Osaako teillä mies leikata nurmikon?
En voi käsittää miten mies on niin kädetön leikkaamaan nurmikkoa. On päältä ajettava etuleikkuri ja nurmiala on sellainen että joutuu paljon venkslaamaan joissain kohdin mutta pienellä vaivalla saa kuitenkin joka paikasta leikattua. Mies kun ajaa nurtsin niin kaikki puiden aluset ja metri jokaisen seinän ja puskan viereltä on ajamatta ja ihmeellisiä ajamattomia kohtia nurmikko täynnä. Tajuaa itsekkin ettei jälki oo kummoista mutta ei olevinaan saa paremmin. Ajaa kuitenkin koneita työkseen niin en usko että osaamisesta on kyse. Leikkaa kuitenkin mielellään niin ei kyse ei ole siitäkään että tahallaan tekisi.
Mikä ihme siinä oikein on? Onko teillä samanlaisia puolisoita?
Kommentit (18)
Mun isä on tulllut arkkitehti ukkiini elii ei mitäään kotitöitä.
Ei. Se puree ruohon poikki. Ollaan harkittu lampaitakin kesälomatuuraajiksi.
Tää ois loistava kalevauva kappale 🙂
Kukaan mies ei osaa tehdä yhtikäs mitään!
T: kouvolatukkainen siiderivalas
Vierailija kirjoitti:
Mun isä on tulllut arkkitehti ukkiini elii ei mitäään kotitöitä.
Muistaan mummola oli akateemisestikoulutetttua. Heillä kävi siivojat ja oli kokolattttiamatto.
En tiedä osaako. Se on asunut lapsuutensa omakotitalossa keskellä metsää, ei niillä mitään nurmikkoa ollut. Ja aikuisikä on mennyt vaihtelevasti kerros- ja rivitaloissa, missä huoltoyhtiö leikkaa nurmikot. Miksi turhaan kiusata itseään tylsillä ja aikaa vievillä hommilla?
Kyllä meillä osaa, sekä mies että nainen.
"Tajuaa itsekkin ettei jälki oo kummoista mutta ei olevinaan saa paremmin."
Ei näin. Vaan näin:
Tajuaa itsekkin ettei jälki ole kummoista, mutta ei ole saavinaan paremmin.
Älä käytä potentiaalia jos et osaa. Se on vähän sama kuin käyttäisi sivistyssanoja ihan väärissä paikoissa, kun ei tiedä mitä ne tarkoittavat.
Tottakai osaa. Minä en leikkaa vaan se on miehen hommia, tykkää pitåä pihaa siistinä eikä todellakaan tupsuja törrötä.
Ei osaa. Postinkantaja leikkaa nurmikon ja hoitaa muutkin sänget makuuhuoneen puolella.
Osaa mies. Mies osaa myös käyttää potentiaalia oikein.
Touhut mitkä ei kiinnosta tehdään juosten kusten. Siinä on taas mammat painostaneet omakotitaloon ja miehet parisuhdesovun nimissä suostuneet. Tarina on suorastaan klisee.
Vierailija kirjoitti:
Touhut mitkä ei kiinnosta tehdään juosten kusten. Siinä on taas mammat painostaneet omakotitaloon ja miehet parisuhdesovun nimissä suostuneet. Tarina on suorastaan klisee.
Jep mutta kun asutaan miehen kotitilalla.
Kyllä osaa, mutta kerrostalossa ei tarvi.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai osaa. Minä en leikkaa vaan se on miehen hommia, tykkää pitåä pihaa siistinä eikä todellakaan tupsuja törrötä.
Mun mies taas tykkää tupsuista!
Ei osaa. Siksi se hankki tuollaisen aurinkovoimalla pitkin pihaa vaeltelevan leikkurin. Itse se osasi rajata kukkapenkit ja perennat leikurin ulottumattomiin.
Kotitilalla on varmaan ihan oikeita töitäkin, ruohonleikkuu on askartelua vaan. Mites osaa nuo lypsyhommat? Entä osaako kuoria omat perunat? Se kertoo jo ylemmästä kehitysasteesta.
Kyllä! Aina töröttää jotain ihmeellisiä kohtia jossain. Vituttaa. Senkin saa itse hoitaa jos haluaa kunnollisen lopputuloksen.