Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haistelen salaa vaimoni alushousuja

Vierailija
14.06.2019 |

En tiedä miksi, mutta se kiihottaa minua valtavasti. Joskus jos olen yksin kotona, r u nkkaan ja laukean niihin. Muita, joilla sama fetissi?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on pakko haistella niin miksi ette haistele niitä silloin kun ne on vaimojenne jalassa? Nuolkaa vaikka niin saattaisi vaimonne jopa tykätä.

Olen niin tehnytkin ja nuolisin vaikka joka päivä, mutta vaimolle riittää paljon harvemmin kuin mitä itse tekee mieli. Olen toki vaimollekin kertonut että mielelläni niitä haistelen. Kiihottuneena se tuntuu miellyttävältä tuoksulta.

Vierailija
22/23 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, mikä niissä kiihottaa? Kun eihän se "tuoksu" mikään ihana ole, enemmänkin tyyliä hikiset sukat, siis tuollainen paha haju eikä mikään miellyttävä kukkaistuoksu. Parhaimmillaan vielä törkeät valkovuotojarrujäljet niissä pöksyissä, siis hyi. 

En malta olla kertomatta, että on meitä urhojakin, joita kiinnostavat sit ne naisensa hielle ja nahalle tuoksuvat sukkikset, stayupit, polvarit ym. Mieluiten hänen jalassaan, mut ilmankin käy. Puolisoni pikkarit eivät mua niinkään säväytä, enää. Joskus täällä oli keskustelu, jossa nainen kyselikin, mikä kumma kauniimman sukupuolen jaloissa voi olla niiiiin kiinnostavaa. Mutta sehän ei nyt ole tämän keskustelun aihe. Ja on pikkarien nuuhkimisen lisäksi lopulta varsin harmiton fetissi.

M55

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, mikä niissä kiihottaa? Kun eihän se "tuoksu" mikään ihana ole, enemmänkin tyyliä hikiset sukat, siis tuollainen paha haju eikä mikään miellyttävä kukkaistuoksu. Parhaimmillaan vielä törkeät valkovuotojarrujäljet niissä pöksyissä, siis hyi. 

Ei se ole mielestäni niinkään pillun tuoksu joka niissä voimakkaimmin tuoksuu. Enemmän se tulee mielestäni nivusista, häpykarvoituksen alueelta ja alavatsasta.

Tyttöystävä vain tuoksuu niin jumalattoman hyvältä ja seksikkäältä. Varsinkin kiimassa tuoksu erittyy sakeana. Parhaimman tuoksuiset pikkuhousut olikin ensimmäisellä yhteisellä lomamatkalla, kun käytiin nähtävyyksiä katselemassa ja kiusoiteltiin toisiamme koko päivän ilman seksiä. Illalla hotellille palatessa kosteissa housuissa oli kerrassaan huumaava tuoksu.

En nuuhki alushousuja salaa, suuseksiä annan paljon ja välillä runkkaan likaisten alushousujen kanssa. Enemmän nuuhkin niitä kuitenkin ohimennen pahimpaan ikävään. Paidan etupuolella ja rintaliiveissä säilyy sama tuoksu, mutta heikompana. Kerron näistä kyllä tyttöystävälle, jota se tuntuu kiihottavan. Tietää olevansa mielessäni ja minun haluavan vain häntä erossa ollessamme.

Ex-vaimon pikkuhousuja taisin nuuhkaista kerran 10v aikana, mutta ne haisivat pikemminkin vastenmielisiltä. Seksielämä olikin melko kuivaa eikä tyydyttänyt kumpaakaan. Varmaan tuo tuoksu on tärkeämpi parinmuodostuksessa, kuin kehdataan myöntää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän