hei kaikki 170cm pitkät naiset. paljonko vaaka näyttää?
Kommentit (28)
Oletteko linnunluisia? Minä kun olen tällainen ihan tavallinen, sopusuhtainen, eikä "ylimääräistä" ole kuin hieman mahassa raskauden jälkeen. Ja silti painan 69 kg. Olen alimmillani painanut 62 kg ja olin silloin käytännössä nahkaa luiden ympärillä. Ihmisetkin huomauttelivat hoikkuudestani. :/
sillä aika alh. BMI tulee näille ihmisille!
En ole eläissäni ollut näin lihava ja olo on kaamea!
Istumatyö on tehnyt tehtävänsä...
kuinka laihoja ihmisiä täällä oikein on.
No, itse puolestani olen aika lihava, 169 cm/84kg. Imetän, eikä paino vaan putoa. Takana kolme raskautta, jotka kaikki jättivät viitisen kiloa.
Kun pääsen ensin 76 kiloon ja sitten 67:än, olen tyytyväinen.
painoin raskauden jälkeen 70 kiloa ja olin tosi iso, vaatekoko 42. Nyt painan 62 ja siinäkin liikaa 2-3 kiloa. Nyt vaatekoko 38-40, ja vyötärön ympärys silti yhä lähes 80 senttiä......
Eli liikaa on.
Jos 170 senttinen on kokoa 42, en minä sitä kyllä TOSI isoksi vielä sanoisi. :P
painoa 95 kg, tosin olen nyt raskaanakin, mutta onhan tuota painoa siltikin liikaa :(. Tavoitteena olis (sitten joskus) 65-70 kiloa...
p.s. Hei, tämä kirjoitusruutuhan on taas isompi :-O, jes...
Kuvaamasi "luuta ja nahkaa"-tilantessa olin, kun nuorempana painoin 55 kg. Tuollainen "vain vähän ylimääräistä mahassa" tilanne olisi minulla noin 62 kilon painossa. Nyt painan 69 ja rasvakerrosta on hiukan joka puolella, ei kuitenkaan häiritsevästi. 74 kilon painossa (sekin on koettu) olin vähän pulska, koon 42 ylärajoilla. Kukaan ei kyllä uskonut, että olin ylipainoinen, koska kapeat hartiat hämäävät ja lisäksi osaan pukeutua.
Kaikkialta muualta paitsi lantiosta. Se on leveä, mutta esim. jalat on pienet ja ranteet tosi ohuet, ohuemmat kuin mun pienikokoisilla teinitytöillä. Painan nyt 67 kg ja olen oikeasti läski, vaikka vaatekoko ei mikään kauhean iso ole, 40. 58-kiloisena olen sopivan hoikka, en liian laiha. Imetysten loputtua painoin aina 50 - 53 kg ja silloin olin laiha, luut vain törröttivät, varsinkin lonkkaluut.
Ja olen pullukka. Painoin kolmekymppiseksi asti 52kg. Kahden lapsen jälkeen 57 (paras paino minulle), mutta viimeisen tupakkalakon jälkeen paino nousi 6kg ja loppua nousulle ei näy...
painoin raskauden jälkeen 70 kiloa ja olin tosi iso, vaatekoko 42. Nyt painan 62 ja siinäkin liikaa 2-3 kiloa. Nyt vaatekoko 38-40, ja vyötärön ympärys silti yhä lähes 80 senttiä......
Eli liikaa on.
Minä olen 170 cm / 69 kg ja vaatekokoni on yläosassa 38, alaosassa 38-40.
20
Esikoista kun aloin odottaa vaaka näytti 51 ja kuopusta, kun aloin odottaa, niin 52. Kuopus nyt 6kk, joten jokunen kilo on jäänyt. Se ei kyllä ole vaaraksi.
Olen tyytyväinen, tämä on "oma" painoni. Tässä painossa olen ollut jo yli 16 vuotta.
Kummassakin raskaudessa painoa tuli lisää noin 16 kiloa, mutta kaikki ylimääräinen on pois. Painan samanverran kuin ennen lapsia.
Olen hoikka ja kiinteä, mutta en liian laiha, vaan löytyy sopivasti muotoja sieltä, missä niitä haluankin olevan, rinnoissa ja lantiolla.
karmaisevat 75kg, lasten jälkeen lukemat olivat 62kg, mukä oli sopiva... nämä nykyiset kilot tulleet salaa 30 täyttämisen jälkeen
No en todellakaan, vaan ihan sopusuhtainen ja naisellinen.
Sen verran harrastan liikuntaa, mm. juoksua, että lihaksia löytyy, mutta en silti ole mitenkään liian tiukassa kunnossa, vaan naisellinen, mm. kuppikokoni on 75c.
Luiseva en ole, lähinnä sopiva :)