Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaako kukaan enää muualla kuin Tinderissä?

Vierailija
15.06.2019 |

Oletko tavannut puolisosi ihan oikeassa elämässä? Siis nyt muutaman vuoden sisällä, Tinderin jo ollessa käytössä?

Tuntuu, että ”kaikki” pariutuvat nykyään Tinderissä. Itse suosin oikeaa elämää ja niin toivoisin tapaavani sen ihmisen ilman mitään nettijuttuja.. onkohan turha toive.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä kukaan mies aloita edes keskustelua. Olkoonkin vanhanaikainen ajattelutapa mulla...

Vierailija
22/31 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on täydellinen turn off jos joku on jossain hiton tinderissä. Hyvinkin alkanut juttu loppuis kuin seinään, jos saisin tietää. Melkein jo halveksuttaa moiset lihatiskityrkyt, mutta enemmänkin säälittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihaannykyaikaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutut alkaneet baareissa, festareilla, kesäyössä kaupungilla, facebookissa..

Deittipalveluissa en ole ollut ikinä, deittailevana sinkkuna reilut 2v.

Kauniit silmät, luonnonlaineileva vaaleahko tukka, keskipituinen ylipainoinen isorintainen omppuvartalo, pari lasta ja ikääkin 37. Positiivinen elämänasenne, seksuaalinen ja keskustelutaitoinen olen.

Kovin moni juttu ei ole yksiin treffeihin jäänyt.

Monia seksuaalisia juttuja? Monen eri miehen kassa.

Entä jos ei tällähetkellä muuta elämäänsä kaipaa? Kommentoitko miehille samaan tapaan?

Vierailija
24/31 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarissa tapaamiset yleensä tapahtuu.

Jaa-a itsellä ei kyllä toiminut. Pari vuotta kävin erottuani baareissa, mutta itsellä jäi ainakin kuva nykymenosta, ettei siellä olla kumppania etsimässä vaan juhlimassa kaverien kanssa. Tinderistä tärppäsi heti kun menin lopulta sinne.

M36

Vierailija
25/31 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla ensin terve että voi harkitakaanan.

Vierailija
26/31 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderhän on vain väline siihen ensitapaamiseen. Sen jälkeen eletään ihan oikeaa elämää. En ymmärrä, miksi jollekulle on kynnyskysymys se, missä se ensikohtaaminen tapahtuu. Kuuluuko se jotenkin siihen prinsessaunelmaan, että alunkin pitää olla jotenkin superrromanttinen? 

Olen seurustellut miesystäväni kanssa vuoden ja tinderissä tapasimme. Ei kyllä tämänhetkiseen tilanteeseen vaikuta millään tavalla se, missä tapasimme. Paitsi tietysti siten, että muutoin emme olisi tavanneet. Onko joillain oletus, että tinderissä tavanneiden parisuhteissa se jotenkin näkyisi siinä suhteessa? 

Vierailija
27/31 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuntosalilla tapasin.

Hienoa! Kuulemma salilla ei saa vauvalaisten mielestä ketään lähestyä, vaan sinne mennään vaan treenaamaan täysillä ja hampaat irvessä.

Ja auta armias jos vahingossa katsot toista hieman pidempään, tai yrität alkaa jutulle..

Tähän siis tarkennus, kuntosalilla saa lähestyä jos olet sellainen miesmallin näköinen lihaksikas kaveri. Perusläskit ja munkkitukat unohtakaa koko homma.

Vierailija
28/31 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on täydellinen turn off jos joku on jossain hiton tinderissä. Hyvinkin alkanut juttu loppuis kuin seinään, jos saisin tietää. Melkein jo halveksuttaa moiset lihatiskityrkyt, mutta enemmänkin säälittää.

Mistä sinä siis tiedät, mitä tinderissä tapahtuu, jos et ole siellä koskaan edes ollut? 

Vierailija
29/31 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt joku, miten on muka romanttisempaa saada kutsu kahville siellä salilla tai kaupan kassajonossa kuin tinderissä. Ihan samalla tavalla ulkonäön perusteella noissa toimitaan. 

Vierailija
30/31 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
31/31 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin.