Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihan loppuun palanut enkä jaksaisi

Vierailija
17.06.2019 |

Varmaan käynnyt burn-out vuosia sitten mutta pakko jaksaa mutta nyt vaikuttaa etten enää mitään. Viime lokakuussa lopetin työt kun tuntui siltä että olisin mieluummin ajanut jotain päin ja kovaa kuin jatkanut sekuntiakaan työssä. Nyt toukuusta alkaen tehnyt pari päivää viikossa työtä ja kerran tuli täysi viikko työssä mutta ei jaksaisi tätäkään. Mielenterveys ollut jo varmaan 20 vuotta pas kana ja 14 vuotta siitä hoidon piirissä eikä tilanne ole parantunut mihinkään. On traumaa, masennusta ja selkeitä oppimiseen ja keskittymiseen liittyviä vaikeuksia jne.

Ainut syy miksi yritän väkisin olla töissä kun on talo ja lainaa. Viitsii hengittää vielä kun saa olla omassa rauhassa maalla ja ympärillä näkee vain metsää ja peltoa naapurien ollessa vähintään 200m päässä. Siitä ei tule mitään että pitäisi asua kaupungissa ja ihmisten keskellä seinän takana täysin vieraita ihmisiä ja se melu ja valo sekä ilmasaaste joka kaupungeissa on. Eikä tästä talosta saisi edes mitään, muuttotappiokunta tai hinnat ainakin romahtaneet ja hintaa laskee vielä että pitäisi remonttia tehdä jossain kohtaa, ei vielä mutta sekin on edessä varmaan 10 vuoden päässä joten jäisi vain velkaa taskuun.

Minä en jaksa tätä maailmaa koska en sovellu tänne, joka päivä toivon että kuolisin niin ei tarvitsisi kärsiä. Ei minulla ole mitään arvoa ja ihan sama, loppuu ajatus ei jaksa kirjoittaa.

Ihmiset nauraa minulle ja vihaa minua aivan varmasti kun olen tällainen pas ka luuseri, ansaitsen mädäntyä ojanpohjalle.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä teitä valittajia aina löytyy?

Ei oo kellään helppoa tämän päivän työmarkkinoilla, toiset kestää, jotkut ei.

Ei sille mitään voi.

Täytyy hakea voimia jostain, vaikka harrastuksista, läheisistä, luonnosta.

Tosi pahaan oloon on varmaan jotain lääkkeitäkin.

Se on vaan niin, että elämä on raakaa peliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla