Mitä jos tää palsta hakkeroitaisiin ja kaikkien henkilöllisyys paljastuisi kuvan kera?
Kuva napattaisiin webkamerasta tai puhelimen etukamerasta ja lisättäisiin kaikkiin kirjottamiisi viesteihin.
Mitä tekisit ensimmäisenä, kävisitkö läpi omat viestisi vai etsisitkö tuttuja?
:D
Kommentit (16)
Mun etukamera on peitetty! Syystä!
Onneksi en ole kirjoittanut mitään ala-arvoista. Yleensä mietin, ennen kuin julkaisen mitään. Mutta kyllä täällä näkee välillä todella törkeitä viestejä. Olisi todella mielenkiintoista nähdä näiden viestien kirjoittajat.
En oo ihan varma, mutta uskoakseni en oo kirjoittanut kaikkia "Vierailija"-nimimerkin kommentteja.
Ei haittaisi ollenkaan, voisi olla oikeastaan tosi hyvä juttu. :)
Tuskin kukaan ihminen haluaa että kaikki mitä hän sanoo esim puolisolle, kavereille tai lapsille tulisi esim "vuoden parhaat palat" - koosteena telkkarista. Kaikki puhuu esim välillä pskaa muista.
Kamera peitetty. Varmuuden vuoksi.
Ei haittaisi. Olen järisyttävän komea tapaus!
Olen sanojeni mittainen. Omia viestejä ei kiinnostaisi kerrata mutta törkeitten juttujen tausta naamat kiinnostaisi kyllä ilman muuta.
Saisin potkut, kotoa, töistä, kaveripiiristä, suvusta ja luultavimmin koko Suomesta.
ps. ja kaikki tämä voi olla mahdollista. Teidän IP:t on jokaisen viestin takana, eli vihapuhepoliisi kyllä löytää kotiinne, joten miksi hakjeri ei myös 🤔
Joutuistin astumaan ulos kaapista. En seksuaalikaapista vaan rasistikaapista. Ulospäin olen korrekti mutta mielessäni ja täällä en säästele sanoja vähemmistöistä, vihervasemmistosta, vegaaneista, ma.mu.ista ja nee*****stä.
Jo vain! Kannatan. Näette että komea +4kymppinen mies ei todellakaan katsele omien lapsien ikäisiä 20v tyttöjä.
Ei kyllä hyvä heiluisi meikäläiselle :D