Miten laitat hiuksiasi?
Mulla on hennot, sileät, suorat, käsittelemättömät ja ohuet hiukset ja tuntuu, että käytän loputtomasti aikaa hiustenlaittoon, eivätkä hiukset edes ikinä näytä hyvältä. Hiukset ovat vähän hartioiden alle.
Pesun jälkeen laitan kosteisiin hiuksiin muotovaahtoa ja kuivaan föönillä ja pyöröharjalla. Sen jälkeen tuotetaan kevyesti takaraivolta, ettei päänahka paista ja silitän päällihiukset harjalla. Sitten suihkutan kuivashampoota ja lopuksi vielä rakennesuihketta. Tämän toistan joka toinen tai kolmas päivä. Jos jätän hiukset kuivumaan itsekseen tai en käytä muotoilutuotteita, hiukset ovat niin liukkaat ja sileät, etteivät ne pysy edes ponnarilla ja höttöisiä vauvahaituvia roikkuu naamalla. Ärsyttää. Tilanne oli vähän parempi kun vielä värjäsin hiuksia, mutta olen allergisoitunut hiusväreille.
Kohtalontovereita? Olen ihan mielettömän kateellinen niille, jotka voivat vain pestä hiukset ja antaa niiden sitten olla.
Kommentit (2)
Sama kuivausoperaatio mulla, ihmeisten ilmoille lähtiessä laitan suoristusraudalla kiharoita, ettei latvat näytä niin liruilta ja tupeeraan vähän.
No mulla värjöilystä pahasti kärsinyt "tukka", toki osaan laittaa sen pidennysten kaa pitkäksi ja kauniiksi paksuksi. Nyt ostin pidennykset, mutten oo l jaksanu laittaa näitä mitenkään. Tupeeraaminen tietty auttaa ja erilaiset suihkeet yms. En ite voi oikeen enää värjätä koska ohentunut niin jumalattomasti tän blondi mun vuoks, ikinä ei oo näin kamalaa tukkaa ollu. Joskus myös lyhentynyt värjöilystä ja kasvanut aina takas, mut nyt ohentunut vielä pahemmin, 😂kiharat myös auttaa, ne tuuhentaa eikä tarvii Tupeeraaminen yms niin paljoa.