Mitäs te olette tehneet viikonloppuna?
Mä olin koko viikonlopun hevosenhoitajana kisoissa. Nyt on kaikkeni antanut olo. Lapset tulevat kohta mummolasta kotiin.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enään koskaan juo😄
N51Ainakaan ennen perjantaita
Keskiviikkona vois vähän naukkailla, sehän on välilauantai.
Tänään töitä aamulla ja illalla. Mattoja kävin pesemässä päivällä. Lapsen kanssa uimassa ja jäätelökioskilla. Tein alkuviikon ruokia valmiiksi. Eilen oli myös töitä aamulla ja illalla, lisäksi siivosin viikkosiivouksen, käytiin kaupassa, illalla saunottiin ja grillattiin.
Molempina päivinä olen neulonut villasukkaparia, kohta valmis.
Mökillä ja mökille menen ensviikonloppunakin. Toivotaan et on kokko.
Olin eilen Jukolan viestissä juoksemassa ja tänään olin lapseni yleisurheilu kisoja katsomassa. Nyt huilataan ja tankataan.
Vierailija kirjoitti:
Olin eilen Jukolan viestissä juoksemassa ja tänään olin lapseni yleisurheilu kisoja katsomassa. Nyt huilataan ja tankataan.
Oli kyllä matkalla huoltiksilla paljon suunnistajia!
Ap
Perjantai-ilta meni lasten kanssa kirjastossa ja eläinpuistossa, lauantaina kävin toisen kanssa katsomassa balettia ja syömässä ulkona, tänään on lasten kanssa mm. käyty uudestaan eläinpuistossa (perjantaina ostetut kausiliput :D) ja luettu teltassa, lisäksi leikkasin nurmikon. Muuten olen rötvännyt sohvalla ja takapihan riipputuolissa vältellen aktiivisesti siivousta ja ruuanlaittoa mutta en ole niiltä kokonaan välttynyt.
Olen tehnyt kaksi pitkää kävelylenkkiä, pessyt pyykkiä, lukenut kirjaa, katsonut Netflixiä ennen kuin muu perhe heräsi aamulla, käynyt shoppailemassa, ostin ensi viikon ruuat jääkaappiin. Olin molempina päivinä uimassa ja soutelemassa, grillannut perheen kanssa, pohtinut mitä tehdä juhannuksena...
6h naisystävän kanssa sängyssä, 4 orkkua. En valita :) Viime viikonloppuna sain 7. Kumppanilleni yritän olla mahdollisimman hyvä ja hän saa ihan niin paljon, kuin haluaa ja onneksi hän haluaa paljon ja huomioi mua tosi ihanasti :) Olen kyllä löytänyt aivan ihanan naisen!!! Jo 3 vuotta mennyt tällä tavalla, eikä loppua näy, onneksi. Ja mahtui viikonloppuun kaikkea muutakin kivaa, ulkoilua, hyvää ruokaa, yhdessäoloa. Aivan täydellinen viikonloppu taas!
M50
Kotona , nauttinut hiljaisuudesta
Töissä, molempina päivinä.loma alkaa pian...
Meillä oli hääpäivä, joka vietettiin perinteisesti riidellen. Otettiin "avioero" ja mies lähti kävelylle. Oli sitten käynyt ostamassa mansikka-amppelin, jossa pari mansikkaa. Peruttiin avioero tehtiin hyvää ruokaa ja saunottiin illalla. Tänään mies on ulkoillut lasten kanssa ja minä siivoilin.
Eilen aamu meni ruohoa leikatessa ,loistava kuntoilumuoto,
auringossa nautiskelua ja järven liplatusta kuunnellessa ja katsellessa.
Siemailtu pari lasia viiniä . Tein hirvenlihakeittoa ja nautimme siitä. Laitoin spotifysta lempparilistan soimaan. Lauantaisauna vihtoen.
Ei siis muuta , kun laiskottelua, kesäasunto on huippukunnossa ,nykyaikainen ,hyvinvarusteltu.
No, käväistiin äsken katiskalla. Ahvenia ,hyvän kokoisia toistakymmentä ,joten huominen herkku on tiedossa.
Nyt istun terassilla ihaillen luontoa ja sen ääniä.
Ei ole työkiireitä tms ( koska niitä on jo tehty yli neljäkymmentä vuotta).
Käynyt ruokakaupoissa, tehnyt ruuat, siivonnut, raivannut puutarhaa, auttanut autotalliraksalla ja hoitanut 3 pientä lastenlasta joista 2 jäi yökylään. Pienten kanssa sitten ruokailua, leikkimistä, kylpemistä ja puistossa jo klo 8 tänäaamuna. Onneksi talo hiljeni jo ennen klo 19, jäi pieni hetki itsellekin
Flunssaa potiessa ja nenää niistäessä. Ei ole pariin vuoteen ollutkaan flunssaa. Ihmettelen ajankohtaa, mutta mies sairastui ensin ja häneltä pöpön kai sain sitten?