Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaako kukaan enää muualla kuin Tinderissä?

Vierailija
15.06.2019 |

Oletko tavannut puolisosi ihan oikeassa elämässä? Siis nyt muutaman vuoden sisällä, Tinderin jo ollessa käytössä?

Tuntuu, että ”kaikki” pariutuvat nykyään Tinderissä. Itse suosin oikeaa elämää ja niin toivoisin tapaavani sen ihmisen ilman mitään nettijuttuja.. onkohan turha toive.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah, jotenkin antiromanttista tavata jostain tinderistä vs. oikea elämä.

Kuntosalilla tapasin.

Oikea elämä voittaa, aina. Hankkikaa "palleja" avata keskustelu naamakkain tuntemattoman kanssa. Tulet kiittämään itseäsi, kun ei tarvitse enää nojautua tällaiseen teknologiaan joka lopulta tekee meistä antisosiaalisia!

Vierailija
2/31 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntosalilla tapasin.

Hienoa! Kuulemma salilla ei saa vauvalaisten mielestä ketään lähestyä, vaan sinne mennään vaan treenaamaan täysillä ja hampaat irvessä.

Ja auta armias jos vahingossa katsot toista hieman pidempään, tai yrität alkaa jutulle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa tapaamiset yleensä tapahtuu.

Vierailija
4/31 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla murheet. Itsellä todettiin mahasyöpä eilen.

Vierailija
5/31 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauloin sekakuorossa. Testasin kaikki KSP ja löytyi sieltä sitten vaimo. Ei kyllä ollut tarkoitus 😆

Vierailija
6/31 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut Tinderissä. Miesystäväni tapasin talvella yhteistyöprojektissa. Rakkautta ensi keskustelusta.

Vierailija
7/31 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisen ystävän kautta tutustuttiin.

Vierailija
8/31 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarissa tapaamiset yleensä tapahtuu.

Siis tapahtui 30 v sitten.

Vierailija
9/31 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun esikoinen 25 v perusinsinööri tapasi avokkinsa tuttavansa kautta kolme vuotta sitten.

Vierailija
10/31 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin täysin kokematon miesten suhteen kunnes liityin. Tähän päivään mennessä mistään muualta en ole miehiin saanut kontaktia paitsi tinderistä. En tosiaan tajua millainen missi pitää olla että miehet lähestyvät normaalissa elämässä. Mulla ei tuosta ole kokemusta. N30

Vierailija
11/31 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No valitettavasti tavattiin pari vuotta ennen tinderin tuloa, mutta tapasin nykyisen mieheni amkissa. Siitä on nyt reilu 7 vuotta aikaa.

Vierailija
12/31 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän myös monua jotka on tavanneet Badoossa

Vierailija
13/31 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarijonossa viime joulukuussa. Onhan se ihan erilaista kuin jonkun keskustelun kautta kuvia tuijottamalla miettiä miltä tuntuu.

Vierailija
14/31 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin täysin kokematon miesten suhteen kunnes liityin. Tähän päivään mennessä mistään muualta en ole miehiin saanut kontaktia paitsi tinderistä. En tosiaan tajua millainen missi pitää olla että miehet lähestyvät normaalissa elämässä. Mulla ei tuosta ole kokemusta. N30

Eikö Tinderissä nimenomaan valita kumppani pääasiassa ulkonäöllisistä syistä? En minä rumana naisena sinne edes uskaltaisi liittyä.

Vierailija
15/31 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on nykyään ihan paras seksiseuran hankintaan.

Vierailija
16/31 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse en mielestäni mikään missi ole :D En myöskään ole deittipalveluissa, 3,5v sinkkuna ja vaikka en aktiivisesti parisuhdetta etsikään niin seuraa on riittänyt. Enkä tarkoita pelkkiä yhdenillanjuttuja.

Kaikenlisäksi olen melko huono tekemään itse aloitteita. Tukkihumalaiset tarjokkaat ei kiinnosta, mutta onneksi jotkut miehet uskaltavat tehdä tuttavuutta muutenkin.

N37

Vierailija
17/31 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse en mielestäni mikään missi ole :D En myöskään ole deittipalveluissa, 3,5v sinkkuna ja vaikka en aktiivisesti parisuhdetta etsikään niin seuraa on riittänyt. Enkä tarkoita pelkkiä yhdenillanjuttuja.

Kaikenlisäksi olen melko huono tekemään itse aloitteita. Tukkihumalaiset tarjokkaat ei kiinnosta, mutta onneksi jotkut miehet uskaltavat tehdä tuttavuutta muutenkin.

N37

korjaan: 2,5v sinkkuna.

Vierailija
18/31 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutut alkaneet baareissa, festareilla, kesäyössä kaupungilla, facebookissa..

Deittipalveluissa en ole ollut ikinä, deittailevana sinkkuna reilut 2v.

Kauniit silmät, luonnonlaineileva vaaleahko tukka, keskipituinen ylipainoinen isorintainen omppuvartalo, pari lasta ja ikääkin 37. Positiivinen elämänasenne, seksuaalinen ja keskustelutaitoinen olen.

Kovin moni juttu ei ole yksiin treffeihin jäänyt.

Vierailija
19/31 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pah, jotenkin antiromanttista tavata jostain tinderistä vs. oikea elämä.

Kuntosalilla tapasin.

Oikea elämä voittaa, aina. Hankkikaa "palleja" avata keskustelu naamakkain tuntemattoman kanssa. Tulet kiittämään itseäsi, kun ei tarvitse enää nojautua tällaiseen teknologiaan joka lopulta tekee meistä antisosiaalisia!

Tätähän se on tämäkin salitrendi. Seksin perässä salille.

Vierailija
20/31 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutut alkaneet baareissa, festareilla, kesäyössä kaupungilla, facebookissa..

Deittipalveluissa en ole ollut ikinä, deittailevana sinkkuna reilut 2v.

Kauniit silmät, luonnonlaineileva vaaleahko tukka, keskipituinen ylipainoinen isorintainen omppuvartalo, pari lasta ja ikääkin 37. Positiivinen elämänasenne, seksuaalinen ja keskustelutaitoinen olen.

Kovin moni juttu ei ole yksiin treffeihin jäänyt.

Monia seksuaalisia juttuja? Monen eri miehen kassa.