En voi ottaa panokaveriksi miestä, joka tekee yhdyssanavirheitä. :(
Surkeaa. Tarjontaa on, mutta osa karsiutuu heti ensi yrittämällä.
Voisitteko te panna miestä, joka tekee yhdyssanavirheitä?
Ei voisi koskaan viestitellä, tai tarvisi sopia joku vakiviesti, jonka hän saa lähettää, esim. "Tänään klo 20, käykö?"
Meneekö teillä himot kun mies on hyvännäköinen, viriili ja on kunnon kalu, mutta sitten paljastuu...yhdys_sana_virheet?
Kyllä on vaikeaa löytää sopivaa.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AV,
Oletko sinä se joka valittaa täällä jokailta että et löydä seksi seuraa tai pano kaveria. Ei edes chatti kaveria löydy. kyselet myös aika ajoin , mistä johtuu, ettei mies seuraa löydy edes tanssi lavoille?
Jos tarkoitat ap:tä niin en ole. Kyllä tarjolla on seksiseuraa. Vakituisia chattikavereitakin on muutama, niitä ei ole tarvis.
Tuo oli vain oma huomio, että osa miehistä karsiutuu minulla jo kättelyssä.
Tanssi_lavoilla (!!!) en käy. (VIISI yhdyssanavirhettä noin lyhyessä vastauksessa! Tuon oli pakko olla tahallista.)
En ole huomannut että joku nainen olisi täällä seuranpuutetta valitellut, etenkään joka päivä.
Ehkä mun tarvis tosiaan kysyä, onko pilkku vapaana? Sen kanssa, ah! ;) Ap
AV:lle....
Oliko muuta kuin yhdyssanavirheitä? Varmasti oli!
Et kai vain ole äidinkielen opettaja? Vai pelkkä äikkäope wannabe?
Mä en oikeasti jaksa välittää oikeinkirjoitusvirheistä etenkään jos teksti on muuten ymmärrettävää.
Jos minulle joku (ei-yhdyssana/yhdyssana)friikki tarjoaisi sitä kauneinta rakkauden ruusuaan, ei se todellakaan ole/olisi kiinni oikeinkirjoituksesta,yhdyssanoista tai pilkkuvirheistä...
Mutta jokainen tyylillään... ja mikäs minä olen toisen puolesta sanomaan...
Ajattele meitä miehiä... äidinkielen opettajat aikoinaan tuskaili,miten meidät yläasteen pojat saataisiin lukemaan ja kirjoittamaan... ja nythän me kirjoitetaan!!!!
Ei tämä netti nyt niin formaalia ole, että pitäisi jättää sanomatta ... kannattaa ottaa se riski vaikka jäisi sillä kertaa seksi saamatta...
Entä nyt tuliko yhdyssanavirheitä? Viimeksi yritin tehdä niin monta virhettä kuin vain keksin... nyt en kiinnittänyt siihen huomiota...
Enkä minä ottaisi pano kaveriksi naista joka valittaa yhdys sana virheistä xD
Kyllä. Myös pilkkuvirhe, pieni alkukirjain kun kuului olla iso, ja yhteen kirjoitettuna kaksi sanaa, jotka eivät olleet yhdyssana. :D
No olihan se aloitus nyt puoliksi vitsikin. Huom. vain puoliksi kuitenkin. Jos profiilissa haetaan nais_seuraa, pano_kaveria tai tyttö_ystävää niin se vain tökkii liikaa. Ei pysty.
Mikäs vika äikänopeissa? Kai hekin seksiä tarvii?
Muuten, opettajaa on muussa mielessä kaivattu myös saamissani viesteissä. Joko ankaraa ja vaativaa, tai sitten vihkimään nuoren pojan seksin saloihin.
Ap
trolli kirjoitti:
Enkä minä ottaisi pano kaveriksi naista joka valittaa yhdys sana virheistä xD
Se on meidän kohdalla sitten ihan win - win. :D Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Myös pilkkuvirhe, pieni alkukirjain kun kuului olla iso, ja yhteen kirjoitettuna kaksi sanaa, jotka eivät olleet yhdyssana. :D
No olihan se aloitus nyt puoliksi vitsikin. Huom. vain puoliksi kuitenkin. Jos profiilissa haetaan nais_seuraa, pano_kaveria tai tyttö_ystävää niin se vain tökkii liikaa. Ei pysty.
Muuten, opettajaa on muussa mielessä kaivattu myös saamissani viesteissä. Joko ankaraa ja vaativaa, tai sitten vihkimään nuoren pojan seksin saloihin.
Ap
Heheh!!!!
En kyllä osaa vastata mitä vikaa tai hyvää on äikänopettajissa, koska kuten teksteistäni voi päätellä, olen nukkunut MYÖS äikön tunnit eikä seksikokemuksiini ole tarttunut yhtään äikän opea. Luulempa että niin kauan kun keskittyvät rakastamiseen en usko heissä olevan mitään vikaa. Tosin ei voi tietää kun ei ole kokemusta... mutta minullakin kokemukset on olleet ehkä enemmän siellä opettamisen puolella...
En huoli pano kaveriksi edes pikku maista missi ehdokasta, joka nipottaa pilkku virheistä. Et ole minulle nro 26, jos kerrot yhdys sana asian ennen pika panoa. Minun nais kumppanini ovat osanneet arvostaa jätti pe*istäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Heheh!!!!
En kyllä osaa vastata mitä vikaa tai hyvää on äikänopettajissa, koska kuten teksteistäni voi päätellä, olen nukkunut MYÖS äikön tunnit eikä seksikokemuksiini ole tarttunut yhtään äikän opea. Luulempa että niin kauan kun keskittyvät rakastamiseen en usko heissä olevan mitään vikaa. Tosin ei voi tietää kun ei ole kokemusta... mutta minullakin kokemukset on olleet ehkä enemmän siellä opettamisen puolella...
Kuulostat kivalta. Sinun kohdallasi tarvisi varoa seuraavaa panokaveri-sudenkuoppaa: ettei mee ihastuun, jos toinen on paitsi hyvää seksiseuraa, niin myös tosi mukava ja fiksu.
Oot vaarallinen! Ap
Vierailija kirjoitti:
En huoli pano kaveriksi edes pikku maista missi ehdokasta, joka nipottaa pilkku virheistä. Et ole minulle nro 26, jos kerrot yhdys sana asian ennen pika panoa. Minun nais kumppanini ovat osanneet arvostaa jätti pe*istäni.
Ei ksi ole kun 26 on mies XD. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ksi ole kun 26 on mies XD. Ap
Sen verran homofobinen olen että kiitos selvennyksestä! Olisi ollut kohtalon ivaa sotkeutua homotreffeiöle vaikka molempien aikomus olisi ollut tulla ruotimaan yhdyssana- ja suomenkielen ongelmia 🤣🤣🤣🤣.
T 26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Heheh!!!!
Kuulostat kivalta. Sinun kohdallasi tarvisi varoa seuraavaa panokaveri-sudenkuoppaa: ettei mee ihastuun, jos toinen on paitsi hyvää seksiseuraa, niin myös tosi mukava ja fiksu.
Oot vaarallinen! Ap
Niin
On asioita jotka näyttää pahalta mutta tuntuu hyvältä! Niitä olet liene opettanut yhdyssanojen ja pilkkusääntöjen lomassa myös nuorille...
Mä oon jo sen verran vanha ja testosteronitasot sen verran alhaalla etten ole vaarallinen enään eikä mulla ole edes jutut suurta. Nuorempana mulla oli vain PUHEET suuria... tosin joskus kyllä saanut kehuja kielellisistä lahjoista...
Mutta, Jos mun kirjoituksista poistaa yhdyssana yms. kielioppivirheet, niin aikavähän jää jäljelle 🤣...
Havaitsin, etten voi ollaa panokaveriksi myöskään miestä, joka hakee "sexiä". :( Ap
Vierailija kirjoitti:
Havaitsin, etten voi ollaa panokaveriksi myöskään miestä, joka hakee "sexiä". :( Ap
Nyt tuli kyllä niin monta kirjoitusvirhettä että herää epäillys oletko Av vai Ap 🤣
Totta! XD t. ihan kyl oikee Ap mutta ehkä mun pitäiskin hakee oman tasoistani miestä, joka ei myöskään osaa kirjoittaa??
Mutta sexi_kumppaniksi en rupee!!
Vierailija kirjoitti:
Totta! XD t. ihan kyl oikee Ap mutta ehkä mun pitäiskin hakee oman tasoistani miestä, joka ei myöskään osaa kirjoittaa??
Hmm en mä kyllä sexikumppani hae tai etsi. Panokaveri olis kyl enemmän mun makuun.
Mä en osaa myöskään kirjottaa. Oon vaan hyvä feikkaan. Toivottavadti sä et feikkaa, koska jos nainen feikkaa niin sehän tarkoittaa että silloin itse jää ilman...
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
T
Ap/av kommentoija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
T
Ap/av kommentoija
Keski-ikäinen. Yök mikä sana. No, kypsä nainen on myös tyhmä. Seuraavaksi ruvetaan pian puhumaan voimaantumisesta ja silloin mun on kyllä pakko ottaa jo pesäpallomaila esiin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
T
Ap/av kommentoijaKeski-ikäinen. Yök mikä sana. No, kypsä nainen on myös tyhmä. Seuraavaksi ruvetaan pian puhumaan voimaantumisesta ja silloin mun on kyllä pakko ottaa jo pesäpallomaila esiin. Ap
No just...siis juu mä niin voimaanuin tästä !!!
Mut mähän oon sit yhden täällä esiintyneen tulkinnan mukaan myös keski-ikäinen!
Joku (en minä) kutsui itseään keski-ikäiSEKSI . Miehellä ikää 53 v...
Jos tarkoitat ap:tä niin en ole. Kyllä tarjolla on seksiseuraa. Vakituisia chattikavereitakin on muutama, niitä ei ole tarvis.
Tuo oli vain oma huomio, että osa miehistä karsiutuu minulla jo kättelyssä.
Tanssi_lavoilla (!!!) en käy. (VIISI yhdyssanavirhettä noin lyhyessä vastauksessa! Tuon oli pakko olla tahallista.)
En ole huomannut että joku nainen olisi täällä seuranpuutetta valitellut, etenkään joka päivä.
Ehkä mun tarvis tosiaan kysyä, onko pilkku vapaana? Sen kanssa, ah! ;) Ap