Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teutonia Spirit S3

25.05.2006 |

Onko kenelläkään käyttökokemuksia?

Hyviä- ja huonojapuolia?

http://www.teutonia.fi/spiritS3sitt.htm

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin itse Teutonia Funit.

Jos 3-pyöräisiä ja pieneen tilaan kasautuvia haluaa, niin sitten Panther Juniorit ovat hyvät.

Jos ei ole ongelma, että vievät autossa paljon tilaa, niin sitten ovat varmasti ihan laatukärryt ja värivalikoimaahan on tosi paljon.

Vierailija
2/5 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siitä ei tule ongelmaa.

Jokos jollakin olis käyttökokemuksia?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spirit S3:set eivät vie juuri enempää tilaa kasattuina kuin Teutonian perus 4-pyöräisetkään. Kasattiin liikkeessä sekä Spirit S3:set ja Prestiget vierekkäin (ja kokeiltiin niin että istuin osa oli molempiin suuntiin). Musitaakseni ainoa ero kasattuna oli että Spirit S3 oli ehkä 3-4 cm korkeampi kuin Prestige, mutta muissa mitoissa ei ollut juuri eroa kun vierekkäin verrattiin.

Mä ihastuin itse myös noihin Pather Juniorin vaunuihin. Niissä oli (melkein) kaikki kohdallaan: teleskooppiaisa, kivat värit, hyvä laatu, menee todella pieneen kasaan (ikään kuin salkuksi). Mutta yksi asia tökki ja pahasti. Ratasosan istuintila oli ihan hyvän kokoinen, mutta kun ratasosan laittoi makuuasentoon, ei makuutila ollut kuin nippa nappa 80 cm pitkä. Samoin kantokoppa oli tosi pieni. Ollaan molemmat pitkiä, joten vauvakin on oletettavasti ihan reilun kokoinen, jolloin tuo 80 cm tulee vastaan tosi nopeasti (ja eihän enää 80cm pitkä vauva mahdu 80cm:n makuutilaan, kun ei päätä voi tunkea kiinni sinne kuomuun).

Spirit S3 tuli siis valittua.

Vierailija
4/5 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tilasit teidän rattaat? Minkä värin otit? Itse tilasin

www.babyparadies-shop.de. Toimitusaika heillä on 4-6 viikkoa.

Tänään alkoi viides viikko odotusta, joten elättelen toiveita jospa saisin rattaat tällä viikolla käyttöön. Käyttöä olisikin heti kun myin jo edelliset pois. Meillä oli siis kahdet menopelit, toiset nukkumiseen/lenkkeilyyn ja toiset kauppoihin. Nyt halusin yhdet kunnolliset.

Minäkin ihastuin Panther Junioreihin mutta hylkäsin ne samasta syystä kuin sinäkin. Tyttö (1v8kk) myös nukkuu silloin tällöin vielä rattaissa. Meillä kriteereinä oli, että rattaat pitää olla hyvät kaupoissa ja lenkillä.

Vierailija
5/5 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein Exceliin vertailun eri nettikauppojen hinnoista (myös lisävarusteet ja toimitusmaksu). PingPongin hinnat olivat järjestäen muita kalliimmat, mutta koska he eivät peri lainkaan toimitusmaksua yli 300 euron tilauksista, ei eroa juuri ollut. PingPong taisi minun valitsemalla paketilla olla ainoastaan 8 euroa kalliimpi kuin halvin vertailukohde, mutta päädyin silti PingPongiin, koska heillä englanninkielinen asiakaspalvelu ja mahdolliset takuuhommat ovat sujuneet tosi hyvin (mitä olen lukenut/kuullut).

Meille tuli " tylsänharmaa" väri nro 2545. En halunnut mitään beigeä tai navya, enkä mitään liian vaaleaa tai jotain erikoista, mihin kyllästyisi nopsaan. Kokomusta oli aika mageen näköinen, mutta ajattelin että harmaa ei haalistuisi yhtä nopsaan, eikä lika näy samalla tavalla. Teutonialla ei ollut mielestäni yhtä kivoja värejä, kuin esim. Gessleinillä, mutta aina ei saa täydellistä. Meille on siis tulossa lisävarusteina pehmeä kantokassi, hoitolaukku, jalkapeite ja hyttyssuoja. Hintaa kotiovelle toimitettuna 651 eur.

Syitä Spirit S3:sen valintaan oli:

* Sporttinen, moderni ulkomuoto

* Tilava ratastila sekä istuen, että makuuasennossa

* Laadukkaaksi tunnettu merkki

* Hyvin tilaa myös pitkän työntäjän jaloille

* Kääntyvä/lukittava etupyörä helpottaa vaunun käsittelyä