Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko Rich Piana ulkonäöltään sellainen mistä naiset haaveilevat? Ns. unelmamies?

Vierailija
13.06.2019 |

Tai miksi ei myös käytökseltään ja elämäntavoiltaan. Vaikutti juuri sellaiselta vähän pahalta pojalta josta naiset tykkäävät

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit laskevat markkina-arvoa

Eikö tuo nosta miehillä arvoa

Heh, joopa joo. Juuri äskettäin yksi maailman tunnetuimmista journalisteista teki tällaisen videon: Tattoos Are For Stupid People.

Todennäköisesti paras video, mikä tatuoinneista on koskaan tehty.

Joten vähän nyt herätys. Tatuointi ihmisellä on aina huono merkki. A Lambo doesn't need a bumper sticker.

Vierailija
22/77 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä piti vaihtaa pikkihousut, kun näin tuon komean uroksen ;) olisipa kaikki miehet tuollaisia, niin olisin kyllä taivaassa...

Ja joo. En ole tyhmä, vaan opiskelen Helsingin lääkiksessä ja olen todella hyvännäköinen

N 24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena en kyllä oikein ymmärrä näitä kommentteja :D Okei, ei tuollainen mies ole ehkä se paras vaihtoehto parisuhteeseen, mutta kyllä mä tuollaiselta mieheltä ottaisin kyydit koska vaan mieluummin kuin joltain luikulta nörtti"mieheltä"

T. N27

Suurin osa on miesten kommentteja ja loput eivät vain halua myöntää, että piriä käyttävä steroidihirmu kiihottaa heitä.

Vierailija
24/77 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kun oikeasti tuon näköinen mies oksettaa ja siiten nää sedät 51v ravaa kiittelemässä sitä yhtä naista jonka mielestä tuota voisi panna ennen kuin nörttiä. No mulla on nörtti miehenä ja jos vaihtoehto olis RP tai Suomen narukätisin nörtti, niin en panis kumpaakaan ja kilpailu olisi täysin tasaväkinen. On se nyt yhtä hvettiä kun nainen ei saa kertoa mistä tykkää ilman että setä 51v tulee manspleinaamaan mistä oikeasti kuuluu pitää.

Vierailija
25/77 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva taitaa noista horppahirmuista syttyä? Vähän sama kuin joku barbienukeksi leikelty nainen, ehkä uteliaisuuttaan voisi panna mutta kyllä aika pitkä suihku pitäisi sen jälkeen ottaa...

Vierailija
26/77 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai osa naisista tykkää tuon kaltaisista miehistä, mutta ei todellakaan ole mikään kaikkien naisten unelmamies.

Vierailija
27/77 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa kun oikeasti tuon näköinen mies oksettaa ja siiten nää sedät 51v ravaa kiittelemässä sitä yhtä naista jonka mielestä tuota voisi panna ennen kuin nörttiä. No mulla on nörtti miehenä ja jos vaihtoehto olis RP tai Suomen narukätisin nörtti, niin en panis kumpaakaan ja kilpailu olisi täysin tasaväkinen. On se nyt yhtä hvettiä kun nainen ei saa kertoa mistä tykkää ilman että setä 51v tulee manspleinaamaan mistä oikeasti kuuluu pitää.

Naisen tehtävä on olla siveä, hiljainen ja noyrä, miestään rakastava ja miehen alamaiseksi haluava ja myöntyvä.

mies51v

Vierailija
28/77 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep, ja chick flickit on täynnä ton näköisiä miehiä - eiku hetkinen, eipä ookkaan vaan ihan toisenlaisia Johnny Deppejä. Sen sijaan miehet kuolaa näitä väkivaltarainoissaan. Että hauskaa perjantai-iltaa vain palstamiehet Rickin pecsejä katseellanne hivellen. Nauttikaa.

Vierailija
29/77 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen tehtävä on olla siveä, hiljainen ja noyrä, miestään rakastava ja miehen alamaiseksi haluava ja myöntyvä.

mies51v

Hei se pölyinen muistio jota pläräät oli tarkoitus heittää roskiin jo ajat sitten. Ei ihme että olet vaikuttanut viime aikoina niin kärryiltä pudonneelta. Sitähän ne sanoo että jossain vaiheessa uuden oppiminen lakkaa. Näköjään jo 51v joillakin dementian esiasteesta kärsivillä.

Vierailija
30/77 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
31/77 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkö muka on kaunista

https://www.google.com/search?q=paras+miesvartalo&rlz=1C1GGGE_fiFI602FI…:

Sinäkö muka hetero? Mitäpä jos menisit tänään vaikka baariin?

Vierailija
32/77 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkö muka on kaunista

Mitä siellä?

Vierailija
33/77 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit laskevat markkina-arvoa

Kyllä tuon kohdalla muutama muukin asia sitä markkina-arvoa laski, enemmän kuin tatuoinnit...

Vierailija
34/77 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkö muka on kaunista

Mitä siellä?

Ei yhtään mitään miehelle joka mieluimmin googlettelee perjantai-iltana alastomia miesvartaloita.

Vierailija
35/77 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä miesvartalo joka säväytti. Varsinkin kun se on lempikirjailijani nuorena.

http://www.wgsebald.de/sely/flussy.jpg

Vierailija
36/77 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkö muka on kaunista

Mitä siellä?

Ei yhtään mitään miehelle joka mieluimmin googlettelee perjantai-iltana alastomia miesvartaloita.

Miksei voisi olla. Onhan gay paikkojakin. Aika ihmeellistä kommenttia sinulta. Nuohan ne vasta baarissa kulkee ja vielä vovat baarimikkoina

Vierailija
37/77 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä miesvartalo joka säväytti. Varsinkin kun se on lempikirjailijani nuorena.

http://www.wgsebald.de/sely/flussy.jpg

Hyi. Olet homo. Yäk

Vierailija
38/77 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena en kyllä oikein ymmärrä näitä kommentteja :D Okei, ei tuollainen mies ole ehkä se paras vaihtoehto parisuhteeseen, mutta kyllä mä tuollaiselta mieheltä ottaisin kyydit koska vaan mieluummin kuin joltain luikulta nörtti"mieheltä"

T. N27

Minä taas ottaisin "luikun" nörttimiehen tuhat kertaa mieluummin kuin tuollaisen steroidimonsterin. En halua missään nimessä haukkua ihmisten ulkonäköä, mutta tuollaiset järjettömän suuret ja epäterveen näköiset muskelit ovat mielestäni ehdoton turn-off.

Vierailija
39/77 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. N27

Minä taas ottaisin "luikun" nörttimiehen tuhat kertaa mieluummin kuin tuollaisen steroidimonsterin. En halua missään nimessä haukkua ihmisten ulkonäköä, mutta tuollaiset järjettömän suuret ja epäterveen näköiset muskelit ovat mielestäni ehdoton turn-off.

EIIIII!

Vierailija
40/77 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. N27

Taitaa tuo "N27" olla ennemminkin M47 :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä