Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rita ja Aki saivat vauvan - kuva vastasyntyneestä

Kommentit (155)

Vierailija
81/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isukki pääsee saunaan. Äiti joutuu jäämään urakan jälkeen sairaalaan. On se niin epäreilua naisia kohtaan.

On se niin epäreilua, kun äiti saa jäädä vauvan kanssa, mutta isä joutuu lähtemään pois! Minä olisin halunnut olla koko ajan lapseni lähellä. M28

Vierailija
82/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

torttu levällään tikattavana ja instaan on saatava kuva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isukki pääsee saunaan. Äiti joutuu jäämään urakan jälkeen sairaalaan. On se niin epäreilua naisia kohtaan.

Minä olisin kyllä jäänyt tuonne. Kotona itkin onnesta ja vastuusta ja rakkaudesta. M29

Vierailija
84/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin kyllä jäänyt tuonne. Kotona itkin onnesta ja vastuusta ja rakkaudesta. M29

Me päästiin perhehotelliin onneksi. Sai heti olla vauvan kanssa. Hoitaja kävi siellä. M32

Vierailija
85/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ne elää somen kautta elämäänsä.

Vierailija
86/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aikanaan siivosin aamuyöllä ennen synnyttämään lähtöä kodin, kävin suihkussa, suoristin hiukset ja meikkasin.

Ihan hyvin tuli lapsi maailmaan, vaikka oli meikkiä naamassa tai lähinnä ripsiväriä ripsissä.:)

Vierailija
87/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei valmennuksessa kerrota, että meikki estää supistelua? Ripsiväri aiheuttaa repeämiä? Poskipuna estää ponnistusvaiheen? Nyt neuvot ajantasalle!

Vierailija
88/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeää ottaa kuva vastasyntyneestä ja postata sosiaaliseen mediaan. Mutta mitäpä voisi odottaa pariskunnalta, joka ilmoitti sosiaaliseen mediaan supistusten alkamisesta.

Toisaalta Juha Sipilä ilmoitti jo kauan sitten supistusten alkamisesta ja niiden jatkumisesta, joten ei tuossa mitään ihmeellistä ole. :)

Vierailija
89/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellä on meikit päällä synnytyksessä? Varmaan instagram-kuvia varten ollut koko ajan töysissä tällingeissä.

Onko hänellä meikkiä? Voi näyttää siltä, jos on irtoripset sekä kestovärjäykset ja -rajaukset. 

Kätilö oli ihmetellyt miksi kaverini on meikannut, mutta eihän ollut meikannut. 

Tarkennan vielä, että kätilö oli ihmetellyt asiaa, kun synnytys alkoi keskellä yötä. Oli luullut, että kaverini oli meikannut keskellä yötä ennen sairaalaan lähtöä. Mutta hänellä on tosiaan kestosilmänrajaukset sekä ripsi- ja kulmavärjäykset. 

Vierailija
90/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ne elää somen kautta elämäänsä.

Ehkä näin. On ikään kuin enemmän elossa ja olemassa. Somessa.

Vierailija
91/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kohta on uutta putkessa

Vierailija
92/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako seiska noista vauvakuvista heille ? Vai mitä järkeä tuoda vauva julkisuuteen? 

Vierailija
93/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä lapsesta tullaan näkemään julkisuudessa PALJON kuvia. Toivottavasti lehdet pistävät edes vähän jarruja sen suhteen, mitä julkaisevat, koska vanhemmilla ei näitä näytä jarruja olevan.

No jos siitä päätellen että heti kun vastasyntyneen pää on ulkona niin kamerat räpsyy . .

Vierailija
94/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... et sitten seiska-lehteen älynny soittaa? Ois hyviä kuvia ja silleen-tyyliin?

Vierailija
95/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kertoa ihan kyhyesti lauseella/parilla, mistä nämä henkilöt tunnetaan? Olin hämmästynyt kun kävin linkin kautta katsomassa, molemmille kymmeniä tuhansia seuraajia instassa eli ilmeisesti ovat jonkin sortin julkisuuden henkilöitä? En ollut itse edes koskaan kuullut heidän nimiään aiemmin. 😅

Olen asunut 20 vuotta ulkomailla ja silti tiedän keitä he ovat  vaikka en katso suomalaista telkkaria. 

Itse olen lukenut heistä iltapäivälehdistä luettuani mm. viihdeuutisia ja säännöllisesti vierailen myös täällä av-pastalla, joten väkisinkin tulee kaikenlaista tietoa....

Et ilmeisesti lue ollenkaan iltapäivälehtiä? 

Vierailija
96/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti koira lähtee muualle, :(

Vierailija
97/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Nyt on jo video instassa kun kylvettävät vauvaansa. Eipä saanut tämä lapsi edes sukupuolielimiään pitää somelta piilossa.

Vierailija
98/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi nyyh nyyh, kyl maar se vauva vois lähtee ja hauva jäädä juu?

Vierailija
99/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana parisuhde heillä 😍

Oma ukko Täys paska runkku... 😭

Masentaa 😔

Vierailija
100/155 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirahan on lapsen korvike monelle. Tosi on, nyt koira on tehtävänsä tehnyt ja saa mennä. Meillä ainakin meni. Ja monessa muussa tutussa lapsiperheessä ei enää ehditä pitää, vaan odotellaan kuolemaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän