Oliko Rich Piana ulkonäöltään sellainen mistä naiset haaveilevat? Ns. unelmamies?
Tai miksi ei myös käytökseltään ja elämäntavoiltaan. Vaikutti juuri sellaiselta vähän pahalta pojalta josta naiset tykkäävät
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Steroidit koituivat Pianan kohtaloksi, surullinen tarina.
Kyllä ne johtaa tuollaisella käytöllä kuolemaksi jokaiselle. Arnoldkin sanoi käyttäneensä vain 10% määrästä, jota nykybodarit käyttää.
mies51v
Miehillä tuntuu olevan joku hemmetin ulkonäköfetissi. Mä olen naimisissa aknearpisen, narukätisen rimppakintun kanssa, jota aikanaan pidin yhtenä rumimmista miehistä jonka olen ikinä tavannut. Niin vaan tutustuttuani rakastuin, ja yhdessä ollaan oltu nyt 17 vuotta. Eikä ole enää näyttänyt ollenkaan rumalta.
Kaikki liiallinen ja yletön on yleensä rumaa. Ulkonäön suhteen sanonta ”mieluummin överit kuin vajarit” ei mielestäni pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä tuntuu olevan joku hemmetin ulkonäköfetissi. Mä olen naimisissa aknearpisen, narukätisen rimppakintun kanssa, jota aikanaan pidin yhtenä rumimmista miehistä jonka olen ikinä tavannut. Niin vaan tutustuttuani rakastuin, ja yhdessä ollaan oltu nyt 17 vuotta. Eikä ole enää näyttänyt ollenkaan rumalta.
Kaikki liiallinen ja yletön on yleensä rumaa. Ulkonäön suhteen sanonta ”mieluummin överit kuin vajarit” ei mielestäni pidä paikkaansa.
Oletko ajatellut, että miten miehesi kykenee puolustamaan sinua vaaratilanteessa "lihaksillaan"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne johtaa tuollaisella käytöllä kuolemaksi jokaiselle. Arnoldkin sanoi käyttäneensä vain 10% määrästä, jota nykybodarit käyttää.
mies51v
Arnold ihan aiheesta kauhistelee nykybodausta, huonoja esimerkkejä nuorille kun aineita vedetään niin hirveitä määriä että mahakin joillan turpoo. http://kukkahattu.com/wp-content/uploads/2015/11/Jari-Mentula-roinamaha…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Eikä tuohon aikaan ollut kuin murto-osa niistä aineistakaan tarjolla mitä tänään. Arskan aikakausi olikin ihan niitä viimeisiä kun Mr. Olympiakin oli vielä ihmisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut, että miten miehesi kykenee puolustamaan sinua vaaratilanteessa "lihaksillaan"?
Olen eri kirjoittaja mutta arvosta sitä että yhdessä mieheni kanssa olemme sen verran fiksuja ettemme vielä ole ajautuneet vaaratilanteisiin joissa ketään tarvis puolustaa. Hänen minua tai minun häntä.
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena en kyllä oikein ymmärrä näitä kommentteja :D Okei, ei tuollainen mies ole ehkä se paras vaihtoehto parisuhteeseen, mutta kyllä mä tuollaiselta mieheltä ottaisin kyydit koska vaan mieluummin kuin joltain luikulta nörtti"mieheltä"
T. N27
Kyydit tuollainen heppu antaa korkeintaan Corollalla. Tiedäthän, että Roina-Roopen housuista löytyy useimmin toimintakyvytön katkarapu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri kirjoittaja mutta arvosta sitä että yhdessä mieheni kanssa olemme sen verran fiksuja ettemme vielä ole ajautuneet vaaratilanteisiin joissa ketään tarvis puolustaa. Hänen minua tai minun häntä.
No onnea tulevaisuuteen. Suomikin tulee vielä muuttumaan tulevaisuudessa. Mutta ei politiikasta sen enempää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena en kyllä oikein ymmärrä näitä kommentteja :D Okei, ei tuollainen mies ole ehkä se paras vaihtoehto parisuhteeseen, mutta kyllä mä tuollaiselta mieheltä ottaisin kyydit koska vaan mieluummin kuin joltain luikulta nörtti"mieheltä"
T. N27
Kyydit tuollainen heppu antaa korkeintaan Corollalla. Tiedäthän, että Roina-Roopen housuista löytyy useimmin toimintakyvytön katkarapu?
Höpö höpö. Toki sitten kun roinaaminen loppuu ja oma testotuotanto on ajettu nolliin niin käy noin, mutta niin kauan kun dropittaa niin kyrbä seisoo kuin rautakanki joka yö, koko yön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Eikä tuohon aikaan ollut kuin murto-osa niistä aineistakaan tarjolla mitä tänään. Arskan aikakausi olikin ihan niitä viimeisiä kun Mr. Olympiakin oli vielä ihmisen näköinen.
Näinpä. Pillun takia ei ainakaan kannata lähteä käyttämään aineita. Treenaa vaan puhtailla ja opettelee vaan itsevarmuutta ja puhumista
mies51v
Tässä on lihaksikkuuden suhteen se ihan ehdoton yläraja. Ihan. Ehdoton. Yläraja.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on lihaksikkuuden suhteen se ihan ehdoton yläraja. Ihan. Ehdoton. Yläraja.
Ei. Ihan ok, mutta kädet saisi olla jonkinverran paksummat, niin naiset tykkäisi enemmän
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N27
Höpö höpö. Toki sitten kun roinaaminen loppuu ja oma testotuotanto on ajettu nolliin niin käy noin, mutta niin kauan kun dropittaa niin kyrbä seisoo kuin rautakanki joka yö, koko yön.
Näin kuulemma on:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt kuka äijä oli, piti mennä klikkaamaan linkkiä.... Voi hyvä luoja äääääääää mikä steroidimörkö. Kai tuosta joku nainenkin jossain tykkää, mutta vain 100% homo voi haluta katsoa 8 tuntia hauisten vemputtelua :D
Mitäpä naiset kovaa treenaamisesta tietäisivät. Jos tavoitteena on jättää ihmisyys taakse, niin whatever it takes on hyvä motto
Herra Piano virittikin itsensä hormoneilla ja treenillä sellaiseen kuntoon, että jätti elämän taakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ihan ok, mutta kädet saisi olla jonkinverran paksummat, niin naiset tykkäisi enemmän
mies51v
Ei. Sinä tykkäisit. Minulle naisena tuo on ehdoton yläraja. Luulin sen oikeastaan tuonne jo kirjoittaneeni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Ei. Sinä tykkäisit. Minulle naisena tuo on ehdoton yläraja. Luulin sen oikeastaan tuonne jo kirjoittaneeni?
Et ole mikään nainen vaan jonne. Montako naista olet itse iskenyt? Saadaan hieman vertailukohtaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N27
Näin kuulemma on:D
Njäh. No voi se sitten olla niinkin. Pääasia etten joudu sitä koskaan livenä todistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Epäilenpä. Haahuilet vain teidän oudoissa kuvioissa.
mies51v