Mitäs te olette tehneet viikonloppuna?
Mä olin koko viikonlopun hevosenhoitajana kisoissa. Nyt on kaikkeni antanut olo. Lapset tulevat kohta mummolasta kotiin.
Kommentit (35)
Mäkin puuhailun hevosten kanssa. Kotona olen ollut vain, juuri tein hyvää ruokaa ja mietin laittaisko kahvia tulemaan jälkkäriksi, vai ottaisiko lasin viiniä
Olen tehnyt pihatöitä perheen kanssa. Grillasimme myös.
Pannut kolmea eri naista lentokentän hotellihuoneessa ja perjantaina juonut minibaarin tyhjäksi. Klo 23:20 takaisin siiville ja kotiin vaimon luokse. Hän tietää nämä jutut ja kuulemma laittaa murekkeen uuniin. Pitää vielä ostaa sille sydänkonvehtirasia tuliaisiksi.
Lellinyt kipeää koiraa jolla on lähtö edessä 😥
Olin eilen töissä ja ilta meni työviikosta toipuessa, eli nukkuessa. Nyt maistuu siideri (kalsarikännit), kun huomenna vapaapäivä.
En siis oikein mitään järkevää ole tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Lellinyt kipeää koiraa jolla on lähtö edessä 😥
Meilläkin lopetettiin vanha koira vähän aikaa sitten. Ei se helppoa ole, mutta tietää tehneensä oikein.
Ap
Hoitanut lapsenlapsia ja järjestänyt kalastustapahtuman.
Uinut ja katellut tyttöjä rannalla.
Hävittänyt levyjä.
T: Kujasen Olli
Perjantai ja lauantai meni kännätessä, nyt väsyttää ja aamulla töihin. En enään koskaan juo😄
N51
Aidan leikkausta ja aidan alustan siistimistä.
Vierailija kirjoitti:
Hävittänyt levyjä.
T: Kujasen Olli
Ei toimi. Häpyjä, ei hävyjä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En enään koskaan juo😄
N51
Ainakaan ennen perjantaita
Mökillä on oltu, saunottu ja syöty hyvin. Ihan normi mökkitouhua. Yöllä seurattiin Jukolan viestiä niin pitkään, kuin jaksettiin. Huomenna kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Perjantai ja lauantai meni kännätessä, nyt väsyttää ja aamulla töihin. En enään koskaan juo😄
N51
Niimpä - niin minäkin sanon kokoajan.
M 42
Ollut mökillä omin päin, grillannut sikaa sekä kanaa, juonut kaksi pulloa viskiä, calvadosta ja laatuoluita. Nyt tasoitellaan oloa ja huomenna taksilla lähimpään Alkoon hakemaan juhannusviikon viinoja.
M 48