Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta on sairasta että saunominen koetaan seksuaalisena

Vierailija
25.05.2006 |

Miksi ihmeessä noinkin luonnollisesta asiasta on tehty noin seksuaalis väritteinen? Itse olen aina saunonut kenen kanssa vaan, miesten ja naisten, serkkujeni, appivanhempieni, mieheni kavereiden, lasteni ym ym. kanssa ilman mitään ongelmaa, eikä mull eole tullut mieleenikään että siinä olisi jotain ihmeellistä tai eroottista. Saunominen on saunomista eikä sen enenpää. Ja nyt täällä kauhistellaan kun 15v poika on saunassa äitinsä kanssa? So? Mitä ihmeellistä tuossa on?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on komplekseja omasta kropasta, joten tuttujen miesten kanssa nolottaa, mutta viereitten kanssa ei ;). Kunhan tilanne on kaikille luonteva (esim. nakukylpyla).

kukin tyylillaan ja ketaan ei pakoteta jne.

Vierailija
2/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alastomuus on eroottista. Oli sitten kadulla tai kaupassa tai saunassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yleensäkin kaikesta pitää nykyään tehdä seksikästä? Millään ei ole mitän muuta väliä, kunhan on seksikästä!

Ja en ole mikään tiukkapipo, vaan nautin seksuaalisuudestani, mutta rajansa kaikella. Minusta on täysin luonnollista olla kesällä vähissä vaatteissa tai alasti, mutta muut eivät sitä kestä...

Vierailija
4/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainakin pari sataa vuotta sitten alasti saunominen ei ollut niin luontevaa kuin on kuviteltu.

Saunavihtaa, kauhaa tms. pidettiin sukuelinten edessä kun ei istuttu lauteilla. Haluttiin suojautua pahalta silmältä, jonka uskottiin aiheuttavan esim. lapsettomuutta ja miehelle kyvyttömyyttä.

Saunan lauteilla istuessa oltiin ns. turvassa.

Vierailija
5/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sauna on peseytymistä ja puhdistautumista varten. Ei lainkaan eroottinen paikka. No, Suomesta on tullut tämmönen kaksinaismoralistinen pikku-Amerikka...

Vierailija
6/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvussa ollaan aina saunottu kaikkien kanssa. Itsekin saunoin tuon ikäisenä (15v) isäni kanssa.

Ulkomailla asuessani olen selittänyt saunomisen olevan ihan luonnollinen asia Suomessa, mutta onkohan se enää sitä?

Vierailija
7/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin se on suorastaan kieroutunutta että ajatellaan siinä olevan jotain väärää että saunoo omien lapsiensa kanssa! Ei siinä voi olla mitään seksuaalista! Kuka nyt tuntee vetoa omiin lapsiinsa???!!! Ja missä sitten pitäisi olla se raja jonka jälkeen ei omia lapsia saisi alasti nähdä?

Vierailija
8/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ymmärrän, että toisissa perheissä se on aivan normaalia ja kaukana sairaasta.

Vierailija
9/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alastomuus on eroottista? Eihän alaston ihminen ole kuin nahkakasa jota luut pitää pystyssä? Eroottista se olisi, jos olisi jotain pintaa peittävää, vähän salamyhkäistä, tiettyjä ääniä ja eleitä.

Vierailija
10/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muka saunoa, voi helkkari.

Ehkä luonto tekee tehtävänsä, itse en halua saunoa äitini kanssa enää. Jonainen päivänä ehkä loppuu minunkin lasteni yhteissaunominen. Mutta jos lapseni, tyttö tai poika, kapuaa lauteille ottamaan löylyt kanssani, käy suihkussa ja lähtee pois, mitä ihmeen eroottista siinä on?

Vierailija
11/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään en ole aikuisena nähnyt muita miehiä alasti (paitsi papparaisia sairaalassa, mutta tilanne oli hoitotilanne, joten eria asia kuin saunominen). Toisekseen jos mies ei kiinnostu alastomasta naisesta joka istuu sentin päässä, niin miehessä on jotain vikaa!!

Vierailija
12/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai yliseksuaalisuutta, siitä johtuu se miten maailman näkee.

Jos poika ei voi hilpaista äitinsä silmien edestä nakusillaan, uimaankaan tms., on arvostelija itse kieroutunut.

Vierailija
13/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten teillä on tosi pieni sauna!

Vierailija
14/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai alastomuus on seksuaalista! Ei ehkä saman perheen kesken, mutta muuten. Miksi muuten päiväntasaajan heimot (suurin osa) peittävät sukupuolielimensä? Siellä ei tarvitse pukeutua minkään muun vuoksi kuin sen vuoksi, että seksuaalisuus peitetään.

Vierailija
15/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osaa kääntää vivusta päälle " on luonnollista olla alaston tässä tilanteessa" tunnetta.

Esim. Vieraalla miespuolisella gynellä käydessä on jalat levitettävä ja tutkimus tehtävä, mutta ei se nyt kauhean luontevaa ole, se vain on hoidettava.

Silloin kun voin valita, en nakuile julkkisesti.

Vierailija
16/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakaan en viittinyt rintojen alettua kasvaa lähteä porukoiden kanssa saunaan ja minusta tällainen häveliäisyys kuuluu normaalikehitykseen. Äitini kertoi veljeni käyneen heidän kanssaan saunassa 17-vuotiaaksi asti, kunnes äidilläni oli alkanut hävettämään. Mieheni taas on ikänsä käynyt vanhempiensa kanssa saunassa, ja hänen mielestään se ei ole mitenkään epänormaalia.

Vierailija
17/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ensinnäkään en ole aikuisena nähnyt muita miehiä alasti (paitsi papparaisia sairaalassa, mutta tilanne oli hoitotilanne, joten eria asia kuin saunominen). Toisekseen jos mies ei kiinnostu alastomasta naisesta joka istuu sentin päässä, niin miehessä on jotain vikaa!!

eikä heidää mitään vikaa ole, vaikka pystyvätkin saunomaan naisten kanssa ilman eroottisia ajatuksia. Ja meidän kaveripiirissä tämä ei ole mikään ongelma.

Vierailija
18/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaassa pojassa on jotain häikkää jos ei kiihotu alastomasta naisesta.

Vierailija
19/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nimen omaan se päinvastainen tilanne ole se viallinen...

Vierailija:

Vierailija
20/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ollaanko sitten yhtäkkiä kainoja ja mennään metrin päähän, vaikka on uskallettu mennä alasti koko paikkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi