Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua surettaa erityislapset ilman mitään lahjakkuutta

Vierailija
15.06.2019 |

Kun itse olen lapsena ollu sellainen ja tiedän miten kamalaa on aikuisuus.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä vika sussa on?

Vierailija
2/13 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä vika sussa on?

Fyysiset sairaudet ja oppimisvaikeudet. Eikä mitään lahjakkuutta. Jokuhan on hyvä urheilussa, kuvaamataidossa tai musiikissa tms ja voi tehdä niistä itselleen ammatin mulla ei ollut mitään lahjakkuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota erityislasten lahjakkuutta romantisoidaan. Ainoastaan hyvin pieni osa on oikeasti lahjakas.

Vierailija
4/13 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan ole mitään erityislahjakkuutta koskaan ollut, mutta älyttömän ihana aikuisuus on ollut silti. Olen kuitenkin jo 45 vuotias, joten tässä on ehtinyt olla aikuinen jo hyvän tovin.

Ainakin minä pidän aikuisuuttani hyvänä, sillä olen onnellinen. Kolme ihanaa teiniämme nukkuvat omissa huoneissaan, mies kuorsaa meidän sängyssä, katselen ulos pihallemme ja mietin kuinka voikukat törröttävät taas, vaikka nurmikko on ajettu pari päivää sitten. Töitä on pari viikkoa ennen lomaa, mutta töissä on niin kivaa, että aika kuluu liiankin nopeasti. Lomalle on suunniteltu pariksi viikoksi reissua ja hiihtolomaksi varasimme juuri reissun myös. Rakkautta ja ystäviä riittää yllin kyllin, terveys on priimaa ja rahaa on mukavasti.

Kotimme on kaunis ja ikioma, joten vaikka en mikään erityislahjakas tyyppi ollutkaan, niin elämä on oikein kelpoa ja mitään en vaihtaisi pois.

Vierailija
5/13 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä vika sussa on?

Fyysiset sairaudet ja oppimisvaikeudet. Eikä mitään lahjakkuutta. Jokuhan on hyvä urheilussa, kuvaamataidossa tai musiikissa tms ja voi tehdä niistä itselleen ammatin mulla ei ollut mitään lahjakkuutta.

Minä olen hyvä olemaan ihmisten kanssa ja tein siitä ammattini yrittäjänä. Mikäs tässä on kun pistää sanoja toisensa perään ja antaa mennä vaan. Taito se on tämäkin. Voi tehdä sitä vaikka istuen tai maaten.

Urheilu on minulle ihan mukava harrastus ja löysin itselleni sopivat lajit, kuten maastopyöräilyn. Ammattia en siitä halua. Kuvaamataito on kivaa, mutta en todellakaan jaksaisi sellaista näpertelyä kuin hetken jne. Jokaisen pitää pärjätä sillä mitä on ja lopettaa ruikutus. Ammattivalittajalla erikoislahjakkuus voi olla vaikka se valittaminen. Kyllä sillekin oikeita kanavia käyttämällä tarvetta on.

Vierailija
6/13 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minullakaan ole mitään erityislahjakkuutta koskaan ollut, mutta älyttömän ihana aikuisuus on ollut silti. Olen kuitenkin jo 45 vuotias, joten tässä on ehtinyt olla aikuinen jo hyvän tovin.

Ainakin minä pidän aikuisuuttani hyvänä, sillä olen onnellinen. Kolme ihanaa teiniämme nukkuvat omissa huoneissaan, mies kuorsaa meidän sängyssä, katselen ulos pihallemme ja mietin kuinka voikukat törröttävät taas, vaikka nurmikko on ajettu pari päivää sitten. Töitä on pari viikkoa ennen lomaa, mutta töissä on niin kivaa, että aika kuluu liiankin nopeasti. Lomalle on suunniteltu pariksi viikoksi reissua ja hiihtolomaksi varasimme juuri reissun myös. Rakkautta ja ystäviä riittää yllin kyllin, terveys on priimaa ja rahaa on mukavasti.

Kotimme on kaunis ja ikioma, joten vaikka en mikään erityislahjakas tyyppi ollutkaan, niin elämä on oikein kelpoa ja mitään en vaihtaisi pois.

Niin ja olet ilmeisesti terve.

Vierailija
7/13 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu ny jo vttuun siitä itkemästä.

Vierailija
8/13 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voit tulla käymään täälläkin saat vähän ymmärrystä mitä on kipu.

Vierailija
9/13 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ihana :) minulla on paha reuma, mutta joinakin aamuina herään niin ettei mihinkään satu, silloin mietin miten elämässä voisi vielä tehdä ihan mitä vaan.

Vierailija
10/13 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin luulin että en ole lahjakas. Aikuisena kuitenkin tajusin että en ole vain lahjakas yleisesti hyväksytyissä asioissa.

Vierailija
11/13 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää verrata muihin? On onnellinen sellaisena kuin on. Olen hyväksynyt sen etten ole hyvä missään ja harrastan sitä mistä tykkään vaikken mikään hyvä ole mutta pääasia että tulee tyytyväiseksi. Älytöntä että kaikkien pitäisi lahjakkaita olla.

Vierailija
12/13 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kitise. Minulla on sekä ADD ja Asperger, en ole totaalisen huippu missään. Silti löytyy sekä yliopisto- että AMK-tutkinto. Töitä pätkittäin, nyt en enää pysty. Joku muu saa syövän. Tällaista tämä on.

Surettaa - my ass.

Vierailija
13/13 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkä ole ollut erityislapsi.