Miksei 40v mies halua 40v naista?
Ovatko he mieluummin yksin ja loppuelämän jahtaavat sitä 20 vuotiasta?
Kommentit (447)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti:
Siksi koska harva nelikymppinen näyttää hyvältä.
Ne jotka sytyttävät, ovat itsestään huolehtineita naisia jotka luultavasti olivat kaunottaria nuorempina. Nämä ovat tottuneet kovaan tasoon, ja ovat mieluummin yksin kuin laskevat rimaa.
Isoin ongelma: nelikymppisten naisten vartalo. Muodot siirtyvät naisellisista paikoista vatsaan, vyötärölle ja käsiin. Ei sytytä seksuaalisesti.
Jos nelikymppinen tavisnainen olisi hoikka tai edes normaalipainoinen, ehkä tilanne olisi toinen.
Sama miehistä.Harva mies näyttää yli 35 vuotiaana hyvältä, saatikka sitten nelikymppisenä! Kaljamaha, man-boobsit, kalju, rypyt ja rupsahtanut per se ei iske
Niinpä.
En minäkään kuvittele että kun näytän kuvan mieheltä, olisin kuuminta hottia naisille.
Mutta tässä näet ongelman. Keskimmäisen naisen vartalo on samanlainen kuin ylipainoisen eläkeikäisen miehen. Tuo omenavartalotyyppi joka useimmille naisille tulee hormonitoiminnan muuttuessa, näyttää hyvältä vain hoikkana tai vähintään normaalipainoisena.
Ja naisille herkkujen mättäminen on elämässä tärkeintä. Joten minkäs teet.
ps. olen itse lyhyt ja luonnostaan hoikka mies. Olen tehnyt minkä voin pysyäkseni kunnossa sekä rasvaprosentin että lihaksiston osalta. Pituutta en kuitenkaan pysty hankkimaan lisää. Naisystävä on 9v nuorempi. Parikymppisiin ei olisi järjellisiä mahdollisuuksia, ja se on ok.
Tämä.
Kuinka moni nainen haluaisi miehen jonka vartalo on saman mallinen kuin hänellä itsellään?
Miltä kuulostaisi kapea vyötärö, kapeat hartiat, leveä lantio ja iso peba?
Entäs siro ja hoikka, 165cm ja <50kg?
Miksi miehen pitäisi syttyä vartalotyypistä joka on tyypillinen keski-ikäiselle ylipainoiselle ja liikkumattomalle miehelle?
Miksi naisen pitäisi syttyä vanhemman miehen vartalosta, kun voi syttyä nuoremman miehen vartalosta?Ero tuli 45 vuotiaana, nyt olen kihloissa 35 vuotiaan sporttisen Tommin miehen kanssa.Hän sytyttää minut joka päivä
Ei pidäkään, eikä kukaan ole sanonut, että pitäisi. Valitse sä ihan mitä haluat ja anna muiden tehdä omat valintansa. Jooko?
Tämä on jännä juttu täällä, että miehet saa sitä ja tätä mutta heti kun naiset on Samaa mieltä mutta naisen näkökulmasta niin heti on tämä yksi palsta- ul- i vilkkumassa.Etkö kestä.No mene pois sitten
Sori vaan mutta näiden haukkumisketjujen aloittaja on NAINEN. Joten turha itkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluavat mitä haluavat, mutta on tyydyttävä siihen, mitä saa.
Sama tilanne on aina ollut naisilla. Moni haluaisi fiksun, hyvännäköisen, HOIKAN ja kohteliaan miehen. Harmi, että miehiä on vuosi vuodelta vähemmän.
Pitää tyytyä paksuihin miehiin, joita on SEITSEMÄKYMMENTÄKAKSI prosenttia. :(
Minä tarvitsen miestä vain seksiin ja silloin voin valita parasta päältä.Eli 30- vuotiaan sporttisen , leveäharteisen , lihaksinkaan miehen
T.Puuma 48v
Kummasti miehiä haukutaan ihan samasta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne on aina ollut naisilla. Moni haluaisi fiksun, hyvännäköisen, HOIKAN ja kohteliaan miehen. Harmi, että miehiä on vuosi vuodelta vähemmän.
Siis.Naisten kohdalla puhutaan vaan fyysisestä viehättävyydestä ja nuoresta ja kiinteästä kropasta, mutta kun miehistä puhutaan, niin sitten puhutaan kropasta ja otetaan myös luonne kehiin.Kummallista?
Tyypillinen ketju.
1. Nainen kysyy miksi miehet haluavat nuorempia naisia.
2. Miehet kertovat miksi haluavat nuorempia naisia.
3. Alkaa poru, valitus ja miesten haukkuminen.
4. Ketjuun ilmestyvät puumat jotka ainakin valitisivat 10v nuoremman 185cm pitkän, tumman ja komean alfamiehen ja 30v naiset joille 30,1v mies olisi papparainen.
Huvittavaa :D
Just tämä. Itse 42v kaunotar, siro, pieni ja kroppa kuosissa, ainoastaan silmän alla olevat rypyt (jos katsoo läheltä) näyttävät ettei enää ihan nuori. Olen tottunut komeisiin, karismaattisiin miehiin, juuri niihin jotka just näihin 25-30v kaunottarien makuun myös iskevät.
En oikeastaan käy bilettämässä ja Tinderissä ei kannata enää olla, koska ikäraja 40 tiputti tason alas. Tarjonta naisnäkökulmasta myös kun yö ja päivä 😂
Eli ne yli 40v miehet, joista itse kiinnostuisin halua yli 40v naista. Itse pidän taas säälittävänä näitä 20-30v kundeja, jotka ovat kiinnostuneet vanhemmista naisista. Sitä paitsi en halua kustantaa yhteisiä matkoja tai elämää vaan haluan että tapailemani ihmiset ovat aikuisia ja vastuullisia ja taloudellisesti myös toimeentulevia.
Eli itse olen kiinnostunut ikähaarukassa 40-max 48v miehistä, jotka ovat laadukkaita, komeita ja mahtavia tyyppejä - miehiä jotka ovat myös romanttisia. Ulkomailta sinkkuina näitä löytyykin, mutta Suomessa vapaina niin vähän, että heillä on ottajia nuoremmista. Olen siis 4v eroni jälkeen tapaillut jenkkiä, ranskalaista ja tanskalaista kuumaa, menestyvää ja hyväkroppaista 40+ miestä, sellaisia joissa on myös herkkyyttä. Mutta Suomesta en tällaista ihanaa miestä tunnu löytävän, ja en kaipaa kaukosuhteita ja itselläni ala-asteikäiset lapset. Yksi miehistä oli valmis muuttamaan Suomeen, mutta itse ahdistuin ajatuksesta, vaikka sosiaalisena miehenä olisi varmasti kotiutunutkin tänne hyvin.
Näin ollen alleviivaan tuon, että olen mielummin yksin jos en saa itseäni sytyttävää seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tarvitsen miestä vain seksiin ja silloin voin valita parasta päältä.Eli 30- vuotiaan sporttisen , leveäharteisen , lihaksinkaan miehen
T.Puuma 48vKummasti miehiä haukutaan ihan samasta asiasta.
No siitä vaan, mutta erona on se että naisilla tämä on mahdollista, miehillä ei.Ja naisilla käy niin, että nämä nuoremmat miehet "tarjoavat" itseään sksisuhteeseen.Miehillä ei kyllä näin tapahdu, että Tinderissä 20-35 vuotiaat naiset kysyisivät yli neljäkymppisiltä tai minkään ikäisistä miehiltä että haluaisitko seksi seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siitä vaan, mutta erona on se että naisilla tämä on mahdollista, miehillä ei.Ja naisilla käy niin, että nämä nuoremmat miehet "tarjoavat" itseään sksisuhteeseen.Miehillä ei kyllä näin tapahdu, että Tinderissä 20-35 vuotiaat naiset kysyisivät yli neljäkymppisiltä tai minkään ikäisistä miehiltä että haluaisitko seksi seuraa.
Niin , jos näin käy miehillä niin silloin kyllä kyseisessä on ns.ammattilainen
+40 vuotiaat naiset on kuumia.
T M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä siitä mitään iloa ole, jos itse haluaa parisuhteen ja toinen vain seksiä. Ei ollut silloinkaan, kun olin nuori.
Vierailija kirjoitti:
T M31
Voisitko seurustella ja avioitua
+40 v naisen kanssa? Ei siitä ole mitään iloa jos on jollekin seksuaalisesti "kuuma" mutta liian vanha parisuhteeseen.
Joku hullu taas levittelee perättömiä. Mies haluaa ikäistään jos itsetunto on kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä siitä mitään iloa ole, jos itse haluaa parisuhteen ja toinen vain seksiä. Ei ollut silloinkaan, kun olin nuori.
Näinhän se on, mutta tämä on tilanne josta suurin osa miehistä haaveilee ja on katkeria naisille siitä että ne saa seksiseurayarjouksia jopa itseään 20 vuotta nuoremmilta miehiltä.En itsekkään etsinyt seksiseuraa nettideiteillä mutta näin kävi.Ja joukossa oli tosi hyvännäköisiä sporttisia miehiä
42v nainen kirjoitti:
Just tämä. Itse 42v kaunotar, siro, pieni ja kroppa kuosissa, ainoastaan silmän alla olevat rypyt (jos katsoo läheltä) näyttävät ettei enää ihan nuori. Olen tottunut komeisiin, karismaattisiin miehiin, juuri niihin jotka just näihin 25-30v kaunottarien makuun myös iskevät.
En oikeastaan käy bilettämässä ja Tinderissä ei kannata enää olla, koska ikäraja 40 tiputti tason alas. Tarjonta naisnäkökulmasta myös kun yö ja päivä 😂
Eli ne yli 40v miehet, joista itse kiinnostuisin halua yli 40v naista. Itse pidän taas säälittävänä näitä 20-30v kundeja, jotka ovat kiinnostuneet vanhemmista naisista. Sitä paitsi en halua kustantaa yhteisiä matkoja tai elämää vaan haluan että tapailemani ihmiset ovat aikuisia ja vastuullisia ja taloudellisesti myös toimeentulevia.
Eli itse olen kiinnostunut ikähaarukassa 40-max 48v miehistä, jotka ovat laadukkaita, komeita ja mahtavia tyyppejä - miehiä jotka ovat myös romanttisia. Ulkomailta sinkkuina näitä löytyykin, mutta Suomessa vapaina niin vähän, että heillä on ottajia nuoremmista. Olen siis 4v eroni jälkeen tapaillut jenkkiä, ranskalaista ja tanskalaista kuumaa, menestyvää ja hyväkroppaista 40+ miestä, sellaisia joissa on myös herkkyyttä. Mutta Suomesta en tällaista ihanaa miestä tunnu löytävän, ja en kaipaa kaukosuhteita ja itselläni ala-asteikäiset lapset. Yksi miehistä oli valmis muuttamaan Suomeen, mutta itse ahdistuin ajatuksesta, vaikka sosiaalisena miehenä olisi varmasti kotiutunutkin tänne hyvin.
Näin ollen alleviivaan tuon, että olen mielummin yksin jos en saa itseäni sytyttävää seuraa.
Kiitos rehellisestä kirjoituksesta naisnäkökulmasta.
Minä olen 40+ mies joka tuntee parikin kaltaistasi naista. Yhdestä heistä olin kiinnostunut, muista en mutta pystyisin helposti kuvittelemaan miksi joku muu olisi.
Ulkonäöllisesti rankkaisin kaikki kouluarvosanoilla kaseiksi. Nuoruuskuvien perusteella ilman muuta ysi tai kymppi. Ja huom, ovat yhä hoikkia ja nuorekkaita koska elämäntavat ovat olleet kunnossa. Kahdella näistä ei lapsia.
Koska en ole pitkä, tumma, komea ja menestynyt/karismaattinen (kuten heidän exänsä olivat), mahdollisuuksia ei ole.
Siksi katselen nuorempia. Ne tavisnaiset jotka kiinnostivat nuorempina, näyttävät nyt muumimammoilta. Tiedän olevani typerä, koska samoin tulee käymään nyt nuoremmille naisille (<30v mutta yli 25v). Mutta kun ei sytytä niin ei sytytä. Ehkä ne entiset kaunottaretkin ajattelevat että olisi kiva syttyä jostain tavallisesta miehestä, mutta kun ei pysty niin ei pysty.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen ketju.
4. Ketjuun ilmestyvät puumat jotka ainakin valitisivat 10v nuoremman 185cm pitkän, tumman ja komean alfamiehen ja 30v naiset joille 30,1v mies olisi papparainen.
On kyllä kieltämättä tuttu kaava tällä palstalla. 😁
Vierailija kirjoitti:
Joku hullu taas levittelee perättömiä. Mies haluaa ikäistään jos itsetunto on kohdillaan.
Ai.Juurihan sinä olet sivukaupalla suu vaahdossa selittänyt miten kaikki miehet haluaa vain sen tummin ja hedelmällisen kaksikymppinen tai max kolmekymppisen.Nyt ikäraja nousikin omaan ikään.Kummallista
Vierailija kirjoitti:
T M31
Kyllä vaan itse seukkaan 105 vuotiaan pimun kanssa.
T M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen ketju.
No mitä sitten pitäisi sanoa? Onpa ihanaa kun en kelpaa ikäisilleni miehille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen ketju.
Niin.Ja nämähän aina myös alkaa samalla kaavalla.
1 Ketjut aina liittyvät naisen ikään ja ulkonäköön ja mitä mies haluaa
2 Ketjut aina aloittaa 1-2 p- jul-lea
3 Kauhea lauma eri ikäisiä miehiä ryntää kertomaan miten vain max 35 vuotias timmi tissimisdi kelpaa miehille ja tätä vanhemmat naiset on roskaa
4 Lauma naisia alkaa kehumaan miten he ovat juuri näitä miesten kuvailemia ihania naisia ja miten oikeassa ovat
5 Lauma miehiä tekee saman
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen ketju.
Niin.Ja nämähän aina myös alkaa samalla kaavalla.
1 Ketjut aina liittyvät naisen ikään ja ulkonäköön ja mitä mies haluaa
2 Ketjut aina aloittaa 1-2 p- jul-lea
3 Kauhea lauma eri ikäisiä miehiä ryntää kertomaan miten vain max 35 vuotias timmi tissimisdi kelpaa miehille ja tätä vanhemmat naiset on roskaa
4 Lauma naisia alkaa kehumaan miten he ovat juuri näitä miesten kuvailemia ihania naisia ja miten oikeassa ovat
5 Lauma miehiä tekee saman
Tämä on niiiiiiin totta!Hyvin kuvailti👍👍👍🤣🤣🤣
Mä en ainakaan haluaisi mitään parikymppistä vaivoikseni, kun kolmekymppisetkin on lapsellisia.