Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rita ja Aki saivat vauvan - kuva vastasyntyneestä

Kommentit (155)

Vierailija
121/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Nyt on jo video instassa kun kylvettävät vauvaansa. Eipä saanut tämä lapsi edes sukupuolielimiään pitää somelta piilossa.

Ei minua ole koskaan haitannut vauvakuvani vaikka koko suku ne on nähnyt. Ei haittaisi vaikka koko Suomi näkisi. Ne on vain vauvakuvia. 

Ja koska sinua siellä henkilökohtaisesti ei haittaa kuviesi laittaminen nettiin, niin tästä sinun logiikallasi seuraa se ettei ketään muutakaan näin olen haittaa jos heidän kuviaan laitetaan julkiseen jakoon? 

Kyllä ihmiset on sitten tyhmiä kuplassaan. Vielä nykyaikanakin.

Vierailija
122/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana parisuhde heillä 😍

Oma ukko Täys paska runkku... 😭

Masentaa 😔

Et ole tosissasi!

Julkisuuskuva on aivan eri poseilua kuin arki. Ymmärrä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan onnellinen pari. Itsekin jännitin monta kuukautta että milloin se Lyyli tunkeutuu pihalle. Ja nyt se tapahtui! Upea pariskunta joka menee eikä meinaa. Ensiksi menivät Turkkiin ja sitten tulivat kyllä heti sieltä takaisin. Ensiksi rakensivat rivitaloja mutta ennenkuin ne oli valmiit niin päättivät olla rakentamatta. 

Apuuvaaaa :D : D

Vierailija
124/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Nyt on jo video instassa kun kylvettävät vauvaansa. Eipä saanut tämä lapsi edes sukupuolielimiään pitää somelta piilossa.

Ei minua ole koskaan haitannut vauvakuvani vaikka koko suku ne on nähnyt. Ei haittaisi vaikka koko Suomi näkisi. Ne on vain vauvakuvia. 

Sinä et voi tietää, mitä tämä vauva asiasta ajattelee. Voi olla, että hän haluaa myöhemmin julkaista itsestään aivan yhtä tyrkkyjä kuvia kuin äitinsä. Mutta ennen kuin hän pystyy mielipidettään ilmaisemaan, niin vanhempien tulisi käyttää edes hieman järkeään kuvia julkaistaessa.

Vierailija
125/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et voi tietää, mitä tämä vauva asiasta ajattelee. Voi olla, että hän haluaa myöhemmin julkaista itsestään aivan yhtä tyrkkyjä kuvia kuin äitinsä. Mutta ennen kuin hän pystyy mielipidettään ilmaisemaan, niin vanhempien tulisi käyttää edes hieman järkeään kuvia julkaistaessa.

Eri asia, kun tulee vanhemmaksi. Mutta mitä vauvakuvat haittaavat? 

En edes tunnista itseäni vauvakuvista. Vois olla ihan kuka tahansa vauva ja sen takia ei haittaa. 

Vierailija
126/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rita on 160 cm

Entä Aki?

Kuvista päätellen n. puoli päätä pidempi. Eli olisko n. 10-15cm pidempi kuin Rita. 🤔

https://www.google.com/search?q=aki+ja+rita+manninen&rlz=1C9BKJA_enFI81…

Akin pituudeksi on ilmoitettu 176cm. Jossain se oli.

Vierailija
127/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rita on 160 cm

Entä Aki?

Kuvista päätellen n. puoli päätä pidempi. Eli olisko n. 10-15cm pidempi kuin Rita. 🤔

aki on myös ilmoittanut ritakin sivuilla olevansa kaikkien muiden ammattiensa lisäksi "elämäntapavalmentaja"... LOL seuraavaksi varmaaan Susanna Tannin tapaan yksisarvishoitajakouluttaja

Vierailija
128/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri asia, kun tulee vanhemmaksi. Mutta mitä vauvakuvat haittaavat? 

En edes tunnista itseäni vauvakuvista. Vois olla ihan kuka tahansa vauva ja sen takia ei haittaa. 

Niin mitäpä siitä vaikka päätyykin jonkun likaisen papan runkkumatskuksi, kun se on vaan vauva muiden joukossa..

Aki suojelee häntä kaikelta pahalta. Geelillä tukka pelottavasti pystyyn ja näyttää hauista papparaisille niin ne juoksee pakoon. Jos ei juokse Aki kaasuttaa isoäänisellä ja kovakulutuksisella vanhalla Hummerilla perään.

Vierailija
129/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on alunperinkään otettu koiria joita ei osata kouluttaa ja hallita? Kai nyt ihan peruslähtökohta lemmikin hankkimiselle on se että kaikki perheessä pärjää sen kanssa...No, rotuvalintakin on niiin tyypillistä weeteetä kun olla voi. 

Kiinnostaa, että mitä koulutuksia tällä raksamies/elämäntapavalmentajalla on? Elämän kova koulu? 

Vierailija
130/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rita on 160 cm

Entä Aki?

En usko että Rita on noin pitkä, varmaan lähempänä 150cm kuin 160. Seisoskelin takanaan kauppajonossa joku aika sitten.

Vierailija
131/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rita on 160 cm

Entä Aki?

Vieressä seisoneena ei ole Aki juurikaan yli 170 cm. Olen itse 178 cm nainen.

Vierailija
132/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ritalle sopi mun mielestä pidempi tukka paremmin! Luonnollisemman värin kanssa pitkä olisi ollut hänelle sopivin. Mutta ei tietenkään häntä tässä tukka kiinnosta, eikä kuulukaan, kun juuri on vauvan saanut! :)

Rita on pyylevöitynyt ja naama on myös levinnyt. Hampaat kaipaisi myös oikaisua.

Miten joku voi olla noin ilkeä?

Vierailija
133/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manniset pitävät itseään todellisena superjulkkisparina, Suomen Kim Kardashian + Kanye West.

Näinhän itse herra on sanonut jossakin haastattelussa, että he olivat Temppareissa ainoa amerikkalaisin pariskunta.

Vierailija
134/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Manniset pitävät itseään todellisena superjulkkisparina, Suomen Kim Kardashian + Kanye West.

Näinhän itse herra on sanonut jossakin haastattelussa, että he olivat Temppareissa ainoa amerikkalaisin pariskunta.

Muistuttavat idoleitaan pituutensakin puolesta: Kim 159 cm ja Kanya 173 cm (vain!).

Vierailija
135/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... toi koira jo puri Akia pahasti, Bulldog ja vauva.....noilla....

Tai enemmänkin taaperot ksi on vaarassa?

Vierailija
136/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihmiset voi olla kateutta täynnä, ei hyvänen aika sentään. Mikä teidän elämässä on mennyt niin pahasti pieleen, että on pakko halveksia ihmisiä? Tunnetteko heidän jotenkin niin hyvin?

Se on myös ihmeellistä, että on väärin olla onnellinen. Onko se jotenkin teiltä pois? Antakaa ihmisten olla ja kasvakaa aikuiseksi. Eikö teille ole lapsuudessa tosiaan opetettu minkäänlaisia käytöstapoja?

Hengitäpäs nyt syvään, rauhoitu ja jätä provot omaan arvoonsa... Ja sen iänikuisen kateuskortinkin voisi jättää jo omaan arvoonsa. Onhan täällä suuri osa kuitenkin vilpittömästi iloisia noiden puolesta, niin miksi pitää jakaa huomiota muutamalle provolle.

Vierailija
137/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistuttavat idoleitaan pituutensakin puolesta: Kim 159 cm ja Kanya 173 cm (vain!).

No pituus onkin sitten ainoa piirre, jonka puolesta muistuttavat Kimiä ja kumppaneita...

Vierailija
138/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ritalle sopi mun mielestä pidempi tukka paremmin! Luonnollisemman värin kanssa pitkä olisi ollut hänelle sopivin. Mutta ei tietenkään häntä tässä tukka kiinnosta, eikä kuulukaan, kun juuri on vauvan saanut! :)

Rita on pyylevöitynyt ja naama on myös levinnyt. Hampaat kaipaisi myös oikaisua.

Miten joku voi olla noin ilkeä?

Itse en ole tuo sanoja, mutta tottahan tuo on. Mutta suuri osa naisista lihoo/turpoaa jonkun verran raskauden aikana ja kestää aikansa, ennenkuin läskit/turvotus lähtee. Joillain lähtee imettäessä (kuten itselläni; olin jo 3 viikon päästä synnytyksestä pudottanut 18 kiloa, joista 4 kiloa siis vielä "ylimääräistä", kun painoa tuli raskauden aikana 14 kiloa), joillain myöhemmin. Kyllä ne Ritaltakin lähtee ja liikunnallisena tyyppinä se karistaa ne varmasti vauhdilla.

Vierailija
139/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän vauvan nimeksi tulee, onko kerrottu missään2?

Minusta on vähän pelottava yhdistelmä tuollainen koira ja vauva, mutta minä en muutenkaan ole koiraihminen.

Vierailija
140/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi koulutuksesta. Ritalla ainakin näyttäisi instan tiedoissaan lukevan fysioterapeutti, Akista en tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän