Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapahtui karmein: lentoni emäntänä oli entinen kiusaajani

Vierailija
15.06.2019 |

syke nousi 160 ainakin ja kaikki kielteinen päähän samointein. Miten en ottanutkaan sitä toista lentoa kun jahkasin kahden vaiheilla. Oliko meidän määrä tavata.
Se ilme kun seisoi ottamassa vastaan, viimeisen päälle puunattuna. En voinut mitään että jäädyin. Laskin vain aikaa että pääsen ulos.

Kommentit (386)

Vierailija
41/386 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hoitanut tällaiset tilanteet sillä, etten yksinkertaisesti "tunne" näitä ihmisiä. Vuosia sitten yliopistolla jossain jonotustilanteessa ihmettelin, miksi joku toisesta jonosta tuijottaa minua niin vihaisesti. Sehän oli ex-koulukaveri, jota ilmeisesti otti päähän, että minä olinkin päässyt yhtä pitkälle kuin hän, vaikka olinkin aina niin kiusattu. Sen jälkeen, jos törmäsin tähän henkilöön jossain, hän oli minulle ilmaa.

Koulukaveristasi tuli lentoemäntä - siis asiakaspalvelija. Sinä olet asiakkaana hänen yläpuolellaan. Hänen tässä kuuluisi nolostua.

No ei ollut kehittynyt ainakaan sen ilmeensä perusteella, se ei ollut ystävällinen vaan erittäin merkitsevän ilkeä ilme.

Vierailija
42/386 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan ap osaa.

Minullekin tapahtui karmein. Lapseni joutui pahaan auto-onnettomuuteen.

On kauheaa, otan osaa menetykseesi. Meillä on kuitenkin eri elämät. Kiitoksia kuitenkin kun muistutit isoistakin kauheuksista joita voi sattua. t: ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/386 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hoitanut tällaiset tilanteet sillä, etten yksinkertaisesti "tunne" näitä ihmisiä. Vuosia sitten yliopistolla jossain jonotustilanteessa ihmettelin, miksi joku toisesta jonosta tuijottaa minua niin vihaisesti. Sehän oli ex-koulukaveri, jota ilmeisesti otti päähän, että minä olinkin päässyt yhtä pitkälle kuin hän, vaikka olinkin aina niin kiusattu. Sen jälkeen, jos törmäsin tähän henkilöön jossain, hän oli minulle ilmaa.

Koulukaveristasi tuli lentoemäntä - siis asiakaspalvelija. Sinä olet asiakkaana hänen yläpuolellaan. Hänen tässä kuuluisi nolostua.

No ei ollut kehittynyt ainakaan sen ilmeensä perusteella, se ei ollut ystävällinen vaan erittäin merkitsevän ilkeä ilme.

Eikä selvästi tajunnut olevansa asiakaspalvelijana vaan nimenomaan otti ylemmän auktoritettin asennon:  minämeikä olen taas sun yläpuolella. Ei hyvää lupaa. Kyllä taidan mennä pomonsa juttusille, tai puhua kapteenille seur kerran että kuules, mullon tuolla entinen kiusaaja passissa.

Vierailija
44/386 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan ap osaa.

Miten se tähän kiusaamisketjuun liittyy?

Vierailija
45/386 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, tälläikö ihmiset oikeasti ajattelee esim. kaupan kassoista, vakuutusmyyjistä, poliiseista tai vaikka pankinjohtajista? T: asiakaspalvelija jo 30v

Vierailija
46/386 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kastanut kahvit tai viinit vahingossa sen päälle...

Vierailija
47/386 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan ap osaa.

Miten se tähän kiusaamisketjuun liittyy?

Ilmeisesti tarkoitettiin karman kostoa.

Vierailija
48/386 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita palautetta tylystä ja töykeästä lentoemännästä. Keksi kaikkea valheita. Hän joutuu kuitenkin käsitteleen palautteen esimiehensä kanssa, joten kiusa se on pienikin kiusa. 

Vierailija
49/386 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi niin että lapsi oli pahasti kipeä ja vietiin lasten sairaalaan jossa hoitajana oli entinen kiusaajani, että teki pahaa kun kiusaaja jonka käsiin en haluaisi luottaa lastani hoiti lastani virne naamalla

Vierailija
50/386 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit kastanut kahvit tai viinit vahingossa sen päälle...

Olisi mennyt sukkikset tai se hieno puku vaihtoon. Ei hyvä.

Vierailija
51/386 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kävi niin että lapsi oli pahasti kipeä ja vietiin lasten sairaalaan jossa hoitajana oli entinen kiusaajani, että teki pahaa kun kiusaaja jonka käsiin en haluaisi luottaa lastani hoiti lastani virne naamalla

Tuo on jo ihan kauhuelokuvan kohtaus livenä suoraan, huhuhhuhuh!

Vierailija
52/386 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, olisin vaatinut hoitajan vaihtamista. Oikeasti pelottava tilanne.

Vierailija
53/386 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan olisi hyvä tilanne. Itse ainakin olisin käskyttänyt mokomaa piikaa koko lennon, ollut oikein se veemäinen asiakas, ja ihan tarkoituksella. Ja jos ei olisi palvellut minua tarpeeksi hyvin, niin olisin tietenkin vaatinut palvelua ja seuraavaksi kysellyt kuka on esimies että voi antaa palautetta. :)

Vierailija
54/386 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon vedetään johtopäätöksiä ilmeistä.. ja valitusta pomolle. Kuulostatte paljon naurettavammilta kuin joku lapsena kiusannut henkilö. Ja vielä että jaksatte haukkua ihmisten työpaikkoja. Onneksi itsellänne on kaikilla huippuvirat (mitä ne sitten kenen mielestä onkin).

Vierailija
55/386 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon vedetään johtopäätöksiä ilmeistä.. ja valitusta pomolle. Kuulostatte paljon naurettavammilta kuin joku lapsena kiusannut henkilö. Ja vielä että jaksatte haukkua ihmisten työpaikkoja. Onneksi itsellänne on kaikilla huippuvirat (mitä ne sitten kenen mielestä onkin).

Joko et tiedä miten kiusaaminen tuhoaa ihmisen tai empatiakyjyä ei löydy.

Vierailija
56/386 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä taas kävi niin että mies joutui ohitusleikkaukseen ja kirurgi oli se, jota minä olin kiusannut koko yläasteen, aika pahastikin , pari kylkiluuta taisi mennä siltä.

Mies kuoli leikkauksessa eli haastanko kiusatun oikeuteen, onko mahdollisuuksia voittaa keissiä?

Vierailija
57/386 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan ap osaa.

On kauheaa, otan osaa menetykseesi. Meillä on kuitenkin eri elämät. Kiitoksia kuitenkin kun muistutit isoistakin kauheuksista joita voi sattua. t: ap

Kiitos. En kuitenkaan menettänyt häntä.

Vierailija
58/386 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tapasin kiusaajani kenkäkaupassa, oli siellä myyjänä. Ai että nautin tilanteesta, akka laukottaa kenkiä asiakkailleen työkseen eli huonosti menee sillä kiusaajalla. Karman laki

Mahdollisesti seuraavassa elämässä, ei tässä

Kuitenkaan.

Vierailija
59/386 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. Itse olen kai päässyt kiusaamisen aiheuttamista traumoista eroon. Toki tuntuu pahalta muistella jne. Kouluajoista on nyt se 10v. Muistan vielä miltä kiusaajat näytti ja yhden niistä tunnistin viime keväänä kaupassa. Näytti siltä, ettei ole tyytyväinen elämäänsä. Naama mutrulla ja onnettoman näköinen. Painoakin oli kerännyt 😀

Teitpä nopean pikaanalyysin sen elämästä.

Vierailija
60/386 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit oikein juoksuttanut sitä piikaa. Sehän oli sua palvelemassa siellä. Haukkunut ja vaatinut ja kysynyt: Ketä sinä nykyään kiusaat? Työkavereita? Miestäsi?

Pitää antaa takaisin eikä suostua jalkarätiksi!