En voi olla raskaana?
Lapsi syntyi viime elokuussa ja menkat alkoi muistaakseni lokakuussa, aika säännöllisesti tullut mutta silti joka kerta pikkasen myöhemmin mitä olen itse laskenut.
No nyt mulla muistaakseni menkat ollut viimeksi tossa pääsiäisen aikaan... ja olisi mielestäni pitänyt alkaa viimeistään alkuviikolla, mutta nyt niitä ei vaan kuulu.
Ehkäisyä ollaan käytetty (kortsu) mutta aina ei laitettu ihan heti. Seksiä ollaan harrastettu suunnilleen kerran viikossa, ja kaksi lasta meillä on ja kumpikaan ei ole saanut alkuaan heti vaikka ollaan joka päivä paneskeltu jne... vaan pari kuukautta meni mollemmissa.
Mitään raskaus oireita ei ole mutta kaikki ne oireet on mitä ennen menkkoja mulle yleensä tulee.
MUTTA voiko hiivatulehdus (tai miksi sitä sanotaan) niin vaikuttaa siihen että ne on pikkasen myöhässä? Ollut aika paha hiiva tässä jotain reilu kolmisen viikkoa ja nyt menossa vasta ohi kun sain kunnon lääkkeet.
Kommentit (3)
pitänee vissiin alottaa uus ketju missä kysyn tota hiiva juttua...
AP
ja seksiä harrastettu erittäin harvan kerran ja ehkäisy myös niin, että ei iha alusta asti käytetty...Tosin näitä kertoja tasan kaksi...
Tässä odottelen, että mitä tää vatsavihlaisut ja valkovuotoilut oikein tarkoittaa...Mies tuo kohta testin mulle joten testailen iha varmuuden vuoksi...Kaksi ipanaa meilläkin ja vauva vähä vanhempi kuin teillä.
kyllä se yksikin kerta ilman kortsua riittää.
Onnea odotukseen! :)