Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DOWNTON ABBEY JAKSO 1 vielä 17 tuntia Yle Areenassa! Vielä ehtii mukaan!

Vierailija
13.06.2019 |

Jos joku ei vielä tiennyt, Yle näyttää tänä kesänä kaikki Downton Abbeyn 6 tuotantokautta. Sarjaa näytetään jakso per päivä, ja ne ilmestyvät myös Yle Areenaan, josta ne ovat katseltavissa 30 päivää – kaikki paitsi aivan ensimmäinen!
Olin itse jo aikaisemmin lukenut alla olevan uutisen ja siitä tiedon, että jaksot olisivat katseltavissa kuukauden päivät, joten siksi järkytyinkin kun tarkistin Yle Areenan – ykkösjakso ei ole katseltavissa enää vuorokauttakaan!
Nyt äkkiä katsomaan, mammat!

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/05/24/downton-abbey-komea-kartano-av…
Linkki itse sarjaan: https://areena.yle.fi/1-2154972

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaas vielä etusivulle yön ajaksi, jotta aamuvirkut mahdollisesti ehtivät katsoa!

Vierailija
2/12 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen monta kertaa yrittänyt päästä tuohon sarjaan sisään, mutta kun ei niin ei🤷‍♀️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että minä sitten tykkään teistä! Olisi mennyt vähintäänkin tämä ensimmäinen jakso sivu suun, enkä ole aiemmin ehtinyt sarjaa katsoa lainkaan. Nyt pääsen alusta asti mukaan. Kiitos tuhannesti! <3

Vierailija
4/12 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Olen nyt katsonut kun tulee hyvään aikaankin, jäänyt katsomatta aikaisemmin. Hyvä sarja. Outo se Turkkilaisen nuoren miehen kuolema.

Vierailija
5/12 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä sarjssa pitäisi olla hyvää? Olen nyt katsonut 4,5 jaksoa, ja tähän asti olen tuntenut lähinnä myötähäpeää käsikirjoittajia kohtaan. Puitteet ovat katsomisen arvoiset, mutta henkilöt ja tapahtuman kuvaukset...? Tylsää, ilkeää ja vielä kerran tylsää. Koitan silti katsoa eteenpäin, hienostoon samaistumisen nimissä.

Vierailija
6/12 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tekin samaistutte sarjaa katsoessanne perheen asemaan, perimiskiemuroihin ja hienoihin tapoihin?

Vierailija
7/12 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Olen nyt katsonut kun tulee hyvään aikaankin, jäänyt katsomatta aikaisemmin. Hyvä sarja. Outo se Turkkilaisen nuoren miehen kuolema.

Vaikka sarja onkin jo vanha, niin ei spoilereita meille uusille katsojille, jookos? :)

Vierailija
8/12 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sarja onkin jo vanha, niin ei spoilereita meille uusille katsojille, jookos? :)

Tuo tiieto ei onneksi spoilaa kovinkaan paljon.

t.uusi katsoja itsekin

Vierailija
9/12 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että minä sitten tykkään teistä! Olisi mennyt vähintäänkin tämä ensimmäinen jakso sivu suun, enkä ole aiemmin ehtinyt sarjaa katsoa lainkaan. Nyt pääsen alusta asti mukaan. Kiitos tuhannesti! <3

💪🏻

Juuri siitä syystä aloitinkin keskustelun, etten itsekään ollut katsonut sarjaa aikaisemmin! Monesti olen halunnut, mutta olen aina bongannut sarjan TV:stä kun se on ollut menossa jo tyyliin 4. kaudessa. Ihanaa, että nyt ehtii katsoa kaikki!

Vielä löytyy ykkösjakso Areenasta n. 7 tunnin ajan!!

Mutta tämän enempää en itsekään uskalla omaa keskusteluani lukea, kun pelkään spoilereita. 😅

Vierailija
10/12 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä sarjssa pitäisi olla hyvää? Olen nyt katsonut 4,5 jaksoa, ja tähän asti olen tuntenut lähinnä myötähäpeää käsikirjoittajia kohtaan. Puitteet ovat katsomisen arvoiset, mutta henkilöt ja tapahtuman kuvaukset...? Tylsää, ilkeää ja vielä kerran tylsää. Koitan silti katsoa eteenpäin, hienostoon samaistumisen nimissä.

Annan ja Batesin rakkaustarina sekä ylipäänsä sen ajan työväen olot.

Vierailija
11/12 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi huomasin, että viime sunnuntaina sarja alkoi alusta, nyt seuraan. Jos joku ei tykkää ja sen esim. tänne ilmaisee, niin luuleeko hän, että ne sarjasta tykkäävät lopettavat katsomisen? Kaikilla on oikeus mielipiteeseen, mutta kaikkia mielipiteitä ei kannata julki tuoda.

Vierailija
12/12 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi, että 1.kauden ensimmäinen jakso tulee huomenna taas näkyville areenaan ja pysyy siellä 30 päivää eli ehtii vielä mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan