Voi ei, mulla on tosi leveänpuoleinen takamus ja ajauduttiin eka deiteillä niin että minä menin portaita edellä ylös.
Eli näkymä oli suoraan sinne mitä aina koitan peitellä :( No ei jäänyt salaisuudeksi mitään ainakaan. Miksei mies tunkenut itseään ensimmäisenä yläkertaan?
Kommentit (52)
Siinä meni ne deitit sitten.
Muista seuraavalla kerralla peruuttaa portaissa jos joudut menemään edellä.
No miten ne treffit loppui? Sovittiinko uudet vai ei?
Tuo naisten takamuksen peittely on kyllä surkuhupaisaa touhua. Ihme liinoja laitetaan eteen ja aivan kuin ne sitä peittäisi.
mies51v
On teillä naisilla pienet murheet.
Vierailija kirjoitti:
Joo sovittiin me.
Vierailija kirjoitti:
On teillä naisilla pienet murheet.
No ei iso takamus ole millään tavalla pieni murhe :)
Vierailija kirjoitti:
Tuo naisten takamuksen peittely on kyllä surkuhupaisaa touhua. Ihme liinoja laitetaan eteen ja aivan kuin ne sitä peittäisi.
mies51v
Kun yrittää parhaansa näyttää niin päinvastoin käy.
Mies oli kiinnostuneempi peräosastosta kuin yläkerrasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo sovittiin me.
Mikäs sitten on ongelmana?
Tosi ikävää.Mulle kävi kerran deiteillä niin että jäin tuijottamaan miehen sitä ja mies huomasi sen.Tosi noloa.Ei tullut uusia reittejä kun mies ilmeisesti loukkaantui siitä.En ymmärrä miksi, kun miehet tuijottaa naisten rintoja ihan häpeilemättä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo sovittiin me.
Mikäs sitten on ongelmana?
Nolostuttaa ajatella niitä näkymiä. Että kattokohan se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Kun yrittää parhaansa näyttää niin päinvastoin käy.
Niinpä. Meillä duunissa kans yksi joka yrittää peitellä kaikintavoin takamustaan. Ootappa jos nään sen jossain illanvietossa, niin läimäytän takamukselle ihan varmasti
mies51v
No eiköhän sun "leivinuuni" ole noteerattu, vaikka tuota porrasepisodia ei olisi sattunut laisin.
Aiempaa kommentoijaa myötäillen; Kyllä leveä ja löysä ahteri näkyy, vaikka sen peittäisi millä. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo sovittiin me.
Mitäs minä sanoin!!!💕
So what?Pidä huoli että mies menee ensin ja voit tsekata miehen perät.Niin minä teen.Voit esim sanoa että unohdit jotain tms ja kääntyä takaisin.Helppoa
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän sun "leivinuuni" ole noteerattu, vaikka tuota porrasepisodia ei olisi sattunut laisin.
Aiempaa kommentoijaa myötäillen; Kyllä leveä ja löysä ahteri näkyy, vaikka sen peittäisi millä. Valitettavasti.
No ei oo onneks löysä kuitenkaan.
AP! Hyvään käytökseen kuuluu, että portaita ylös kuuluu miehen mennä edellä ja alaspäin tullessa nainen edellä.
Et olet tainnut ikinä kuullakaan?
Luuletko miehen ihan vahingossa jättäytyneen jälkeen... Se on tsekannut silmät kiiluen myös suosikkiosansa. Seuraavilla treffeillä voit päätellä, onko takalistosi miehen mielestä "liian leveä" vai juuri sopiva.
Mikä on ongelma? Isot pyllyt on ihania. M37
Mies parhaillaan ihan onnessaan 😳