Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Halvat tuotteet, jotka ovat parempi kuin kalliimpien merkkien vastaavat?

AP
14.06.2019 |

Oletko löytänyt kaupasta jonkun edullisen hyvän tuotteita, joka maistuu paremmalle tai on yhtä hyvä tuote kuin muiden merkkien huomattavasti kalliimmat tuotteet mielestäsi?

Listataan tähän sellaisia tuotteita. Laitetaan suuntaa antava hintaesimerkki.
Yläpeukku = samaa mieltä
Alapeukku = eri mieltä
Ei peukkua = Ei osaa sanoa, koska ei kokemusta

Jos olet eri mieltä voit kommentoida miksi näin ja mikä on mielestäsi parempi.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbowin tonnikalat ovat paremman makuisia kuin Abban tonnikalat.

Vierailija
22/37 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sininen LM vs. sininen Chesterfield?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka mexican ketsuppi. Reilun kokoinen pullo maksaa vain pari euroa ja ketsuppi maistuu todella hyvältä ja täyteläiseltä.

Vierailija
24/37 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään Xtra merkin color pyykinpesuaineesta. Mielestäni ihan yhtä hyvä kuin muutkin pesuaineet.

En muista hintaa. Taitaa olla noin 2€. Huomattavasti edullisempi kuin zeoliititon Serto, jota käytän myös.

Olen käyttänyt Xtran valkopyykille tarkoitettua jauhetta ja hitsi että tuli hohtavan puhdasta jälkeä. Samoin Iisi-merkkinen pesuneste valkoisille tekstiileille on osoittautunut huippuhyväksi. Siinä on lisäksi ihanan raikas vaan ei liian päällekäyvä tuoksukin.

Vierailija
25/37 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkan astianpesuaine vs Fairy. Ihan hyvin saa pestyä astiat ja paljon edullisempaa

Vierailija
26/37 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin hajustamatonta hiusvahaa, tilasin netistä kun en muualta löytänyt ja maksoin postikuluineen parikymppiä Ekopharman purkista. Se on hirveän hajuista. Sitten ostin Pirkan neljän euron purkin ja se olikin mietotuoksuista ja muutenkin käyttökelpoista.

Vierailija
27/37 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään Xtra merkin color pyykinpesuaineesta. Mielestäni ihan yhtä hyvä kuin muutkin pesuaineet.

En muista hintaa. Taitaa olla noin 2€. Huomattavasti edullisempi kuin zeoliititon Serto, jota käytän myös.

Olen käyttänyt Xtran valkopyykille tarkoitettua jauhetta ja hitsi että tuli hohtavan puhdasta jälkeä. Samoin Iisi-merkkinen pesuneste valkoisille tekstiileille on osoittautunut huippuhyväksi. Siinä on lisäksi ihanan raikas vaan ei liian päällekäyvä tuoksukin.

Olen välttänyt valkopyykkijauheita, koska joskus ne aiheuttivat kellastumista. Kellastuttaako ne vielä valkopyykkiä?

Vierailija
28/37 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin aurinkovoiteet, vesspaperit, serlat, kosteusvoiteet, kivennäisvedet, makuvedet jne.jne. ovat hyvälaatuisia. Hinta on tavallisesti halvempi kuin muualla, tosin tarjouksia on muissakin ketjuissa ja halpamerkkejä.

Vierailija
29/37 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xtran sourcream & onion perunalastut.

Vierailija
30/37 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen välttänyt valkopyykkijauheita, koska joskus ne aiheuttivat kellastumista. Kellastuttaako ne vielä valkopyykkiä?

En ole huomannut kellastumista Xtran jauhetta käyttäessä. Ehkä pyykkikoneesi ei huuhtele tekstiilejä tarpeeksi monta kertaa tai riittävällä vesimäärällä, jos ne muuttuvat kellertäviksi?

Vierailija
31/37 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xtran siivettömän perussiteet eli nämä

https://www.google.fi/search?q=x-tra+kuukautisside&source=lnms&tbm=isch…:

Aivan uskomattoman imukykyisiä!

Vierailija
32/37 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin uudistetut terveyssiteet (siivillä tai ilman) sekä Pirkka long pikkuhousunsuojat. Laatuunsa ja käyttömukavuuteensa nähden tosi halpoja. Ihanan edullisia verrattuna ns. merkkisiteisiin.

Vierailija
33/37 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyypä kokeilla. Yleensä käyttänyt alwaysin siivekkeellisiä, koska muilla ei imukyky ole riittänyt, vaan vuoto jäänyt pinnalle ennemminkin.

Vierailija
34/37 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liekö nämä samoja kuin vuokkoset siinä 30 kpl paketissa?

Vierailija
35/37 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/37 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin partakoneenterät, merkkiä en muista. Paljon parempia kuin jotkut "hienot" naisille suunnatut terät.

Vierailija
37/37 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xtra palasaippua on mahtava. Hyvä tuoksu, joka ei ole liian voimakas.