Miten kukaan voi muuttaa suomeen?
Paljon paremmasta maasta tälläseen hirveeseen maahan?? Mä en tajuu mut ne on jokanen onnettomia koko ajan ja valittaa koska suomi on niin hirveen surkee maa olla.
Kommentit (7)
Mu ai t eivät ainakaan pidä tätä huonona maana ehkä siksi että he saavat kaikki avut mitä sinä et saa.Elätetään kaikki ja kantasuomalaiset voivat muuttaa täältä muualle.
Niin on, tämä on kertakaikkiaan perseestä koko maa.
Suuri rikollisuus, hirveät luonnonilmiöt, slummeja paljon, kerjäläiset menehtyy kadulle.
Eikä täällä ole alkeellisintakaan sosiaaliturvaa.
Aivan mädäntynyt yhteiskunta koko Suomi.
Onneksi suomalaisia on helppo välttää. Täällä ihmiset eivät tuppaudu kainaloon tai muuten vaan tule turhia selittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Sossun rahoille on kiva tulla vaikka amerikasta asti. Siellä jos ei duunaa niin joutuu kadulle, täällä maksetaan kaikki. Köyhälle amerikkalaiselle suomi on paratiisi.
Ei varmaan ole! Sen takia täällä maksetaan kaikki kun muuten kaikki häipyis heti. Ei suomes voi olla onnellinen vaikka sais miljoonan joka päivä. Sä joutusit olee suomessa!!! Ne ulkomaalaiset jotka kokeilee lähtee heti kun mahollista aina.
Kyllä tämä menettelee.
Jussi Halla-ahon haave maasta, jossa asuu pelkästään perussuomalaisia, on ahdistava.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi suomalaisia on helppo välttää. Täällä ihmiset eivät tuppaudu kainaloon tai muuten vaan tule turhia selittelemään.
Ihmiset valittaa yksinäisyyttä et onneks olkoon vaan!! Mä en kaipaa suomalaisia enkä muita pohjosen surkeita ihmisiä. Sillon kun oot suomessa niin se vaan näkyy tää on ihan järkyttävä. Mä levitän sanaa ihmisille ulkomailla jotka harkitsee että ne kävis suomessa et ei ikinä. Se on tosi harvinaista mut jotkut on niin hulluja ja uskoo mainoksia ja muuta valhetta et paras koulutus ja muuta. Sit ne sanoo et minkä takia ne tuli suomeen ja kärsii sen ajan! jotkut lähtee aika nopeesti mut ne ketkä on mokannu tosi pahasti ja menny suomeen ei opiskelun jälkeen enää ikinä haluu kuulla ees suomesta. Hirvein kokemus niitten elämässä ja mieluummin ihan mitä vaan
Sossun rahoille on kiva tulla vaikka amerikasta asti. Siellä jos ei duunaa niin joutuu kadulle, täällä maksetaan kaikki. Köyhälle amerikkalaiselle suomi on paratiisi.