Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hulluinta, mitä olet sanonut tai tehnyt unissasi?

Vierailija
14.06.2019 |

Tai mitä tiedät jonkun muun tehneen?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin kanssa havahduttiin kesken seksin. Alkoholi liittyi asiaan. Oltiin menty ihan normaalisti nukkumaan, sitten seuraava muistikuva oli keskeltä aktia, kummallakin. Onneksi kyse oli omasta kumppanista eikä kummallekaan jäänyt ikävä fiilis.

Vierailija
2/17 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kantanut koiranpennun makuuhuoneesta pois, laittanut makuuhuoneen oven kiinni, ja riipinyt vielä patteritkin pois herätyskellosta. (Pentu siis nukkui makuuhuoneessa, koska en halunnut sen seikkailevan yksin asunnossa, mikäli herää aiemmin.) Aamulla tunnelmat olivat hyvin hämmentyneet puolin ja toisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena sekosin humalapäissäni makkarin kaapin ja vessan ovista. Peruutin siis skeidalle makkarin kaappiin. Silloinen poikaystäväni todisti asian.

Vierailija
4/17 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni pissi lapsena jääkaappiin unissaan

Vierailija
5/17 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kävelin unissani ja virtsasin vaatehuoneeseen. Muutaman kerran kävelin rappuunkin virtsalle. :D

Vierailija
6/17 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löin miestä unissani nyrkillä silmään. Töissä oltiin suhtauduttu mustaan silmään epäilevästi.

Vierailija
7/17 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heilunut sekopäänä makkarissa ja vastannut miehen ihmettelyyn vihaisesti" no mä imuroin!".

Vierailija
8/17 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/17 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousin hotellissa sängystä, menin käytävään, suljin oven perässäni ja ryhdyin koputtelemaan ovea, ensin omaa, sitten naapurihuoneen, koska sen piti aueta pelkästään koputtamalla.  

Vierailija
10/17 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin sammuttaa herätyskelloa taskulampun napista, ja ihmettelin, miksi piipitys ei lakkaa. Sitten heräsin kunnolla.

Vierailija
11/17 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin teininä omasta huoneesta äitin huoneen ovelle huutamaan "tee jotain se itkee tuolla!!" Hoin vaan että se itkee, ei päästy kuulemma tästä eteenpäin kunnes menin takas sänkyyn.

Kerran myös teininä soitin keskellä yötä siskolle. En puhunu mitään. Sisko soitti ja herätti äitin että onko mulla joku hätä. Nukuin omassa sängyssä. Nolotti...

Vierailija
12/17 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kännissä. Yöllä tuli kauhea pissahätä. Pimeässä makuuhuoneessani (onneksi asun yksin) en millään löytänyt ovea ulos huoneesta. Päätin pissata lattialle ja menin tyytyväisenä takaisin nukkumaan. Aamulla herätessä havahduin siihen, että lattialla oli märkyyttä...

Vierailija
13/17 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 10-vuotiaana olin kävellyt äitini sängyn viereen ja huutanut: "Missä se toinen taulu on?"

Vierailija
14/17 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yötä yhdellä miehellä, johon olin vasta tutustunut ja yöllä olin sitten alkanut pitämään omaa kivaa... Mies oli kuulemma ollut ihan innoissaan, minä en enää häntä halunnut tuon tapahtuman jälkeen nähdä.

Vierailija
15/17 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin unissani miehelle jostain narusta mikä pitää katkaista hellasta 🤔

Vierailija
16/17 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyönyt naistani unissani nyrkillä. Arvatkaa oliko kauhea olo kun heräsi. Kyllä tuntui kamalalta ja varmasti siitä naisestakin. En ole vieläkään antanut itselleni sitä anteeksi.

Vierailija
17/17 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni paskoi sohvalle, hoksasi kai menneen ohi pytystä ja siirtyi nojatuolille jatkamaan. Meillä ei ole vessassa sohvaa saati nojatuolia, että ihan vähän vaan meni ohi.

Mekin joskus havahduttu unesta kesken aktin.

Mä olen joskus teininä vienyt peittoni takkaan. Laivareissulla olin yläsängystä mennyt hytin ikkunattomaan ikkunasyvennykseen tuijottamaan "merta". Ihan lähes katonrajassa olevalta hyllyltä olen unissani ottanut koristeposliininuken ja laittanut viereeni sänkyyn. Jumankauti että pelästyin kun silmäni avasin ja nukke tuijotti siinä melkein nenä nenässä kiinni! Kerran olin käynyt avaamassa ulko-oven ja jäänyt eteiseen seisomaan - isäni oli havahtunut oven ääneen ja kysynyt kuka siellä, olin ihan vastannut "minä" ja jatkokysymykseen "pitäskö sun olla nukkumassa" vastasin joo, ja menin takaisin nukkumaan.

Yksi hauskimmista mitä olen kuullut, oli kaverin pikkuveli ja hänen yökylässä ollut kaverinsa "Jaska". Pelasivat keittiön pöydän ääressä "korttia" :D. Ei heillä tietenkään mitään kortteja oikeasti ollut. Aamulla kun oli kysytty heiltä kumpi voitti, oli kumpikin vastannut "Jaska". Sitten hiljenivät ja ihmettelivät mistä oikein oli kyse.