Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi ei, mulla on tosi leveänpuoleinen takamus ja ajauduttiin eka deiteillä niin että minä menin portaita edellä ylös.

Vierailija
15.06.2019 |

Eli näkymä oli suoraan sinne mitä aina koitan peitellä :( No ei jäänyt salaisuudeksi mitään ainakaan. Miksei mies tunkenut itseään ensimmäisenä yläkertaan?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet menee aina portaissa ensin.

Vierailija
22/52 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko miehen ihan vahingossa jättäytyneen jälkeen... Se on tsekannut silmät kiiluen myös suosikkiosansa. Seuraavilla treffeillä voit päätellä, onko takalistosi miehen mielestä "liian leveä" vai juuri sopiva.

Exä aina muisti joka käänteessä kertoa kuinka leveä takapuoleni onkaan ja pohkeetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän sun "leivinuuni" ole noteerattu, vaikka tuota porrasepisodia ei olisi sattunut laisin.

Aiempaa kommentoijaa myötäillen; Kyllä leveä ja löysä ahteri näkyy, vaikka sen peittäisi millä. Valitettavasti.

Tältä voi välttyä kun pyytää ennen deittejä kokovartalokuvan kuten minä pyydän miehiltä....ettei kaljamaha tule sitten yllärinä tai lättäperse tai miesrinnat

Vierailija
24/52 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko miehen ihan vahingossa jättäytyneen jälkeen... Se on tsekannut silmät kiiluen myös suosikkiosansa. Seuraavilla treffeillä voit päätellä, onko takalistosi miehen mielestä "liian leveä" vai juuri sopiva.

Exä aina muisti joka käänteessä kertoa kuinka leveä takapuoleni onkaan ja pohkeetkin.

Tommonen mies jätetään heti kun päästää suustaan mitään tollasta

Vierailija
25/52 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä varmaan alkoi jo fantasiat päässä vilistää kuinka istut hänen naamalleen sen pyllyn kanssa.

Vierailija
26/52 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo naisten takamuksen peittely on kyllä surkuhupaisaa touhua. Ihme liinoja laitetaan eteen ja aivan kuin ne sitä peittäisi.

mies51v

Kun yrittää parhaansa näyttää niin päinvastoin käy.

Niinpä. Meillä duunissa kans yksi joka yrittää peitellä kaikintavoin takamustaan. Ootappa jos nään sen jossain illanvietossa, niin läimäytän takamukselle ihan varmasti

mies51v

Setämies odottaa töissä m* pystyssä ja silmät kiiluen että pääsee hipelöimään naisten pers... Minä voisin tulla teidän pikkujouluihin läpsimään sun palleja

T M 68

Vierailija
27/52 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä varmaan alkoi jo fantasiat päässä vilistää kuinka istut hänen naamalleen sen pyllyn kanssa.

Se on, Cuccis, sinun fantasiasi. Mene Alastoman Suomeen kertomaan näitä. Miksi luulet että av mammoja kiinnostaa nämä sinun fantasiasi?Ei tod.Ohis

Vierailija
28/52 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on leveä perä eikä yksikään mies ole ikinä moittinut,päin vastoin on kehunut.Ei miehet halua luiseva perseistä naista.

Vierailija
29/52 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies kulkee portaissa edellä mikäli rinnakkainkulku ei ole mahdollista. Tämä on oikeasti ns. etikettijuttuja.

Vierailija
30/52 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän sun "leivinuuni" ole noteerattu, vaikka tuota porrasepisodia ei olisi sattunut laisin.

Aiempaa kommentoijaa myötäillen; Kyllä leveä ja löysä ahteri näkyy, vaikka sen peittäisi millä. Valitettavasti.

Ja kaljamaha...vaikka miten yrittäisi pikkutakilla peittää tai päälakikalju vaikka miten yrittäisi hiukset geelillä kammata srn päälle

Vierailija
31/52 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herrasmies kulkee portaissa edellä mikäli rinnakkainkulku ei ole mahdollista. Tämä on oikeasti ns. etikettijuttuja.

Joo jos ei ole herrasmies niin ei kannata edes tavata.Herrasmies ei koskaan arvostele naisen ulkonäköä missään, mutta ei Kai kukaan ole esim Sinkkistä, joka kommentoi täällä ole muutenkasn pitänyt herrasmiehenä?

Vierailija
32/52 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa sivistymätön olo, en ole kuullut tästä ennen. Aina oppii uutta.

Vierailija
33/52 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen kulkee etiketin mukaan aina portaissa ennen miestä,mies voi tukea näin naista jos tämä horjahtaa. Samoin mies peittää muiden katseet naiseen alhaaltapäin.

Etiketin mukaan nainen muuten kävelee miehen oikealla puolella koska miekkaa pidettiin ennen vasemmalla puolella johon tartuttiin oikealla kädellä. Naisen ollessa oikealla puolella ei hän ole miekan ulosvedon tiellä.

Vierailija
34/52 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hätä, olen aivan varma että mies oli tsekannut peräsi jo aivan ensimmäiseksi. Eikös muhkea naisellinen ahteri ole sitä paitsi muodissa? Vaikka ainahan miehet ovat sellaisista pitäneet.

Vierailija
35/52 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos se leveä takamus este seurustelulle.

Kuinka naiset voivatkin olla turhamaisia.

Vierailija
36/52 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos se leveä takamus este seurustelulle.

Kuinka naiset voivatkin olla turhamaisia.

Minun takapuoleni on 120cm leveä eikä ole koskaan ollut este seurustelulle.

Vierailija
37/52 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on leveä perä eikä yksikään mies ole ikinä moittinut,päin vastoin on kehunut.Ei miehet halua luiseva perseistä naista.

Mulla on jättimäinen ja haukkuja olen vaan kuullut.

Vierailija
38/52 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole yhtään ylipainoinen, voiko lantio olla liian leveä? Eli jos kärsii isosta takamuksesta, auttaako siihen aina laihdutus? Mielestäni erilaiset naiselliset vartalot ovat kauniita, mutta ylipainon takia vartalot eivät pääse oikeuksiinsa.

T: heteronainen

Vierailija
39/52 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli jos ei ole tajunnut aikasemin miksi "naiset ensin" niin nyt asia lienee selvä.

Vierailija
40/52 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ketjuja lukiessa aina miettii, että miten ihmeessä seurustelu ja seksi sujuvat tulevaisuudessa, kun ei voi edes kävellä miehen edellä portaita häpeämättä.