Speedot ja iso varustus
Ainakin aktiiviuimareista osa tykkää käyttää speedomallisia simmareita parhaan liikkuvuuden ja mukavuuden takia. Entä isokaluiset speedojen käyttäjät, mietittekö koskaan miltä se näyttää? Vai tykkäättekö oikeastaan siitä, että kunnon pullotus näkyy? Ei nimittäin jää koon puolesta mitään arvaluiden varaan, jos varustus on iso.
Kommentit (29)
Peniksen koko sitä ja peniksen koko tätä...
Idiootit edelleen luulee että iso löysänä = paljon isompi kovana. Löysästä munasta ei voi päätellä mitään muuta kuin sen ettei se ainakaan kutistu erektiossa. Mulla on n. 5cm pili löysänä, 18cm kovana.
Speedot ja selkeä pullotus näyttää miehekkäältä!
Vierailija kirjoitti:
Idiootit edelleen luulee että iso löysänä = paljon isompi kovana. Löysästä munasta ei voi päätellä mitään muuta kuin sen ettei se ainakaan kutistu erektiossa. Mulla on n. 5cm pili löysänä, 18cm kovana.
Ei tässä nyt ole kyse erektioista, vaan siitä miltä mies uikkarit päällä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sä luulet. Sitten kun sellainen ihminen mittaa sen, joka tietää kuinka se kuuluu mitata, niin erektiopituus rojahtaa tuonne 14 senttiin.
sentin nipo oli tänään uidessa ja illalla 16...vetäkää siitä...mahlat
Vierailija kirjoitti:
Taisit lyödä tuon ykkösen tuohon eteen ajattelemattomuuttasi. Yleensä poitsujen, jotka ilmoittelevat munansa fiktio-mittoja jossain palstalla, ovat säälittävän pienimunaisia tyyppejä.
Itse käyn 4 kertaa viikossa uimassa.
Mulla aika iso 23cm ja aina joutuu tarkasti kullin asettelemaan speedoihin, ettei luiskahda ulos käännöksiä tehdessä.
Aika usein kuiten niin voi käydä.
Onhan se noloa jos joku nainen näkee...
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun pointtia ollaan?
Tosi pieni löysänä voi olla normi kovana. Tosi iso löysänä on ainakin normi kovana. Vai mitä meinaat?🤔
Mikä se pointti olikaan. Iso on löysänä jo vähintään yhtä pitkä ja paksu kuin normi kovana, vähintään sama tilavuus siten. Kun iso turpoo joka suuntaan niin sen tilavuus tuplaantuun. Itsellä ei kasva pituutta kuin reilut 5cm, mutta paksuutta 3cm, eli tilavuus on yli kaksi kertaa normin. Joten jos jollain on iso lerssi löysänä, niin ihan varmasti on oikeasti iso kovana.
Nuorempana kalut ovat herkemmin puolikovia ainakin vähissä vaatteissa julkisilla paikoilla tai kesäkuumalla, silloin itselläkin oli jo pari kolme senttiä vaille täysmitta. Sellaisen pullotus kyllä näkyy speedoissa tai housuissa ylipäätään. En edes ajatellut moista, ennen kuin nyt kun katsellut itsestä nuoruuden kuvia speedot jalassa. Ne ovat vieläkin, kun niissä pysyy hyvin vehkeet pussissa paikallaan. Vielä härskimmän näköiset oli 80-luvun ohuet nailoniset lyhyet urheilusortsit. Olivat vasemmalle vinot, kun kalu painoi puntissa.
M62
Mulla 22cm ja olen huomannut kuinka naiset tuijottaa ja supisee keskenään, kunpelaan lentopalloa uimarannalla
Ison kullin ääriviivat speedoissa kiihoittaa
Vierailija kirjoitti:
Mulla 22cm ja olen huomannut kuinka naiset tuijottaa ja supisee keskenään, kunpelaan lentopalloa uimarannalla
Höpö höpö, jos sulla on 22cm mulkku, niin minä näytän sinulle rehellisen lestadiolaisen.
Tulis jo kesä ja isot yli 20 cm kundit speedoineen uimarannalle.
Hyvinvarustettu Mikko kirjoitti:
Mulla aika iso 23cm ja aina joutuu tarkasti kullin asettelemaan speedoihin, ettei luiskahda ulos käännöksiä tehdessä.
Onhan se noloa jos joku nainen näkee...
Ei se isokaan kulli speedoista mihinkään luiskahda. Ne istuu tiiviisti päällä ja isokin kalu asettuu hyvin sivusuuntaan, jos ei halua kassien kanssa kaarelle ahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvinvarustettu Mikko kirjoitti:
Onhan se noloa jos joku nainen näkee...Ei se isokaan kulli speedoista mihinkään luiskahda. Ne istuu tiiviisti päällä ja isokin kalu asettuu hyvin sivusuuntaan, jos ei halua kassien kanssa kaarelle ahtaa.
Meidän uimahallissa käy säännöllisesti hyväkroppainen mies ja sen speedoissa erottuu hyvin sivulle asettuva kohtullisen kokoinen kalu. Joskus näin hänen nousevan porealtaasta ja kalu oli todellakin kasvanut täyttämään sen uikkareiden sivuosan pullottaen isosti. Poreiden hieronta tehnyt tehtävänsä…
Kohta on kesä ja +20cm urokset saapuu pullottavien speedojen kanssa uimarannalleni.
Jo pelkkä ajatuskin kiihoittaa 😍
Tykkään käyttää speedoja vaikka minulla onkin käsivarren paksuinen pitkä kalu. Kyllähän se ihailevia huokauksia aiheuttaa vastakkaisessa sukupuolessa
Itellä on keskikokosta isompi ja matkaa uidessa käytän speedoja. Varustus erottuu juu, mutta ei se mua haittaa.