommentit (49)
On siis samanlainen tollo kuin oma miehenikin. Koko ukko pyörii kuin kuvakkeet Pajatsossa, jos näköpiiriin sattuu somia tyttöjä. Itsensähän se siinä nolaa, ukkoparka.
Kuvitteli temppari-iiromaisesti miten kyykkijä näyttäis v*tun hyvältä munan päällä lantion pumpatessa rytmikkäästi :<
Enhän minä varmaan yhtä hyvältä näyttäisi jos polttasin coolisti slaavikyykyssä minisortseissa, mutta en ole mikään rupsahtanut suohirviökään! Olen vasta 40 ja pidän itseäni nuorena, en teininä mutten tätinäkään.
Ap
Mies teki siihen tyttöön lähtemättömän vaikutuksen, papparainen, joka ei pysy edes pystyssä. Konttaava vanhus.
Sama juttu oman ukon kanssa, hyvä ettei kolaroi prisman parkkipaikalla kun näkee tipusia pyörineen. Lopetti vähäksi aikaa kun sanoin että "hyi he""i, etkö tajua että meikki hämää, nuokaan ei varmaan ole edes käyneet riparia!" mutta aloitti sitten taas.
Vierailija kirjoitti:
Mies teki siihen tyttöön lähtemättömän vaikutuksen, papparainen, joka ei pysy edes pystyssä. Konttaava vanhus.
Hah hah , totta :D Ja vielä Crocsit jalassa.
A.p
Miksihän naiset eivät tuijota naapurin nuoria miehiä samalla tavoin?
Mies ei tajua olevansa säälittävä, limainen ukko vaan pitää itseään nuorena tai no, nuorekkaana ja komeana. Ja tämä tuntuu tapahtuvan väistämättä joka ikiselle miehelle siinä neljänkympin tietämillä.
Vierailija kirjoitti:
Enhän minä varmaan yhtä hyvältä näyttäisi jos polttasin coolisti slaavikyykyssä minisortseissa, mutta en ole mikään rupsahtanut suohirviökään! Olen vasta 40 ja pidän itseäni nuorena, en teininä mutten tätinäkään.
Ap
No miten sun itsetuntosi laita on? vai porvoiletko?
Ihan taatusti katselet itsekin jonkun komean kyykyttelijän nähdessäsi. Se on normaalia. Ei ketään voi omistaa. Katsominen ei tarkoita pettämisen suunnittelua.
Ja mitä tuollaiseen ahdisteluun kannattaa muuta äkkiä sanoa, kuin että en katsonut. Tietää mikä hemmetin saarna on tulossa, jos vähänkin vilkaisee. Sitä maukkaammilta ne muut alkavat näyttää, jos juoksunaruun miehesi laitat. Ja varmasti et itse ainakaan tuolla menolla houkuta lemmenleikkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihan taatusti katselet itsekin jonkun komean kyykyttelijän nähdessäsi. Se on normaalia. Ei ketään voi omistaa. Katsominen ei tarkoita pettämisen suunnittelua.
Ja mitä tuollaiseen ahdisteluun kannattaa muuta äkkiä sanoa, kuin että en katsonut. Tietää mikä hemmetin saarna on tulossa, jos vähänkin vilkaisee. Sitä maukkaammilta ne muut alkavat näyttää, jos juoksunaruun miehesi laitat. Ja varmasti et itse ainakaan tuolla menolla houkuta lemmenleikkeihin.
Itsetunnossani ei ole mitään vikaa, mutta suututtaa nähdä kun oman miehen kasvoille nousee älyvapaa virne , oikein kuulee miten aivot tippuu sinne jalkoväliin ja sitten vielä kaatuu kaikkine ostoksineen kun ei tajua katsoa eteen. Hävetti niin että jätin siihen ja kipitin kiireesti sisälle. Minä en kyttäile , se aika on mennyt kun kundit armeijapuvuissa aiheuttivat " uh beibe mikä pylly!"-reaktion. Sitten voisin kyllä tuijottaa ja kaatua, jos Jeffrey Dean Morgan kävelisi ohi ...
A.p
Minulla oli lyhyen aikaa yli viisikymppinen miesystävä, joka ei millään pystynyt hallitsemaan ilmeitään ja eleitään, kun lähistölle ilmestyi kaunis nainen. Tiesin näkemättäkin, kun esimerkiksi ravintolaan tai jopa televisioruutuun oli saapunut kiinnostava nainen, koska miehen silmät pullistuivat päästä hieman ja keskittyminen herpaantui.
Nopeasti ohi menevissä tilanteissa, kuten autossa, hän alkoi suorastaan hosua. Parhaiten mieleeni on jäänyt se, kun hän oli ratissa, bongasi kauniin naisen oikeanpuoleisella kaistalla, yritti kurkkia minun ohitseni ja lopulta työnsi minut olkapäästä selkänojaa vasten, jotta ehti katsoa. Minä kysyin, oliko nainen hänen tuttunsa, mutta hän ei kuulemma ollut katsonut ketään. Mies kolhi työsuhdeautoaan aika usein, ja olen varma siitä, että osasyynä oli äkillinen ajotaidon katoaminen. En tiedä, oliko hän aina ollut tuollainen, mutta takana oli pari avioliittoa ja kymmeniä naisystäviä (minä kuulin näistä vasta myöhemmin, muilta). Omasta mielestään hän oli viileän rauhallinen ja asiallinen bisnesmies, ei mikään kuolaaja.
Omalle miehelle tulee kiire tupakalle/kukkia nyppimään kun naapurin parikymppinen yh on lapsensa kanssa taloyhtiön leikkipaikalla. En ole mustasukkainen vaan hyvin huvittunut, välillä heitänkin miehelle että kannattaa mennä tupakalle ennenkuin unelmanainen ehtii karata ja mies aina kiistää että no ei hän SEN TAKIA mutta sitten kuitenkin kipittää parvekkeelle sellaista vauhtia, kuin parveketupakointi oltaisiin just kieltämässä.
Tästä tuli vain mieleeni, kun oma mieheni käveli lyhtypylvästä päin nuorena kun tuijotti minua. Emme olleet vielä yhdessä silloin mutta oli hän minusta kiinnostunut, myönsikin silti suoraan syyn, miksi oli törmännyt.
Epävarmat naiset ovat kelvottomia kumppaneiksi ihan iästä riippumatta.
Siskoni järjestää kyttääjille & vislaajille aina ikäviä yllätyksiä, kun hoikka ja pitkähiuksinen blondi tiukoissa muotivaatteissa paljastuukin käännyttyään 45 vuotiaaksi .D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Itsetunnossani ei ole mitään vikaa, mutta suututtaa nähdä kun oman miehen kasvoille nousee älyvapaa virne , oikein kuulee miten aivot tippuu sinne jalkoväliin ja sitten vielä kaatuu kaikkine ostoksineen kun ei tajua katsoa eteen. Hävetti niin että jätin siihen ja kipitin kiireesti sisälle. Minä en kyttäile , se aika on mennyt kun kundit armeijapuvuissa aiheuttivat " uh beibe mikä pylly!"-reaktion. Sitten voisin kyllä tuijottaa ja kaatua, jos Jeffrey Dean Morgan kävelisi ohi ...
A.p
Miten mulla ei koskaan tule mielenkään omasta miehestä tuollaisia asioita? Hmm. Ehkä siksi, kun mä en yleensäkään ajattele ihmisistä likaisia, saati sitten omasta puolisostani. Mulla ei pyöri elämä mu nan ja vi tun ympärillä enkä näe kaikessa sek siä ja irstai lua. (Pätkin sanoja koska enn akkosensuuri, en tiedä mitkä sanat jää siihen kiinni.) "Sydämen kyllyydestä suu puhuu".
Katsoa saa, muttei koskea. Tällä filosofialla säästyy monelta mielipahalta.