Halvat tuotteet, jotka ovat parempi kuin kalliimpien merkkien vastaavat?
Oletko löytänyt kaupasta jonkun edullisen hyvän tuotteita, joka maistuu paremmalle tai on yhtä hyvä tuote kuin muiden merkkien huomattavasti kalliimmat tuotteet mielestäsi?
Listataan tähän sellaisia tuotteita. Laitetaan suuntaa antava hintaesimerkki.
Yläpeukku = samaa mieltä
Alapeukku = eri mieltä
Ei peukkua = Ei osaa sanoa, koska ei kokemusta
Jos olet eri mieltä voit kommentoida miksi näin ja mikä on mielestäsi parempi.
Kommentit (37)
Sininen LM vs. sininen Chesterfield?
Pirkka mexican ketsuppi. Reilun kokoinen pullo maksaa vain pari euroa ja ketsuppi maistuu todella hyvältä ja täyteläiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään Xtra merkin color pyykinpesuaineesta. Mielestäni ihan yhtä hyvä kuin muutkin pesuaineet.
En muista hintaa. Taitaa olla noin 2€. Huomattavasti edullisempi kuin zeoliititon Serto, jota käytän myös.
Olen käyttänyt Xtran valkopyykille tarkoitettua jauhetta ja hitsi että tuli hohtavan puhdasta jälkeä. Samoin Iisi-merkkinen pesuneste valkoisille tekstiileille on osoittautunut huippuhyväksi. Siinä on lisäksi ihanan raikas vaan ei liian päällekäyvä tuoksukin.
Pirkan astianpesuaine vs Fairy. Ihan hyvin saa pestyä astiat ja paljon edullisempaa
Etsin hajustamatonta hiusvahaa, tilasin netistä kun en muualta löytänyt ja maksoin postikuluineen parikymppiä Ekopharman purkista. Se on hirveän hajuista. Sitten ostin Pirkan neljän euron purkin ja se olikin mietotuoksuista ja muutenkin käyttökelpoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään Xtra merkin color pyykinpesuaineesta. Mielestäni ihan yhtä hyvä kuin muutkin pesuaineet.
En muista hintaa. Taitaa olla noin 2€. Huomattavasti edullisempi kuin zeoliititon Serto, jota käytän myös.
Olen käyttänyt Xtran valkopyykille tarkoitettua jauhetta ja hitsi että tuli hohtavan puhdasta jälkeä. Samoin Iisi-merkkinen pesuneste valkoisille tekstiileille on osoittautunut huippuhyväksi. Siinä on lisäksi ihanan raikas vaan ei liian päällekäyvä tuoksukin.
Olen välttänyt valkopyykkijauheita, koska joskus ne aiheuttivat kellastumista. Kellastuttaako ne vielä valkopyykkiä?
Lidlin aurinkovoiteet, vesspaperit, serlat, kosteusvoiteet, kivennäisvedet, makuvedet jne.jne. ovat hyvälaatuisia. Hinta on tavallisesti halvempi kuin muualla, tosin tarjouksia on muissakin ketjuissa ja halpamerkkejä.
Xtran sourcream & onion perunalastut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen välttänyt valkopyykkijauheita, koska joskus ne aiheuttivat kellastumista. Kellastuttaako ne vielä valkopyykkiä?
En ole huomannut kellastumista Xtran jauhetta käyttäessä. Ehkä pyykkikoneesi ei huuhtele tekstiilejä tarpeeksi monta kertaa tai riittävällä vesimäärällä, jos ne muuttuvat kellertäviksi?
Xtran siivettömän perussiteet eli nämä
https://www.google.fi/search?q=x-tra+kuukautisside&source=lnms&tbm=isch…:
Aivan uskomattoman imukykyisiä!
Lidlin uudistetut terveyssiteet (siivillä tai ilman) sekä Pirkka long pikkuhousunsuojat. Laatuunsa ja käyttömukavuuteensa nähden tosi halpoja. Ihanan edullisia verrattuna ns. merkkisiteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Täytyypä kokeilla. Yleensä käyttänyt alwaysin siivekkeellisiä, koska muilla ei imukyky ole riittänyt, vaan vuoto jäänyt pinnalle ennemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Liekö nämä samoja kuin vuokkoset siinä 30 kpl paketissa?
Lidlin partakoneenterät, merkkiä en muista. Paljon parempia kuin jotkut "hienot" naisille suunnatut terät.
Xtra palasaippua on mahtava. Hyvä tuoksu, joka ei ole liian voimakas.
Rainbowin tonnikalat ovat paremman makuisia kuin Abban tonnikalat.