Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhdetta kaipaaville miehille tulisi suositella oletusarvoisesti ulkomaille lähtöä

Vierailija
14.06.2019 |

Sosiaalinen media, naisten oman koulutustason ja varallisuuden nousu ovat kaikki yhdessä aiheuttaneet ilmiön, jossa ”hyvän miehen” määritelmä kipuaa jatkuvasti ylöspäin. 80% miehistä on naisten mielestä ”keskivertoa rumempia” ja Tinderissä vain 11% miehistä saa naisilta sydäntä. Alati kasvavan naisjoukon huomion keskittyessä alati pienenevälle miesjoukolle ollaan tilanteessa, jossa 80-90% miehistä joutuu miettimään vaihtoehtoista strategiaa, mikäli mielii saada parisuhdetta ja ehkä sitä omaa perhettä lapsineen.

Tämän vuoksi (nuorille) miehille tulisikin oletusarvoisesti suositella ulkomaille lähtöä. Tämä tietysti edellyttää niin kielitaidon, sosiaalisten taitojen kuin valitun alan ammattitaidonkin kartuttamista verkostoitumista unohtamatta, joten siinä sivussa kuin huomaamattaan ulkomaille tavoitteleva mies pystyy ainakin osittain täyttämään ”hyvän miehen” määritelmän.

Samalla on kuitenkin muistettava, että oman talouden ja genetiikan puitteissa sitä ”omaa tasoaan” voi mies nostaa vain varsin rajallisesti, eikä sitä naisille asetettavaa ”rimaa” voi loputtomasti laskea. Tai voi, jos haluaa luopua kokonaan itsekunnioituksestaan, mutta kenet tahansa huoliva ei enää olekaan ”hyvä mies”, eikö vain?

Stereotyyppisesti naiset hakevat miehensä Etelä-Euroopasta, Lähi-idästä ja Afrikasta. Miehet sitten suuntaavat vastaavasti Kaukoitään. Itse suosittelisin silti ensisijaisesti muita länsimaita ihan siksi, että edes osittain yhteinen kulttuuriperintö helpottaa kanssakäymistä. Yhteinen kielikin todennäköisesti löytyy helposti (englanti, ranska, espanja). Ottaen huomioon suomalaisten mieltymyksen englanninkieliseen kulttuuriin aloituskohteena voisivat olla Britannia, Yhdysvallat ja Kanada.

Ulkomaille lähteminen ei tietenkään ole mikään tae menestyksestä. Vaihtoehtojen määrä kuitenkin kasvaa huomattavasti, ja naisten silmissä ulkomaalainen mies on aina kiinnostavampi kuin se kotoinen naapurin poika. Vantaan pallinaamainen IT-insinööri Mikko huomaakin äkkiä olevansa eksoottisella aksentilla puhuva vaalea viikinki Yhdysvaltain länsirannikolla, ja Barcelonan kahvilassa 175-senttinen Ville huomaakin olevansa ihan normaalikokoinen, mutta tavallista eksoottisempi, paikallisten naisten silmissä.

Tilastojen valossa yhä useammat lähtevätkin ulkomaille rakkauden perässä. Kuten tiedämme, suomalaisten ulkomaalaisten kanssa solmittavien avioliittojen määrä on joka vuosi kasvussa. Yksi jos toinenkin tuntee jo sosiaalisessa piirissään ainakin muutaman parin, joista toinen on ulkomaalainen. Itse tunnen peräti viisi tällaista paria.

Elämme globaalissa maailmassa, jossa rajat ovat auki ja kaikkea suvaitaan. Liikkuminen on helppoa, lentokoneet lentävät ja tieto kulkee verkossa. Miesten valtaosan ei yksinkertaisesti kannata jäädä Suomeen odottamaan onnenpotkua, jota ei todennäköisesti koskaan tule. Äidit, siskot, isoäidit ja tädit: suositelkaa siis oletusarvoisesti kasvaville nuorille miehille ulkomaille lähtöä.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se suomalaisten geneettinen ja sosiaalinen kerma, joiden ei tarvitse hakea parannusta jälkeläisten geeneihin ulkomailta, eivät ole mammapalstalla märisemässä ja tappelemassa.

...jos suomalainen pariutuu suomalaisen kanssa, on se osoitus kuulumisesta yhteiskunnan korkeimpaan kermaan niin sosiaalisesti kuin geneettisestikin?

Vierailija
42/42 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, itse hankin ulkomaalaisen vaimon. On kyllä parempi kuin mikään tapaamani suomalainen nainen. Jotkut suomalaiset naiset ovat kyllä ihan hyvännäköisiä, ei siinä mitään, mutta se käytös...

Tässäkin ketjussa sen huomaa. Sen sijaan että suominaisia kiinnostaisi miten olla parempia niin toivotetaan vaan tervemenoa. Tuolla tavalla ette kyllä koskaan saa mitään hyvää miestä.

Itse olen sitten akateemisesti koulutettu, miljonääri, käyn punttiksella, jne. Turha tulla jauhamaan mitään peräkammarin poika juttuja minulle.

Hyvä akateemisesti koulutettu punttismiljonääri, tervemenoa!

Hänhän meni jo? Ja suositteli samaa muillekin? Toisin sanoen te molemmat saitte haluamanne: punttismiljonääri vaimon ja perheen, ja sinä pääsit punttismiljonääristä eroon. Kaikki ovat tyytyväisiä?

Kyllä vain. Nyt kun sinäkin vielä lopettaisit valivalivalin ja hankkisit ulkomaalaisen vaimon niin kaikki olisivat suorastaan haltioissaan. Mitä aiot asialle tehdä? Tee kerrankin jotain joka hyödyttää koko palstaa.

Juhannuksen jälkeen lähtee lento suosittelemani mallin mukaisesti länteen (maata ja kaupunkia en aio kertoa). Se morsiankin on jo katsottuna: oman alani AMK-tasoa vastaavan tutkinnon suorittanut introvertti hoikka neito.

Jostain mystisestä syystä teit ennakko-oletuksen, että toimin itse jotenkin muuten kuin olen aloituksessa muita kehottanut.

Hienoa. Sydämellisesti tervemenoa!

Kiitos. Tein niin kuin sanoin, ja suunnitelma etenee. Tarkoitus on mimmin muuttaa Suomeen, koska omat työllisyysnäkymäni ovat siellä vakaammat kuin mitä ne olisivat täällä [maan nimi tähän], ja mimmin oma työllisyystilanne mahdollistaa työskentelyn myös kokonaan etänä.

Ei kannata jäädä Suomeen onnenpotkua odottaen, jos vain osaa kieliä + saa aikaan pelkän netissä valittamisen sijasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla