Miten viestiä tyttöystävälle hienotunteisesti, että kainaloissa ei pidetä sänkeä, vaan ne sheivataan päivittäin?
Oleellinen juttu varsinkin näin kesällä, toki muutoinkin!
Kommentit (237)
Tee niin kuin minulle tehtiin Englannissa, eräänä sunnuntaina aamiaispöydässä (läsnä noin 10 henkilöä). Kaksi kundia kysyy:"We've a very important question for you? How often do you shave your underarms?" Siinä meinasi tukehtua sämpylään.
Näytät ensin hyvää esimerkkiä ja innosta hänet vaikka päivän yhteiseen karvanajohetkeen. Muista myös sääret.
Sen viestityksen jälkeen olet eksä. Aivan varmasti.
Kyllä kainalokarvat ovat niin hentoisija että niitä ei tarvitse ajaa kun ehkä kerran kuussa säärien karvat ovatkin sitten eri asia.Miehellä karvanajon esim.palleista vastaa samaa kuin naisten kainalot.
Vierailija kirjoitti:
Tee niin kuin minulle tehtiin Englannissa, eräänä sunnuntaina aamiaispöydässä (läsnä noin 10 henkilöä). Kaksi kundia kysyy:"We've a very important question for you? How often do you shave your underarms?" Siinä meinasi tukehtua sämpylään.
Mikäköhän tuossa aiheutti tukehtumisrefleksin?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kainalokarvat ovat niin hentoisija että niitä ei tarvitse ajaa kun ehkä kerran kuussa säärien karvat ovatkin sitten eri asia.Miehellä karvanajon esim.palleista vastaa samaa kuin naisten kainalot.
Yritätkö nyt puhua muidenkin kuin itsesi puolesta?
Esimerkin voimalla. Olethan ap jo karvaton kainaloista, sääristä ja selästä ainakin. Selkäkarvat miehellä toimii tehokkaana karkottimena.
Rapsuttelet kainalosta ja nimittelet siiliksi.
Miehillä jokainen karva lisää seksuaalista vetovoimaa.
Kainalokarvat on vain esteettinen haitta, mutta parransänki pistelee ikävästi.
Oletan että puhut tässä sun omista kainaloista koska muiden karvoihinhan sulla ei kyllä ole sanomista niin koitat vaan muotoilla tyttöystävälle hienovaraisesti sen että tarvitset joka ilta omaa aikaa n 10 min kun höyläät kainalot. Eipä siinä muuta :) Tsemppiä.
Miten vihjata miehelle hienotunteisesti, että mun karvat/karvattomuus ei kuulu sille?
Vierailija kirjoitti:
Asia ei kuulu sinulle!
Ei niin, mutta näkyy kyllä!
Rohkeasti vaan asia esille, yleensä naiset ymmärtävät kerrasta.
Osta nukke, se on karvaton. Tyttöystävällä sinä et tee mitään!
Vierailija kirjoitti:
Miehillä jokainen karva lisää seksuaalista vetovoimaa.
Erityisesti selkäkarvat. Yhtä vetovoimainen kuin uuno turhapuro. Yääk.
Sheivaamalla itse päivittäin sekä ylä -että alapään
Osta sille sellainen älysheivain joka pitää kirjaa sheivailuista ja julkistaa tulokset nettiin kaikkien mieliksi ja muistuttaa jos meinaa sheivauskerta unohtua.
Sanot totuudenmukaisesti, että karvat häiritsevät sinua?