Urheilija-Taikan kuva Iltalehdessä
Miksi naisurheilijoista otetaan tuommoisia kuvia? Kaikki näkyy ja kuvaaja on todellakin tarkoituksella juuri tuommoisen kuvan ottanut. Miksi noita edes julkaistaan? Täysin miesten runkkumatskua. Nainen on urheilija eikä varmasti halua olla esillä haarat levällään lehdissä.
Naisia seksualisoidaan ihan liikaa. Kokoajan on joku julkkistyrkky vilautellut tai vartavasten poseerannut niin että sulot näkyy ja miehiltä kuola valuu. Sitten valitellaan, kun miehet kommentoivat. No tottakai ne kommentoi, sen takiahan se misukka on ollut näytillä.
Tissimobia en ymmärrä lainkaan. Muistan kun aikoinaan ravintoloihin palkattiin yläosattomia tarjoilijoita. Tämänkö nämä naiset haluaa takaisin? Eikö se ole juuri seksualisointia? Minä en ymmärrä, mitä naiset nykyään haluaa. Haluavat näyttää kaiken kaikille, mutta kommentoida ja koskea ei saa, koska metoo.
Kommentit (11)
Ap taitaa olla aika pervo ajatuksiltaan, kun tuolla hekumoi. Eihän tuossa kuvassa ole mitään seksiin viittaavaa! Taidat saunakuviakin katsoa vain "silläsilmällä".
Taika on uusi seksi-ihanne nainen. Ikävä kyllä en ole päässyt kontaktiin ton tason Mimmin kanssa, olen miettinyt mikä siinä on ollut. Heikko itseluottamus. Mun on ollut tyytyminen keskitason ja alle muijiin. Se on väärin. Noi naiset on kuninkaita varten.
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla aika pervo ajatuksiltaan, kun tuolla hekumoi. Eihän tuossa kuvassa ole mitään seksiin viittaavaa! Taidat saunakuviakin katsoa vain "silläsilmällä".
Taidat olla mies, kun syyllistät noin. Eli sun mielestä tuommoiset kuvat on ok?? Mitä jos sun lapsi olis kovatasoinen urheilija ja sitten hänestä julkaistaisiin noin seksistisiä kuvia? Ikäänkuin vähätellään sun saavutuksia.
Millä tavalla tuossa nyt näkyy ”kaikki”, tai edes enemmän kuin urheilijamiesten pullotukset tiukoissa trikoissa, ja ihan ilman haarojen levittelyä? Silloin tällöin näkee ihan pirteitä seisokkejakin, kuten taisi käydä muistaakseni Lontoon olympialaisissa. Eipä paljoa paheksuttu, poikaparkaa vain pilkattiin pitkin koko maailman somea ja muuta verkkomediaa... Mutta sehän on ihan eri juttu, eikös niin?
Ihan oikeasti, pitäisikö meidän kaikkien suhtautua vähän rennommin ja neutraalimmin, vaikka joskus vähän vilahtaisi, pullottaisi tai paistaisi läpi? Ei minusta anna aihetta revitellä iltapäivälehdistössä sen enempää kuin pöyristellä palstoillakaan. Värkit löytyy jokaiselta, ja jos ne nyt joltain lajitoveriltakin sattuu jossain näkymään, niin ei voi olla maailman ihmeellisin asia?
Vierailija kirjoitti:
Taika on uusi seksi-ihanne nainen. Ikävä kyllä en ole päässyt kontaktiin ton tason Mimmin kanssa, olen miettinyt mikä siinä on ollut. Heikko itseluottamus. Mun on ollut tyytyminen keskitason ja alle muijiin. Se on väärin. Noi naiset on kuninkaita varten.
Mulla sama juttu, olen joutunut myös tyytymään matalan profiilin naisiin. Myös heikko itseluottamus, ja siksi kun minulla oli pitkään kestänyt koko vartalon akne. Kasvoissa on arpia pahoja. Olen tumma niin kesällä aurinko ruskettaa naamaa. Olen kookas ja lihaksikas melkein ilman treeniä. Mulla mitattiin Testo arvo tän aknen vuoksi. En sano sitä, mutta korkea se oli. Mutta Taikaa olen seurannut ihan myös urheilumielessä. Harmittaa se akne, joka riehui mussa. Nuoruus oli kurjaa.
ei kiitos tommonen feissi teko rusketus vaikka oiski kuin hyvä paikka siel
Miespituushyppääjistä toetaan aivan samanlaisia kuvia, ja tv-lähetyksissä pakkausten heilunmat näkyvät jopa hidastuksina.
Taika kiusaa miehiä, mutta kauniin vartalon hän omaa ja kasvot persoonalliset, kauniit. Mutta se alapää kuva on aika rivo, kun sen zoomaa. Miettii vähän aikaa. Mitä jos hän hyppäsi ilman housuja, koko reva auki. Kaivaisin varmaan kyrpäni esille ja hankkisin hyvän asennon ja vessapaperia. Taika ei taida tietää, mitä se miehille aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Taika kiusaa miehiä, mutta kauniin vartalon hän omaa ja kasvot persoonalliset, kauniit. Mutta se alapää kuva on aika rivo, kun sen zoomaa. Miettii vähän aikaa. Mitä jos hän hyppäsi ilman housuja, koko reva auki. Kaivaisin varmaan kyrpäni esille ja hankkisin hyvän asennon ja vessapaperia. Taika ei taida tietää, mitä se miehille aiheuttaa.
Taika kiusaa miehiä eikä tiedä mitä se aiheuttaa?? Onko sulla nyt ihan kaikki inkkarit kanootissa? Taika hyppää pituutta, eikä sitä hypitä jalat sievästi supussa, ettei se ”aiheuttaisi” miehissä mitään. Taika ei kuule hypätessään kiusannut eikä miettinyt miehiä eikä poseeraustaan. Hän jukolauta urheili!
M49 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taika kiusaa miehiä eikä tiedä mitä se aiheuttaa?? Onko sulla nyt ihan kaikki inkkarit kanootissa? Taika hyppää pituutta, eikä sitä hypitä jalat sievästi supussa, ettei se ”aiheuttaisi” miehissä mitään. Taika ei kuule hypätessään kiusannut eikä miettinyt miehiä eikä poseeraustaan. Hän jukolauta urheili!
Sä olet oikeassa, olen vissiin ainoa, jonka mieleen tämmönen tulee. Olen yleisurheilufani, mielestäni yksi kaikkien aikojen kovin suoritus on Lasse Virenin 5000 m Montrealissa 1976. Tsekatkaa YouTubesta. Kun DDR:n juoksijanaiset olivat leirillä, he saivat niin paljon testosteronia, että huoltajille oli täysi työ tyydyttää heidät. Klitoris törrötti kaiken aikaa.
https://img.ilcdn.fi/bJ3rXJ670HlviLLlr7Q0BlWX3w0=/full-fit-in/2048x/img…