Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun "naisten päivät" ovat lähemmäs 140 pvää myöhässä sairastaessa, pitäisikö huolestua? :(

Vierailija
16.06.2019 |

Olin kyllä muutama kuukausi sitten isossa leikkauksessa, jonka odottelukin stressasi kovasti. Mutta siltikin alkaa jo vähän huolestuttaa.. :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskikset siis ?

Vierailija
2/12 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kyseinen leikkaus siis mitenkään liittynyt tähän asiaan fyysisesti.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätäkö tosissaan aina termiä "naisten päivät"?

Vierailija
4/12 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisit kääntyä lääkärisi puoleen. Eihän me tiedetä, oletko vaihdevuosissa vai mitä, ja onko sulla kenties lääkitys, joka aiheuttaa tuon.

Vierailija
5/12 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä hitun naisten päivät? Eikö aikuinen nainen kykene puhumaan kuukautisista?

Vierailija
6/12 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olenkin antiikkinen 54-vuotias akka, en tajua miksi joku hourii "naisten päivistä".

Kuukautiset ja kuukautisvuoto ei ole mitään häpeällistä vaan hedelmällisyyteen kuuluva normaali asia. Häpeä ja nolostelu viimeinkin helvettiin tästä asiasta, hyvä ihminen!

Olen iloinen jokaisista kuukautisistani, koska ne kertovat, että olen yhä naisena elossa ja toimiva.

Ja löysin Sinful.fistä erinomaisia pehmotamponeja, joiden kanssa seksi sujuu myös vuotopäivinä. Myös jotkin apteekit myyvät näitä vetolangattomia, mukavia ihmeitä.

Vierailija
7/12 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaustesti olis varmaan kova sana?

Vierailija
8/12 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä kyseinen leikkaus siis mitenkään liittynyt tähän asiaan fyysisesti.

Ap

Leikkaus liittyy aina fyysisesti ihmiskehoon, ellei leikata etuutta tai vaikka työttömyyspäivärahaa.

Vierailija
9/12 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivoleikkauskin voi vaikuttaa hormonitoimintaan. Ja kilpirauhasleikkaus.

Vierailija
10/12 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olenkin antiikkinen 54-vuotias akka, en tajua miksi joku hourii "naisten päivistä".

Kuukautiset ja kuukautisvuoto ei ole mitään häpeällistä vaan hedelmällisyyteen kuuluva normaali asia. Häpeä ja nolostelu viimeinkin helvettiin tästä asiasta, hyvä ihminen!

Olen iloinen jokaisista kuukautisistani, koska ne kertovat, että olen yhä naisena elossa ja toimiva.

Ja löysin Sinful.fistä erinomaisia pehmotamponeja, joiden kanssa seksi sujuu myös vuotopäivinä. Myös jotkin apteekit myyvät näitä vetolangattomia, mukavia ihmeitä.

Ja mä olen 47 ja kuukautiset tulleet viimeksi yli puoli vuotta sitten vaihtareiden takia eli en ole mielestäsi ”yhä naisena elossa ja toimiva”.

Vierailija
11/12 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä olen 47 ja kuukautiset tulleet viimeksi yli puoli vuotta sitten vaihtareiden takia eli en ole mielestäsi ”yhä naisena elossa ja toimiva”.

En määrittele sinun naiseuttasi, vaan pelkästään omaani. Miksi miettisin sinun alapääsi toimintaa, mulle ihan riittää oma 😂

Jos yläpää loukkaantuu itse keksimistäsi loukkauksista noin pahasti, suosittelen lääkäriavun hankkimista.

Vierailija
12/12 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä, nuo pehmotamponit lähti heti tilaukseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme