Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei 40v mies halua 40v naista?

Vierailija
16.06.2019 |

Ovatko he mieluummin yksin ja loppuelämän jahtaavat sitä 20 vuotiasta?

Kommentit (447)

Vierailija
121/447 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä miehenä olen mieltynyt kolmekymppisiin naisiin.

Kauniita ja hyvässä kunnossa olevia naisia on huomattavasti vähemmän tarjolla kun ikää tulee enemmän. 

Ei tuo ikä ole sinällään mikään määräävä tekijä, mutta tuosta ikäluokassa on potentiaalisia kumppaneita eniten, eli kysyntä ja tarjonta kohtaa.

Vierailija
122/447 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen ketju.

1. Nainen kysyy miksi miehet haluavat nuorempia naisia.

2. Miehet kertovat miksi haluavat nuorempia naisia.

3. Alkaa poru, valitus ja miesten haukkuminen.

4. Ketjuun ilmestyvät puumat jotka ainakin valitisivat 10v nuoremman 185cm pitkän, tumman ja komean alfamiehen ja 30v naiset joille 30,1v mies olisi papparainen.

Huvittavaa :D

On kyllä kieltämättä tuttu kaava tällä palstalla. 😁

No mitä sitten pitäisi sanoa? Onpa ihanaa kun en kelpaa ikäisilleni miehille?

Joo ja kun ei ole totta.Ei tarvitse mennä kuin vaikka s24 niin siellä on noin 5 niestä/1 nainen.Ja vastauksia naisena saat taatusti vpj 10 ikähaarukalla -10 vuotta nuorempi + 10 vuotta vanhempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/447 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniita ja hyvässä kunnossa olevia naisia on huomattavasti vähemmän tarjolla kun ikää tulee enemmän. 

Ei tuo ikä ole sinällään mikään määräävä tekijä, mutta tuosta ikäluokassa on potentiaalisia kumppaneita eniten, eli kysyntä ja tarjonta kohtaa.

No mitäs sitten kun nainen täyttää 40? Vai uskotko että 50 veenä pidätkin 40 v naisia kauniina ja hyväkuntoisina?

Vierailija
124/447 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omanikäiset miehet kiinnostaa.En koe että vanhempien kanssa olisi mitään yhteistä.Pari kertaa olen ollut treffeillä kun miehet vaatimalla vaati, mutta ....Ei

N 34 v

Vierailija
125/447 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs sitten kun nainen täyttää 40? Vai uskotko että 50 veenä pidätkin 40 v naisia kauniina ja hyväkuntoisina?

Paha sanoa mitä mieltä olen kymmenen vuoden päästä, sen näkee sitten.

Vierailija
126/447 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omanikäiset miehet kiinnostaa.En koe että vanhempien kanssa olisi mitään yhteistä.Pari kertaa olen ollut treffeillä kun miehet vaatimalla vaati, mutta ....Ei

N 34 v

Itse jopa seurustelin vähän aikaa 45 vuotiaan miehen kanssa.No joo ei kai iän pitäisi olla määrittävä tekijä, mutta kun on.Ei jaksanut vaan kotona istua ja telkkaria tuijottaa ja ajatusmaailma niin eri planeetalta.Ja mies kyllä "himoitsi" seksuaalisesti, mutta ..Ei Ja ei.Itse olen 30- vuotias

Vierailija
127/447 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 34 v

Onko se ollut nimenomaan se ikä (luku) se ongelma vai se, että ette ole vain olleet samalla aaltopituudella ja kiinnostuneet samanlaisista asioista?

Vierailija
128/447 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 34 v

Onko se ollut nimenomaan se ikä (luku) se ongelma vai se, että ette ole vain olleet samalla aaltopituudella ja kiinnostuneet samanlaisista asioista?

Ikäjankkaaja ei muusta ymmärrä kuin iästä.

Ei ymmärrä aaltopituudesta tai persoonasta tai mistään.

Vierailija
129/447 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa että ikä ei ikinä ole määrittävä tekijä silloin kun itse haluaa nuoremman, mutta samanikäisen tai itseä vanhemman kohdalla ikä onkin määrittävä tekijä.

Vierailija
130/447 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen ketju.

1. Nainen kysyy miksi miehet haluavat nuorempia naisia.

2. Miehet kertovat miksi haluavat nuorempia naisia.

3. Alkaa poru, valitus ja miesten haukkuminen.

4. Ketjuun ilmestyvät puumat jotka ainakin valitisivat 10v nuoremman 185cm pitkän, tumman ja komean alfamiehen ja 30v naiset joille 30,1v mies olisi papparainen.

Huvittavaa :D

On kyllä kieltämättä tuttu kaava tällä palstalla. 😁

No mitä sitten pitäisi sanoa? Onpa ihanaa kun en kelpaa ikäisilleni miehille?

Miksi sun pitäisi kelvata KAIKILLE ikäisillesi miehille? Etkö huomaa, että tässäkin ketjussa moni on sanonut haluavansa ikäisensä naisen?

Vierailija
131/447 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa että ikä ei ikinä ole määrittävä tekijä silloin kun itse haluaa nuoremman, mutta samanikäisen tai itseä vanhemman kohdalla ikä onkin määrittävä tekijä.

Ei minulla ainakaan ole vaan viehättävyys. Ikä on minulle vain numero. Mitä epäselvää tässä on?

Vierailija
132/447 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaaliset mieltymykset.

Olen mies, minua kiinnostaa nainen joka näyttää naiselta. Varmaan monia muitakin miehiä? Se mikä kiinnittää huomion, vaihtelee. Joku katsoo tissejä, toinen peppua. Minä varmaankin kuulun jälkimmäisiin.

Tämä on aika osuva kuva. Tuohon kun lisää ylipainon jota on melkein kaikilla, niin ei sytytä.

https://www.nippon.com/en/ncommon/contents/features/46840/46840.jpg

Vierailija
133/447 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän huvittaa nää 28v+ naisten uhoamiset. Tutkittu totuus on että jos mies on komea niin ei sen iällä ole väliä. Päinvastoin vienti vaan lisääntyy iän myötä.

Ja noi komeimmat miehet usein ottavatkin jotain parikymppisiä hottis pimuja eivätkä vilkaise 30v naisia päinkään. Seiska ja iltapaskoista löytyy runsaasti esimerkkejä.

Vierailija
134/447 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 34 v

Itse jopa seurustelin vähän aikaa 45 vuotiaan miehen kanssa.No joo ei kai iän pitäisi olla määrittävä tekijä, mutta kun on.Ei jaksanut vaan kotona istua ja telkkaria tuijottaa ja ajatusmaailma niin eri planeetalta.Ja mies kyllä "himoitsi" seksuaalisesti, mutta ..Ei Ja ei.Itse olen 30- vuotias

Ja vielä tähän.Tuli semmonen olo kuin olisin ollut joku näyttely esine.Hirmu takertuvat oli kun sitten parin kk seurustelun jälkeen otin Eton.Ei meinannut päästä eroon

Kyllä sen iän huomasi monessa asiassa.Ajattelutapa ...sanoisinko öh nyt vaikka "setämäinen". Ja fyysinen jakaminen ja fyysinen olemus.Yritti varmaan jollain tavalla kompensoida, ja "ostaa" aikaa.Noloa lähinnä.Itse Käyn töissä ja tienaan ihan hyvin, en ole mikään sugarbeibi.

Vierailija
135/447 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, minua kiinnostaa nainen joka näyttää naiselta. Varmaan monia muitakin miehiä? Se mikä kiinnittää huomion, vaihtelee. Joku katsoo tissejä, toinen peppua. Minä varmaankin kuulun jälkimmäisiin.

Tämä on aika osuva kuva. Tuohon kun lisää ylipainon jota on melkein kaikilla, niin ei sytytä.

Jep. Eka sivuprofiili on selkeästi naisen. Vikasta ei tiedä onko se naisen vai huonoryhtisen ja heikkokuntoisen miehen.

Saanko heittää ilmoille raflaavan ja umpisovinistisen ajatuksen? Aha. En? No heitänpä kuitenkin.

Koska miehet ovat funtsineet nuoresta saakka että millä niitä naisia oikein miellytetään ja miten tyttöystävä saadaan (koska daa, ollaan nuoria gimmoja, olkaa te aloitteellisia tai r*nkatkaa)...mitäpä jos naiset miettisivät välillä miesten haluja?

Jos kerran miehet ovat yksinkertaisia ja ajattelevat alakerrallaan, no sittenhän miehen toivomuksien täyttämisen luulisi olevan helppoa. Mitäpä jos vahvistaisit niitä syviä vatsalihaksia ja kyykkäisit, etkä vetäisi sitä 200 gramman suklaalevyä?

Mutta ei. Siihen on totuttu - nuorina ja hehkeinä - että nainen kelpaa sellaisena kuin on. Onhan se mies sovinisti jos nainen ei kelpaa sellaisenaan, vaikka vartalo olisi kuin ylipainoisella eläkeläismiehellä.

Itse en katsele tuota p*skaa enää. Hyväksyin ylipainon ja olin herrasmies, päädyin olemaan huonoissa suhteissa. Jos lihavuudesta ei sovi sanoa, ei sovi sanoa muistakaan asioista joista pitäisi voida puhua.

Miestenkin on aika oppia vaatimaan. Alkaen siitä painosta. Ei pitäisi olla ylivoimaisen vaikeaa, terveyskin kiittää kun ei pullahda.

Vierailija
136/447 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolestani voivat kaikki miehet erota, jättää ja jättää ottamatta40 vuotiaan naisen ja valita sen nuoren kauniin ja kiinteän -kunhan sitten a)lopettavat tämän iänikuisen vinkumisen täällä, iltapöibälehdissä ja muualla siitä miten rmnaiset on niin kranttuja ja kukaan ei kelpaa b)lopettavat iänikuisen naisten haukkuminen ja c)tyytyvät osaansa eli koska näitä alle 35 vuotiaita hehkeitä naisia ei kaikille riitä ja suurin osa ei halua huomattavasti vanhempaa miestä niin sitten olette yksin ja onanoitte yksin ja jätätte muut naiset rauhaan

Eipä tule ikävä.Heipat.Ja ei kun tuumasta toimeen

Vierailija
137/447 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle ja muillekin tiedoksi, että kaikista vähiten kiinnostaa 40vee eukko, joka luulee, että samanikäiset miehet kiinnostuu vain suunnilleen omien lastensa ikäisistä naisista.  Näihin aloituksiin/avautumisiin on aina jokin syy, senkin voisi laittaa, niin vähän ohjaisi keskustelua. Eli ehdottomasti 40kymppinen nainen, jos oli vain kaksi vaihtoehtoa. Ja tarkennuksena, että olen 40v vanha ukko.

Vierailija
138/447 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun puolestani voivat kaikki miehet erota, jättää ja jättää ottamatta40 vuotiaan naisen ja valita sen nuoren kauniin ja kiinteän -kunhan sitten a)lopettavat tämän iänikuisen vinkumisen täällä, iltapöibälehdissä ja muualla siitä miten rmnaiset on niin kranttuja ja kukaan ei kelpaa b)lopettavat iänikuisen naisten haukkuminen ja c)tyytyvät osaansa eli koska näitä alle 35 vuotiaita hehkeitä naisia ei kaikille riitä ja suurin osa ei halua huomattavasti vanhempaa miestä niin sitten olette yksin ja onanoitte yksin ja jätätte muut naiset rauhaan

Eipä tule ikävä.Heipat.Ja ei kun tuumasta toimeen

Mitäpä jos naiset lopettaisivat tämän jankkaamisen?

Vierailija
139/447 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Eka sivuprofiili on selkeästi naisen. Vikasta ei tiedä onko se naisen vai huonoryhtisen ja heikkokuntoisen miehen.

Saanko heittää ilmoille raflaavan ja umpisovinistisen ajatuksen? Aha. En? No heitänpä kuitenkin.

Koska miehet ovat funtsineet nuoresta saakka että millä niitä naisia oikein miellytetään ja miten tyttöystävä saadaan (koska daa, ollaan nuoria gimmoja, olkaa te aloitteellisia tai r*nkatkaa)...mitäpä jos naiset miettisivät välillä miesten haluja?

Jos kerran miehet ovat yksinkertaisia ja ajattelevat alakerrallaan, no sittenhän miehen toivomuksien täyttämisen luulisi olevan helppoa. Mitäpä jos vahvistaisit niitä syviä vatsalihaksia ja kyykkäisit, etkä vetäisi sitä 200 gramman suklaalevyä?

Mutta ei. Siihen on totuttu - nuorina ja hehkeinä - että nainen kelpaa sellaisena kuin on. Onhan se mies sovinisti jos nainen ei kelpaa sellaisenaan, vaikka vartalo olisi kuin ylipainoisella eläkeläismiehellä.

Itse en katsele tuota p*skaa enää. Hyväksyin ylipainon ja olin herrasmies, päädyin olemaan huonoissa suhteissa. Jos lihavuudesta ei sovi sanoa, ei sovi sanoa muistakaan asioista joista pitäisi voida puhua.

Miestenkin on aika oppia vaatimaan. Alkaen siitä painosta. Ei pitäisi olla ylivoimaisen vaikeaa, terveyskin kiittää kun ei pullahda.

Ja naisten.Ihan alkaen perussiisteydestä:parta ajetaan joka päivä ja parturissa käydään säännöllisesti.Ei kaljamahaa.

Ei istuta sohvalla joka ilta ja litkitä kaljaa.Tehdään 50pros kotitöistä, Nythän naiset tekee 70prosenttia.Osallistutasn perheen elämään.Keskustellaan vaimon kanssa tunteista ja harrastetaan yhdessä.

Vierailija
140/447 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en ole koskaan ymmärtänyt sitä miksi suurin osa pariskunnista keskittyy kaikkeen muuhun paitsi itseensä ja kumppaniinsa.

Halutaan lomamatka, kylpylähemmottelua, ravintolaillallinen, uusi auto, taulutelkkari, mancave, tms. Aina jotain materiaa tai "hemmottelua".

Sitä en saa sanoa ääneen jos toivoisi kumppanin panostavan ulkonäköön, tyyliin tai käytökseen. Aina pitää kelvata sellaisenaan.

Minä haluaisin naisen joka sanoo "kuulehan Pertti (nimi keksitty, toim huom), minusta tuo setämaha on turn-off. Alettaisinko käymään salilla? Kiinnostaisi varmaan nähdä miltä minä näytän kun vähän treenaan myös, wink wink".

Sellaista naista ei tosin taida olla olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä