Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei, mulla on tosi leveänpuoleinen takamus ja ajauduttiin eka deiteillä niin että minä menin portaita edellä ylös.

Vierailija
15.06.2019 |

Eli näkymä oli suoraan sinne mitä aina koitan peitellä :( No ei jäänyt salaisuudeksi mitään ainakaan. Miksei mies tunkenut itseään ensimmäisenä yläkertaan?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herrasmies kulkee portaissa edellä mikäli rinnakkainkulku ei ole mahdollista. Tämä on oikeasti ns. etikettijuttuja.

Nainen kulkee etiketin mukaan aina portaissa ennen miestä,mies voi tukea näin naista jos tämä horjahtaa. Samoin mies peittää muiden katseet naiseen alhaaltapäin.

Etiketin mukaan nainen muuten kävelee miehen oikealla puolella koska miekkaa pidettiin ennen vasemmalla puolella johon tartuttiin oikealla kädellä. Naisen ollessa oikealla puolella ei hän ole miekan ulosvedon tiellä.

Uuh, etikettikäytös on seksikästä. Kaikkien pitäisi lakisääteisesti noudattaa etikettiä.

Vierailija
42/52 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka iso se sun peräsin on? Kun oma ukko käy ihan kuumana just isoihin perseisiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kaunista, että on naisellinen muodokas vartalo.

Vierailija
44/52 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herrasmies kulkee portaissa edellä mikäli rinnakkainkulku ei ole mahdollista. Tämä on oikeasti ns. etikettijuttuja.

Tiedetään mutta etikettiin ei kuulu myöskään aiheuttaa kiusallista tilannetta ihanalle miehelle, jolla on muka puhelimet tippumassa kädestä aina kun kävellään portaisiin...

Vierailija
45/52 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä ei nyt sitten varmaan ole näiden deittien jälkeen kuulunut mitään?

Vierailija
46/52 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo naisten takamuksen peittely on kyllä surkuhupaisaa touhua. Ihme liinoja laitetaan eteen ja aivan kuin ne sitä peittäisi.

mies51v

Kun yrittää parhaansa näyttää niin päinvastoin käy.

Niinpä. Meillä duunissa kans yksi joka yrittää peitellä kaikintavoin takamustaan. Ootappa jos nään sen jossain illanvietossa, niin läimäytän takamukselle ihan varmasti

mies51v

Setämies odottaa töissä m* pystyssä ja silmät kiiluen että pääsee hipelöimään naisten pers... Minä voisin tulla teidän pikkujouluihin läpsimään sun palleja

T M 68

Uskotaan.:D

mies51v

Vierailija
47/52 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, naiset murehtivat tuollaisia turhaan. Kyllä se mies on sua jo ennen treffipyyntöä sen verran silmäillyt että tietää minkä kokoinen oot eikä olis sua pyytänyt jos ei peba miellytä. Ole vaan rauhassa sinut peppusi ja muun kroppasi kanssa. Häpeily ei ole tarpeen.

Vierailija
48/52 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai Kardashian-elämyksen

Vierailija
49/52 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole yhtään ylipainoinen, voiko lantio olla liian leveä? Eli jos kärsii isosta takamuksesta, auttaako siihen aina laihdutus? Mielestäni erilaiset naiselliset vartalot ovat kauniita, mutta ylipainon takia vartalot eivät pääse oikeuksiinsa.

T: heteronainen

Ei se välttämättä paljoa auta, jos kropan (lähinnä luuston) rakenne on tietynlainen. Voi tietenkin pienentyä mutta leveä on aina leveä. Olen itse hoikka ja minulla on leveä lantio sekä takamus, ei se muuksi muutu vaikka laihduttaisin tästä vielä. Ei ole kyllä tarvetta.

Vierailija
50/52 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkos se leveä takamus este seurustelulle.

Kuinka naiset voivatkin olla turhamaisia.

Minun takapuoleni on 120cm leveä eikä ole koskaan ollut este seurustelulle.

No on se kuitenkin lähes pikkufiatin levyinen.

Vierailija
51/52 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli koulussa hissanmaikka jonka yläkroppa oli ihan hoikka mutta sillä olihan jumalaton ahteri.

Kerran se istui opettajanpöydällä jalkoja heiluttaen ja kysyi että milloinkahan te pojat keksitte minulle jonkun kivan lempinimen. Koko luokka räjähti nauramaan.

Sitä sanottiin perseeks.

Vierailija
52/52 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niinkuin muutkin isoperseiset naiset: Ala twerkkaamaan ja videot nettiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan