Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten viestiä tyttöystävälle hienotunteisesti, että kainaloissa ei pidetä sänkeä, vaan ne sheivataan päivittäin?

Vierailija
14.06.2019 |

Oleellinen juttu varsinkin näin kesällä, toki muutoinkin!

Kommentit (237)

Vierailija
41/237 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on mies, niin en ymmärrä tollasta kitinää jostain kainolosängestä. Aidot miehet ei naisten kainolakarvoista piittaa yhtään mitään eikä ne heitä häiritse.

Vierailija
42/237 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan että puhut tässä sun omista kainaloista koska muiden karvoihinhan sulla ei kyllä ole sanomista niin koitat vaan muotoilla tyttöystävälle hienovaraisesti sen että tarvitset joka ilta omaa aikaa n 10 min kun höyläät kainalot. Eipä siinä muuta :) Tsemppiä. 

Tässä oikein malliesimerkki kuinka vedetään herneet nenään asiallisesta kysymyksestä.

Ja ollaan vielä olevinaan niin nokkelia, että!

Kyllä minuakin häiritsee vaimon kainalokarvat välillä. En ole huomauttanut, kun en keksi hyvää tapaa.

Joten ymmärrän aloittajaa oikein hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/237 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan että puhut tässä sun omista kainaloista koska muiden karvoihinhan sulla ei kyllä ole sanomista niin koitat vaan muotoilla tyttöystävälle hienovaraisesti sen että tarvitset joka ilta omaa aikaa n 10 min kun höyläät kainalot. Eipä siinä muuta :) Tsemppiä. 

Tässä oikein malliesimerkki kuinka vedetään herneet nenään asiallisesta kysymyksestä.

Ja ollaan vielä olevinaan niin nokkelia, että!

Kyllä minuakin häiritsee vaimon kainalokarvat välillä. En ole huomauttanut, kun en keksi hyvää tapaa.

Joten ymmärrän aloittajaa oikein hyvin.

Joo ei kannata, voihan olla, että vaimokin on jättänyt sanomatta sulle yhdestä sun toisesta asiasta, ja sun huomautus voi avata häneltäkin Pandoran lippaan.

Vierailija
44/237 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivatkaa niitä kainaloita!!

Vierailija
45/237 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei voi koskaan käyttää deodoranttia, koska vasta-ajellut kainalot tulevat siitä kipeiksi.

Vierailija
46/237 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerointilahjakortti

Vierailija
47/237 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille epilaattori. Sitten vähän kuorintaa ja kosteusvoidetta. Kyllä tulee edustuskelpoiset kainalot.

Terv. nainen

Vierailija
48/237 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Mä en edes voi sheivata, aiheuttaa järkyn mätkivän ihottuman. Epiloin kerran viikkoon tai harvemmin, pitää olla otollinen hetki, eikä ”sänki” voi olla mitään minimilliä.

Vierailija
49/237 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää kehityskeskustelu, jossa ideoitte suunnitelman ongelman ratkaisemiseksi. Seuranta kuukauden päästä.

Vierailija
50/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta se alkaa, kohta jää sääretkin ajamatta, jne...

Esimerkin voimalla: sheivaa itse päivittäin päästä jalkoihin

Vierailija
51/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa kosmetologikäynnit sokerointiin.Päivittäinen sheivasminen vaurioittaa ihoa

Vierailija
52/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia ei kuulu sinulle!

Ei niin, mutta näkyy kyllä!

Laita silmät kiinni

Vierailija
53/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita vauvapalstalle että toivot sheivattuja kainaloita ja sitten laitat hänelle linkin viestiin. Näin kannattaa toimia, vauvapalstalle kirjoittelu auttaa pulmaan kuin pulmaan.

Vierailija
54/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin moni suivaantuu tästä karva asiasta? Minä kyllä ajelen kainalot joka päivä, koska en itse pidä karvoista. En tajua miksi kaikki loukkaantuu siitä jos joku on sitä mieltä että ei pidä tyttöystävänsä kainalokarvoista ja pyytää vinkkejä että voisi HIENOTUNTEISESTI tuoda tämän esille. Omasta mielestä tosin voi hyvin sanoa suoraan että olisi kivempi jos sheivaisit joka päivä, pidän paljaasta kainalosta tms! 

Vierailija
55/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei valita mistään minusta. Minä olen rakas, vaikka,mitä olisin ja vaikka mitä tekisin.

Sinä et ole oikeasti parisuhteessa mukana.

Vierailija
56/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma mieheni huomaittaisi minulle sängestä, kasvattaisin kostoksi täyspitkät kainokarvat ja värjäisin ne punaisiksi.

Vierailija
57/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla rehottaa tuolla jotain mitä sinne ei kuulu. Jos ne ei sieltä lähe niin sitten lähen minä.

Vierailija
58/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin moni suivaantuu tästä karva asiasta? Minä kyllä ajelen kainalot joka päivä, koska en itse pidä karvoista. En tajua miksi kaikki loukkaantuu siitä jos joku on sitä mieltä että ei pidä tyttöystävänsä kainalokarvoista ja pyytää vinkkejä että voisi HIENOTUNTEISESTI tuoda tämän esille. Omasta mielestä tosin voi hyvin sanoa suoraan että olisi kivempi jos sheivaisit joka päivä, pidän paljaasta kainalosta tms! 

Hyvä.Sitten varmaan voi sanoa miehelle, että sheivaa päivittäin m*, kun minä tykkään karvattomasta!

Vierailija
59/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena oleminen on kuluttavaa. Miesten mieliksi pitäisi olla aina karvaton kuin lapsi. Sorry nyt vaan. Mulla kasvaa pitkät karvat jalkapöydissä ja varpaissa, menee ryijy häpykummusta napaan, kasvaa rintakarvat, siis kunnon 5-10cm pitkät mustat karvat, pitkät perskarvat ihan kuin miehelläkin, sääret on karvaiset, kainalot tietty, parran ajan päivittäin ja ainoa missä ei liiemmin karvaa kasva on pää. Sieltä hiusraja pakenee jo keskelle päätä. Ei ole testot koholla, ei ole munasarjoissa vikaa. Ihan terve ollaan. Kyllä käy sääliksi naisia jotka miehen takia on orjuutettu loputtomaan itsensä keritsemiseen. Helpointa on elää ilman miestä ja käyttää karvojen ajamiseen käytetty aika johonkin muuhun.

Vierailija
60/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta se alkaa, kohta jää sääretkin ajamatta, jne...

Miksi sääret pitäisi ajaa?