Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaade: Seksiä ilman kondomia

Vierailija
17.06.2019 |

Tapasin deiteillä miehen, jonka vaade olisi ollut alusta asti seksi ilman kondomia. Itse en lapsia halua, vaikka olenkin erittäin hedelmällisessä iässä. Vielä vähemmän tauteja vieraakseni toivon.

Onko tämä jokin 2020-luvun vouhotus vai mistä on kyse? Yleensä kai fiksut miehet tajuavat, että AINA uuden tuttavuuden kanssa (vaikka syön pillereitä) käytetään kortsua?

Juttelin kaverin kanssa asiasta ja hänen kanta oli, että pitäisi vaan antaa ilman, jos tykkään miehestä ja on tauditon.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies tuskin on tauditon. Pienempi riski olisi varmasti parisuhteessa elävän pettäjän kohdalla kuin miehen joka etsii seuraa ja ilmoittaa jo eka treffeillä ettei käytä kondomia. 

Mies

Vierailija
2/16 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minun deitti tuli treffeille testien kanssa. Olin hieman ällistynyt. Ne treffit loppui lyhyeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan sama mitä joku vaatii, mutta se olet sinä, joka oman reikäsi tilan määrittelet.

Vierailija
4/16 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisessa tilanteessa voi miehelle kertoa, ettei vielä ole tippuri ja kuppa parantunut ja herpeskin vaivaa ajoittain. Pannaan?

Vierailija
5/16 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille suoraan, että " nyt kuules! Yleensä mielestäni fiksut miehet tajuavat, että AINA uuden tuttavuuden kanssa, vaikka syön pillereitä, käytetään kondoia. Jos et käytä kondomia, annetaan olla. En halua lapsia, vaikka olenkin hwdelmällisessä iässä. En myöskään halua mitään tauteja joten koita nyt säkin ymmärtää."

Ei tarvii tollasten asioiden kans kaunistella, vaan voi sanoa asian kerralla selvästi.

Suuttui tai ei, sulla on oikeus päättää omasta kehosta.

Vierailija
6/16 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse vaadin että tulee käydä testeissä mikäli ei käytetä kondomia.

Vierailija
7/16 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulosten valmistumisen aikana ehtii käydä kastamassa monessa lähteessä, ja sitäpaitsi HIV näkyy testeissä vasta 3 kuukauden päästä. Herpes on myös vaikea testattava, toisilla oireilee ja tarttuu, toisilla ei.

Vierailija
8/16 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän aina ovea ilman kumia-ruikuttajille. Menee fiilis koko touhusta.

Vierailija
9/16 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi miehelle sanoa asiasta tai laittaa ainakin testeihin.

Näin miehenä pitää todeta että kaverisi on hieman oikeassa, että miehet haluavat naisia joiden kanssa saa nauttia paljaalla. Suurin osa naisista antaa baari-illankin jälkeen ilman kumia ja saa laueta ihanasti vieläpä sisään <3

Vierailija
10/16 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot (valehtelet) ettet käytä mitään hormonaalista ehkäisyä ja kondomi sattuu nyt olemaan ainoa ehkäisy. Jos silti haluaa paljaalla niin juokse, mieskin juoksee jos vahinko sattuu.

Vierailija
11/16 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne treffit jää toteutumatta. Itelle toi olis varma karkote kyseisestä tyypistä.

Vierailija
12/16 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatia voi vaikka mitä, mutta jokainen meistä päättää itse mihin vaatimuksiin suostuu tai miten suhtautuu vaatijaan.

Vierailija
13/16 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tulla takaapäin kauniiden pakaroidesi väliin pitkin hitaasti ylös/alas liikkein paravakoasi pitkin ja sen jälkeen laukeaminen pakaroille. Mies sitten sormettaa sinulle orgasmin. Ei tule lapsia eikä tauteja.

Olisiko tämä sinulle ok?

Vierailija
14/16 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no hän sitten painaa ilmeisimmin kaikkia paljaalla eli tauteja on ollut, on ja tulee olemaan.

Käsittämätöntä.

Minulta ei lohkea tuommoisille junteille. Menköön painamaan niitä yhtä kuppaisia pubiruusuja vain vapaasti.

Mistä mies muuten edes tietäisi, että oikeasti käytät pillereitä? Äärettömän suurta typeryyttä otaa riski taudista JA raskaudesta.

Miehen ei tietysti taudeista niin välitä, klamydia taas on yksi naisten lapsettomuuden suuri aiheuttaja.

Sano että bye-bye, ei nähdä enää. Niin minä teen.

Vierailija
15/16 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulosten valmistumisen aikana ehtii käydä kastamassa monessa lähteessä, ja sitäpaitsi HIV näkyy testeissä vasta 3 kuukauden päästä. Herpes on myös vaikea testattava, toisilla oireilee ja tarttuu, toisilla ei.

No jos toista oikeasti kiinnostaa terveys niin ei pane paljaalla muita sillä välin kun testeihin vienyt näytteet.

Saa ainakin Klamydian ja tippurin pois laskuista on sekin sentään jotain. HIV on jo vähän harvinaisempi ja muut seksitaudit kuten herpes on jo vähän sellainen että sitä kantaa jo luultavasti suurin osa aikuisista. Muistaakseni huuliherpestä kantaa jopa 90% ihmisistä ja sen on voinut saada jo hiekkalaatikolla. Kaikelta ei voi välttyä mutta hyvä jos edes joltain.

Vierailija
16/16 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ymmärtävinäni että joku tommonen trendi on tosiaan menossa, en voi käsittää kuka sitä tekee. 

Naisena saattaisin vielä mielenhäiriössä pannakin ilman kumia, olettaen että mies ei olisi Tinderin menevin kolli, mutta miten kukaan mies suostuu panemaan ilman kumia. Eihän mies voi mistään tietää käyttääkö nainen ehkäisyä, vaikka käyttäisi niin onko niin hyvämuistinen että muistaa ottaa pillerit... Kaikenlaista hourupäätä on etenkin yhdenillanjuttujen markkinoilla menossa.