Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhdetta kaipaaville miehille tulisi suositella oletusarvoisesti ulkomaille lähtöä

Vierailija
14.06.2019 |

Sosiaalinen media, naisten oman koulutustason ja varallisuuden nousu ovat kaikki yhdessä aiheuttaneet ilmiön, jossa ”hyvän miehen” määritelmä kipuaa jatkuvasti ylöspäin. 80% miehistä on naisten mielestä ”keskivertoa rumempia” ja Tinderissä vain 11% miehistä saa naisilta sydäntä. Alati kasvavan naisjoukon huomion keskittyessä alati pienenevälle miesjoukolle ollaan tilanteessa, jossa 80-90% miehistä joutuu miettimään vaihtoehtoista strategiaa, mikäli mielii saada parisuhdetta ja ehkä sitä omaa perhettä lapsineen.

Tämän vuoksi (nuorille) miehille tulisikin oletusarvoisesti suositella ulkomaille lähtöä. Tämä tietysti edellyttää niin kielitaidon, sosiaalisten taitojen kuin valitun alan ammattitaidonkin kartuttamista verkostoitumista unohtamatta, joten siinä sivussa kuin huomaamattaan ulkomaille tavoitteleva mies pystyy ainakin osittain täyttämään ”hyvän miehen” määritelmän.

Samalla on kuitenkin muistettava, että oman talouden ja genetiikan puitteissa sitä ”omaa tasoaan” voi mies nostaa vain varsin rajallisesti, eikä sitä naisille asetettavaa ”rimaa” voi loputtomasti laskea. Tai voi, jos haluaa luopua kokonaan itsekunnioituksestaan, mutta kenet tahansa huoliva ei enää olekaan ”hyvä mies”, eikö vain?

Stereotyyppisesti naiset hakevat miehensä Etelä-Euroopasta, Lähi-idästä ja Afrikasta. Miehet sitten suuntaavat vastaavasti Kaukoitään. Itse suosittelisin silti ensisijaisesti muita länsimaita ihan siksi, että edes osittain yhteinen kulttuuriperintö helpottaa kanssakäymistä. Yhteinen kielikin todennäköisesti löytyy helposti (englanti, ranska, espanja). Ottaen huomioon suomalaisten mieltymyksen englanninkieliseen kulttuuriin aloituskohteena voisivat olla Britannia, Yhdysvallat ja Kanada.

Ulkomaille lähteminen ei tietenkään ole mikään tae menestyksestä. Vaihtoehtojen määrä kuitenkin kasvaa huomattavasti, ja naisten silmissä ulkomaalainen mies on aina kiinnostavampi kuin se kotoinen naapurin poika. Vantaan pallinaamainen IT-insinööri Mikko huomaakin äkkiä olevansa eksoottisella aksentilla puhuva vaalea viikinki Yhdysvaltain länsirannikolla, ja Barcelonan kahvilassa 175-senttinen Ville huomaakin olevansa ihan normaalikokoinen, mutta tavallista eksoottisempi, paikallisten naisten silmissä.

Tilastojen valossa yhä useammat lähtevätkin ulkomaille rakkauden perässä. Kuten tiedämme, suomalaisten ulkomaalaisten kanssa solmittavien avioliittojen määrä on joka vuosi kasvussa. Yksi jos toinenkin tuntee jo sosiaalisessa piirissään ainakin muutaman parin, joista toinen on ulkomaalainen. Itse tunnen peräti viisi tällaista paria.

Elämme globaalissa maailmassa, jossa rajat ovat auki ja kaikkea suvaitaan. Liikkuminen on helppoa, lentokoneet lentävät ja tieto kulkee verkossa. Miesten valtaosan ei yksinkertaisesti kannata jäädä Suomeen odottamaan onnenpotkua, jota ei todennäköisesti koskaan tule. Äidit, siskot, isoäidit ja tädit: suositelkaa siis oletusarvoisesti kasvaville nuorille miehille ulkomaille lähtöä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, itse hankin ulkomaalaisen vaimon. On kyllä parempi kuin mikään tapaamani suomalainen nainen. Jotkut suomalaiset naiset ovat kyllä ihan hyvännäköisiä, ei siinä mitään, mutta se käytös...

Tässäkin ketjussa sen huomaa. Sen sijaan että suominaisia kiinnostaisi miten olla parempia niin toivotetaan vaan tervemenoa. Tuolla tavalla ette kyllä koskaan saa mitään hyvää miestä.

Itse olen sitten akateemisesti koulutettu, miljonääri, käyn punttiksella, jne. Turha tulla jauhamaan mitään peräkammarin poika juttuja minulle.

Hyvä akateemisesti koulutettu punttismiljonääri, tervemenoa!

Hänhän meni jo? Ja suositteli samaa muillekin? Toisin sanoen te molemmat saitte haluamanne: punttismiljonääri vaimon ja perheen, ja sinä pääsit punttismiljonääristä eroon. Kaikki ovat tyytyväisiä?

Kyllä vain. Nyt kun sinäkin vielä lopettaisit valivalivalin ja hankkisit ulkomaalaisen vaimon niin kaikki olisivat suorastaan haltioissaan. Mitä aiot asialle tehdä? Tee kerrankin jotain joka hyödyttää koko palstaa.

Juhannuksen jälkeen lähtee lento suosittelemani mallin mukaisesti länteen (maata ja kaupunkia en aio kertoa). Se morsiankin on jo katsottuna: oman alani AMK-tasoa vastaavan tutkinnon suorittanut introvertti hoikka neito.

Jostain mystisestä syystä teit ennakko-oletuksen, että toimin itse jotenkin muuten kuin olen aloituksessa muita kehottanut.

Hienoa. Sydämellisesti tervemenoa!

Kiitos. Olen aistivinani tästä kommentista, että sinulla on kuitenkin jotain harmistusta asian suhteen? Samaa viestisi sekin, että aloitukseni ylä- ja alapeukkujen suhde on melkein 50/50. Olisin odottanut kaikkien palstalaisten olevan tyytyväisiä, kun kerrankin annetaan selkeä ratkaisuehdotus pelkän valittamisen sijasta.

Aistit täydellisen väärin, taidat itse toivoa että jotain harmistusta olisi. Itse asiassa ainoa mahdollinen harmistus voisi olla se ettet oikeasti ole lähdössä yhtään mihinkään, mutta yritetään tällä kertaa pysyä optimisteina. Muista sitten ilmoitella kun teet lähtöä että voimme pitää täällä bileet asian kunniaksi. One down!

Vierailija
22/42 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, itse hankin ulkomaalaisen vaimon. On kyllä parempi kuin mikään tapaamani suomalainen nainen. Jotkut suomalaiset naiset ovat kyllä ihan hyvännäköisiä, ei siinä mitään, mutta se käytös...

Tässäkin ketjussa sen huomaa. Sen sijaan että suominaisia kiinnostaisi miten olla parempia niin toivotetaan vaan tervemenoa. Tuolla tavalla ette kyllä koskaan saa mitään hyvää miestä.

Itse olen sitten akateemisesti koulutettu, miljonääri, käyn punttiksella, jne. Turha tulla jauhamaan mitään peräkammarin poika juttuja minulle.

Hyvä akateemisesti koulutettu punttismiljonääri, tervemenoa!

Hänhän meni jo? Ja suositteli samaa muillekin? Toisin sanoen te molemmat saitte haluamanne: punttismiljonääri vaimon ja perheen, ja sinä pääsit punttismiljonääristä eroon. Kaikki ovat tyytyväisiä?

Kyllä vain. Nyt kun sinäkin vielä lopettaisit valivalivalin ja hankkisit ulkomaalaisen vaimon niin kaikki olisivat suorastaan haltioissaan. Mitä aiot asialle tehdä? Tee kerrankin jotain joka hyödyttää koko palstaa.

Juhannuksen jälkeen lähtee lento suosittelemani mallin mukaisesti länteen (maata ja kaupunkia en aio kertoa). Se morsiankin on jo katsottuna: oman alani AMK-tasoa vastaavan tutkinnon suorittanut introvertti hoikka neito.

Jostain mystisestä syystä teit ennakko-oletuksen, että toimin itse jotenkin muuten kuin olen aloituksessa muita kehottanut.

Hienoa. Sydämellisesti tervemenoa!

Kiitos. Olen aistivinani tästä kommentista, että sinulla on kuitenkin jotain harmistusta asian suhteen? Samaa viestisi sekin, että aloitukseni ylä- ja alapeukkujen suhde on melkein 50/50. Olisin odottanut kaikkien palstalaisten olevan tyytyväisiä, kun kerrankin annetaan selkeä ratkaisuehdotus pelkän valittamisen sijasta.

Kyllähän kaikki on tyytyväisiä. Yhdeksän on yläpeukuttanut että jee, nyt näistä päästään. Ja kuusi on alapeukuttanut että voi jeesus mikä luuseri, kun kerrankin tekisivät mistä uhoavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, mulla on espanjalainen mies (ollut jo 23 vuotta) ja olen tällaisena ollut juuri hänen toiveidensa mukainen. Ei ole ollut tarvetta olla yhtään parempi. 

Vierailija
24/42 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, mulla on espanjalainen mies (ollut jo 23 vuotta) ja olen tällaisena ollut juuri hänen toiveidensa mukainen. Ei ole ollut tarvetta olla yhtään parempi. 

Omasta elämäntilanteestasi johtuen olet siis viimeiset 23 vuotta ollut täysin tietämätön siitä, millaisessa jamassa asiat ovat ihmisten pariutumisen suhteen. Tuossa ajassahan on ehtinyt jo kokonaan uusi sukupolvi syntyä ja kasvaa aikuiseksi.

Ihmisten taso parisuhteen muodostamisen ja pitämisen kannalta on koko ajan laskenut, ja varsin hälyttävässä määrin. Naisten taso on yksinkertaisesti surkea, joka taas johtaa siihen, ettei miehiä kiinnosta panostaa myöskään. Poikkeuksia toki on, ja juuri heidän sitten kannattaakin sinne ulkomaille suunnata pikaisesti.

Vierailija
25/42 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta elämäntilanteestasi johtuen olet siis viimeiset 23 vuotta ollut täysin tietämätön siitä, millaisessa jamassa asiat ovat ihmisten pariutumisen suhteen. Tuossa ajassahan on ehtinyt jo kokonaan uusi sukupolvi syntyä ja kasvaa aikuiseksi.

Ihmisten taso parisuhteen muodostamisen ja pitämisen kannalta on koko ajan laskenut, ja varsin hälyttävässä määrin. Naisten taso on yksinkertaisesti surkea, joka taas johtaa siihen, ettei miehiä kiinnosta panostaa myöskään. Poikkeuksia toki on, ja juuri heidän sitten kannattaakin sinne ulkomaille suunnata pikaisesti.

Miksi miehet valittavat niin kovasti sitä, etteivät kelpaa suomalaisille naisille?

Vierailija
26/42 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

23 vuotta parisuhtessa viihtynyt ihminen on suurella todennäköisyydellä jonkun sen mielestäsi kelvottoman nuorison edustajan vanhempi ja niinollen tietää aika hyvin mitä siellä parisuhderintamalla tapahtuu.

Ihmiset kun eivät elä vain siinä ikäisiensä kuplassa.

Vierailija
27/42 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kysymys kuuluukin miksi espanjalainen alfasi joutui hommaamaan naisen oman maansa ulkopuolelta ja vielä helpon maineessa olevan ? Niinpä..

Ohis, ootko koskaan kuullut sellaisesta että ihmisillä on elämä ja he tapaavat muita ihmisiä sosiaalisissa tai työyhteyksissä ja viihtyvät yhdessä ja rakastuvat? Ettei ihmistä tarvi lähteä mistään hankkimaan tai ostamaan? Tuskin olet, mutta ei kannata projisoida omaa surkeuttaan koko maailmaan.

Vierailija
28/42 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa, että jonkun joka ei ole koskaan seurustellut, ei kannata lähteä heti ensimmäiseksi siihen kulttuuriero, kielimuuri, etäsuhde, viisumi (+melko suurella todennäköisyydellä avioero, huoltajuuskiista ja jopa lapsikaappaus) rumbaan. Paljon terveempi lähestymistapa on kannustaa joko itsensä kehittämiseen tai itsensä kanssa elämiseen. Itse löysin lopulta vain jälkimmäisestä onnen.

Vierailija
29/42 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mutta sama laki kuin Yhdysvalloissa, että sitoudut elättämään tuomisiasi ja vielä seuraavat 10 vuotta. Veronmaksajien ristiksi ei pidä kokeiluja tehdä.

Vierailija
30/42 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muistuttanut mm. Lux Expressin puoli-ilmaisista lippujen hinnoista eli kyllä, olen suositellut.

Vierailija
31/42 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenkin kannattaa suunnata miehenhakuun ulkomaille. Miksi he jäävät tänne kuuntelemaan solvauksia rupsahtamisesta? Ei kannattaisi.

Vierailija
32/42 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naistenkin kannattaa suunnata miehenhakuun ulkomaille. Miksi he jäävät tänne kuuntelemaan solvauksia rupsahtamisesta? Ei kannattaisi.

Ei kiinnosta. Ensinnäkin minulla on aivan ihana suomalainen puoliso. Toiseksi, en joudu kuuntelemaan solvauksia koska en liiku sellaisissa piireissä, joissa naisia solvataan.

Vierailija
33/42 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei tulis mieleenkään lähteä ulkomaille miestä etsimään. Jos ei yhtään täyspäistä Suomesta löydy niin sitten dildo-ostoksille.

Mutta löytyyhän niitä pilvin pimein, netissä öyhöttää 24/7/365 hyvin pieni vähemmistö.

Vierailija
34/42 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TotuusSattuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

23 vuotta parisuhtessa viihtynyt ihminen on suurella todennäköisyydellä jonkun sen mielestäsi kelvottoman nuorison edustajan vanhempi ja niinollen tietää aika hyvin mitä siellä parisuhderintamalla tapahtuu.

Ihmiset kun eivät elä vain siinä ikäisiensä kuplassa.

Lol, vanhemmat eivät tiedä tai tajua yhtään mitään nuorten deittimaailmasta.

Vierailija
35/42 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mutta sama laki kuin Yhdysvalloissa, että sitoudut elättämään tuomisiasi ja vielä seuraavat 10 vuotta. Veronmaksajien ristiksi ei pidä kokeiluja tehdä.

Tämä voisi olla hyvä jos ei jo nyt pystyisi kävelemään rajan yli ilman papereita, ja jäädä maahan nostamaan tukia moneksi vuodeksi, jopa loppuelämäksi.

Vierailija
36/42 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppppppp

Vierailija
37/42 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

riman alentaminen, mutta enhän mä miestä etsi! 

Vierailija
38/42 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tyhmä pitää olla jos ei sitä itse tajua ihan suosittelematta!

Vierailija
39/42 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin hyvä ja positiivinen aloitus miesten pariutumiseen liittyen.

Propsit! Katsotaan saako tämä jäädä tänne, en pidättelisi hengitystäni sillä tämäkin lienee poistuu täältä vielä.

Vierailija
40/42 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien meidän kannattaisi hakea kumppani ulkomailta, niin naisten kuin miestenkin.

Suomalaisia geenejä ja etenkin kansallista luonteenlaatua ja sosiaalista kulttuuria täytyy mixata, sen huomaa tästä palstastakin.

Ja se suomalaisten geneettinen ja sosiaalinen kerma, joiden ei tarvitse hakea parannusta jälkeläisten geeneihin ulkomailta, eivät ole mammapalstalla märisemässä ja tappelemassa.