Tapaako kukaan enää muualla kuin Tinderissä?
Oletko tavannut puolisosi ihan oikeassa elämässä? Siis nyt muutaman vuoden sisällä, Tinderin jo ollessa käytössä?
Tuntuu, että ”kaikki” pariutuvat nykyään Tinderissä. Itse suosin oikeaa elämää ja niin toivoisin tapaavani sen ihmisen ilman mitään nettijuttuja.. onkohan turha toive.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Kuntosalilla tapasin.
Hienoa! Kuulemma salilla ei saa vauvalaisten mielestä ketään lähestyä, vaan sinne mennään vaan treenaamaan täysillä ja hampaat irvessä.
Ja auta armias jos vahingossa katsot toista hieman pidempään, tai yrität alkaa jutulle..
Lauloin sekakuorossa. Testasin kaikki KSP ja löytyi sieltä sitten vaimo. Ei kyllä ollut tarkoitus 😆
En ole koskaan ollut Tinderissä. Miesystäväni tapasin talvella yhteistyöprojektissa. Rakkautta ensi keskustelusta.
Vierailija kirjoitti:
Baarissa tapaamiset yleensä tapahtuu.
Siis tapahtui 30 v sitten.
Mun esikoinen 25 v perusinsinööri tapasi avokkinsa tuttavansa kautta kolme vuotta sitten.
Olin täysin kokematon miesten suhteen kunnes liityin. Tähän päivään mennessä mistään muualta en ole miehiin saanut kontaktia paitsi tinderistä. En tosiaan tajua millainen missi pitää olla että miehet lähestyvät normaalissa elämässä. Mulla ei tuosta ole kokemusta. N30
No valitettavasti tavattiin pari vuotta ennen tinderin tuloa, mutta tapasin nykyisen mieheni amkissa. Siitä on nyt reilu 7 vuotta aikaa.
Baarijonossa viime joulukuussa. Onhan se ihan erilaista kuin jonkun keskustelun kautta kuvia tuijottamalla miettiä miltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Olin täysin kokematon miesten suhteen kunnes liityin. Tähän päivään mennessä mistään muualta en ole miehiin saanut kontaktia paitsi tinderistä. En tosiaan tajua millainen missi pitää olla että miehet lähestyvät normaalissa elämässä. Mulla ei tuosta ole kokemusta. N30
Eikö Tinderissä nimenomaan valita kumppani pääasiassa ulkonäöllisistä syistä? En minä rumana naisena sinne edes uskaltaisi liittyä.
Vierailija kirjoitti:
No itse en mielestäni mikään missi ole :D En myöskään ole deittipalveluissa, 3,5v sinkkuna ja vaikka en aktiivisesti parisuhdetta etsikään niin seuraa on riittänyt. Enkä tarkoita pelkkiä yhdenillanjuttuja.
Kaikenlisäksi olen melko huono tekemään itse aloitteita. Tukkihumalaiset tarjokkaat ei kiinnosta, mutta onneksi jotkut miehet uskaltavat tehdä tuttavuutta muutenkin.
N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse en mielestäni mikään missi ole :D En myöskään ole deittipalveluissa, 3,5v sinkkuna ja vaikka en aktiivisesti parisuhdetta etsikään niin seuraa on riittänyt. Enkä tarkoita pelkkiä yhdenillanjuttuja.
Kaikenlisäksi olen melko huono tekemään itse aloitteita. Tukkihumalaiset tarjokkaat ei kiinnosta, mutta onneksi jotkut miehet uskaltavat tehdä tuttavuutta muutenkin.
N37
korjaan: 2,5v sinkkuna.
Jutut alkaneet baareissa, festareilla, kesäyössä kaupungilla, facebookissa..
Deittipalveluissa en ole ollut ikinä, deittailevana sinkkuna reilut 2v.
Kauniit silmät, luonnonlaineileva vaaleahko tukka, keskipituinen ylipainoinen isorintainen omppuvartalo, pari lasta ja ikääkin 37. Positiivinen elämänasenne, seksuaalinen ja keskustelutaitoinen olen.
Kovin moni juttu ei ole yksiin treffeihin jäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Pah, jotenkin antiromanttista tavata jostain tinderistä vs. oikea elämä.
Kuntosalilla tapasin.
Oikea elämä voittaa, aina. Hankkikaa "palleja" avata keskustelu naamakkain tuntemattoman kanssa. Tulet kiittämään itseäsi, kun ei tarvitse enää nojautua tällaiseen teknologiaan joka lopulta tekee meistä antisosiaalisia!
Tätähän se on tämäkin salitrendi. Seksin perässä salille.
Vierailija kirjoitti:
Jutut alkaneet baareissa, festareilla, kesäyössä kaupungilla, facebookissa..
Deittipalveluissa en ole ollut ikinä, deittailevana sinkkuna reilut 2v.
Kauniit silmät, luonnonlaineileva vaaleahko tukka, keskipituinen ylipainoinen isorintainen omppuvartalo, pari lasta ja ikääkin 37. Positiivinen elämänasenne, seksuaalinen ja keskustelutaitoinen olen.
Kovin moni juttu ei ole yksiin treffeihin jäänyt.
Monia seksuaalisia juttuja? Monen eri miehen kassa.
Pah, jotenkin antiromanttista tavata jostain tinderistä vs. oikea elämä.
Kuntosalilla tapasin.
Oikea elämä voittaa, aina. Hankkikaa "palleja" avata keskustelu naamakkain tuntemattoman kanssa. Tulet kiittämään itseäsi, kun ei tarvitse enää nojautua tällaiseen teknologiaan joka lopulta tekee meistä antisosiaalisia!