Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hemmetin lehtikauppiaat

Vierailija
25.05.2006 |

Samasta puljusta soittaneet monena päivänä peräkkäin ja kaiken lisäksi samaa tarjousta ja samoja lehtiä. Pittää kai alkaa vaihtaa numero salaiseksi... argh

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon nykyisin vaan, että mulla on markkinointikielto. Tähän asti kaikki puhelinmyyjät ovat sen jälkeen vain pyytäneet anteeksi ja lopettaneet puhelun. Eli vaikka nimi ja numero eivät vielä ole päivittyneet heidän listoilleen, niin ymmärtävät kyllä mitä kielto tarkoittaa.

Vierailija
2/5 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin vielä tärkeää puhelua ja oli pakko vastata ja päivystää puhelinta. No nyt en enää vastaa, kun sain sen tärkeänkin puhelun hoidettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, hetkinen.... minulle on jo tehjty tämä tarjous ja valitettavasti nyt en ole kiinnostunut, kiitos kuulemiin.

en ole lehtimyyjä, mutta ajattelin vaan että työtäänhän hekin vain tekevät eivätkä aina voi tietää miten pahaan tilanteesen soittavat - sitä vastoin ihmiset voisivat nykyisin hieman irtantua kännyköistään, ei puhelimeen tarvitse aina vastata....

Vierailija
4/5 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten vaikea jättää juuri niihin puheluihin vastaamatta. Mutta kyllä ne uskovat, kun tiukasti sanoo, että ei nyt kiinnosta. Mitään sympatioita tälle ammattikunnalle ei kuitenkaan tarvi herua. Mulle ei nimittän lehtimyyjät oo soittaneet varmaan vuoteen, ja sit yhtäkkiä tällä viikolla neljä kertaa. Ja arvatkaas mikä tilanne: Olen juuri kotiutunut sairaalasta vauvan kanssa, joten totta kai myyjät yrittää heti iskeä tällaiseen väliin, kun täällä eletään jotain herkkyyskautta. Syökööt päänsä mun puolesta, kun moraali on tolla tasolla.

Vierailija
5/5 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans! Kahden päivän sisään soitti 3 lehtimyyjää, samoja lehtiä kauppasivat. Eilenkin soitti samannäköinen numero, eli neljäs 2vrk:n sisään, mutta jätin sillä kertaa vastaamatta.

Ärsyttävää selittää samaa asiaa monta kertaa..

Ja myyntitekniikka se kaikista ärsyttävin, " saisit nyt 3kk:n lehdet ihan meidän piikkiin" .. joo joo.

Pitkän aikaa olivatkin soittamatta, aina välillä tulee näitä päiviä että jatkuvasti kaupitellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi