Speedot ja iso varustus
Ainakin aktiiviuimareista osa tykkää käyttää speedomallisia simmareita parhaan liikkuvuuden ja mukavuuden takia. Entä isokaluiset speedojen käyttäjät, mietittekö koskaan miltä se näyttää? Vai tykkäättekö oikeastaan siitä, että kunnon pullotus näkyy? Ei nimittäin jää koon puolesta mitään arvaluiden varaan, jos varustus on iso.
Kommentit (33)
En. Piilottelen iso kalua, sillä en tahdo naista joka juoksee pelkän kalun perässä. Nuo isoja metsästävät ovat osoittautuneet epäluotettaviksi.
Iso +20cm megakyrpä speedoissa kiihoittaa
Minusta kaikkien miesten pitäisi uimassa ja rannalla, kylpylässä ja rantalentistä pelatessa käyttää speedoja. Tai olla alasti. Jälkimmäinen parempi.
Minä teen kalsareilla tahallaan saman näytöksen eli aina kun kylässä on muijan kaveri tai sisko niin käyn suihkussa ja tulen t-paita ja tiukat kalsarit jalassa sieltä pois ja voi sitä tuijotusta kun housussa pullottaa löysänä 20 senttinen kalu. Vaimon kaksi siskoa kolmesta on tulleet seuraavana päivää kylään ja ihmetelleet eikö sisko ole kotona vaikka tietävät ettei tule vielä moneen tuntiin, viimeksi tuli vaimo kaunis nuori sisko heti seuraavana päivänä näytöksestä ja hieroi niskaansa sohvalla ja sanoi niskan olevan kipeä ja voisinko sitä hieroa? No pitihän sitä naista auttaa hädässä ja siitä pikkuhiljaa kädet rinnoille ja huohottavan naisen vartalolle ja riisuin hiljakseen hänet ja itseni, hän leikki ja imi kaluani pitkään ja lopuksi istui sen päälle ja ratsasti villisti puolituntia saaden mahtavia orkkuja ja olinkin ihmeissäni kun sanoi lopuksi saaneensa elämänsä ensimmäisen orgasmin, miehellään kuulema 10 settinen ohut nakki
En voi käyttää speedoja, koska kulli ja kassit ei mahdu kunnolla sisään
Vierailija kirjoitti:
Minä teen kalsareilla tahallaan saman näytöksen eli aina kun kylässä on muijan kaveri tai sisko niin käyn suihkussa ja tulen t-paita ja tiukat kalsarit jalassa sieltä pois ja voi sitä tuijotusta kun housussa pullottaa löysänä 20 senttinen kalu. Vaimon kaksi siskoa kolmesta on tulleet seuraavana päivää kylään ja ihmetelleet eikö sisko ole kotona vaikka tietävät ettei tule vielä moneen tuntiin, viimeksi tuli vaimo kaunis nuori sisko heti seuraavana päivänä näytöksestä ja hieroi niskaansa sohvalla ja sanoi niskan olevan kipeä ja voisinko sitä hieroa? No pitihän sitä naista auttaa hädässä ja siitä pikkuhiljaa kädet rinnoille ja huohottavan naisen vartalolle ja riisuin hiljakseen hänet ja itseni, hän leikki ja imi kaluani pitkään ja lopuksi istui sen päälle ja ratsasti villisti puolituntia saaden mahtavia orkkuja ja olinkin ihmeissäni kun sanoi lopuksi saaneensa elämänsä ensimmäisen orgasmin, miehellään kuulema 10 settinen ohut nakki
Ihan varmaan tosi juttu.
Vierailija kirjoitti:
UimariN 33 kirjoitti:
Kohta on kesä ja +20cm urokset saapuu pullottavien speedojen kanssa uimarannalleni.
Jo pelkkä ajatuskin kiihoittaa 😍Tää se päivä on, kun +20cm urokset pullotuksineen saapuu rannalle 👍
asko, pyydä hoitajalta että saisit edes juhannuksen yli rauhoittavia ja lepositeet ettet pääse näppäimistölle.
Vierailija kirjoitti:
Minusta kaikkien miesten pitäisi uimassa ja rannalla, kylpylässä ja rantalentistä pelatessa käyttää speedoja. Tai olla alasti. Jälkimmäinen parempi.
Rannalla olen usein alasti, jos olisi sellaista kylpylää missä saisi olla alasti niin kyllä kävisin
Kerran tai pari kun kiertää peniksen vyötärön ympäri, niin näyttää vain jenkkakahvoilta. Ei mitään ongelmaa.
Totta helkutissa olen ylpeä siitä jos minulla on iso kalu! Mutta tyylikkäästi yritän tietenkin peittää sen liikaa esittelyä tarjoten kuitenkin naisille sopivasti silmänruokaa. Vähän sama asia kuin paidattomat bodarit baareissa ovat urpoja mutta ihonmyötäisissä tiukoissa paidoissa olevat lihaksikkaat miehet ovat tyylikkäitä.
Speedot on liian tiukat. Vähänkin pullotusta niin alkaa kuminauha alta näkyä karvoitusta. Itsellä varsin suuri katseiden kerääjä, lähemmäs 30cm.
Vierailija kirjoitti:
Idiootit edelleen luulee että iso löysänä = paljon isompi kovana. Löysästä munasta ei voi päätellä mitään muuta kuin sen ettei se ainakaan kutistu erektiossa. Mulla on n. 5cm pili löysänä, 18cm kovana.
Eli pilinä pysyy kovanakin :)
Voitko jo senttimetrimies lopettaa nämä oksettavuuteen asti toistuvat surkeat aloitukset ja sitten niiden itse kommentoimisen tuhanteen kertaan. Kaikki pitävät sinua täytenä typeryksenä.