Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret naiset vähentävät seksuaalista vetovoimaansa leikkaamalla hiuksensa lyhyeksi

Vierailija
13.06.2019 |

Hiukset kertovat terveydentilasta, elinvoimasta, ravitsemuksesta, iästä ja lisääntymiskyvystä. Paksut ja pitkät hiukset ovat voimaksas seksuaalinen signaali, jolla naiset vaistomaisesti viestivät lisääntymiskykyään miehille. Terveydentilan ja ravitsemuksen heiketessä, ja naisen ikääntyessä, hiukset ohenevat ja harventuvat.

Nykyään naisten hiusten pituus viestii myös poliittisesta ja seksuaalisesta suuntautumisesta. Naiselliset heteronaiset haluavat yhä pitää hiuksensa pitkinä niin kauan kuin ikänsä ja terveytensä puolesta voivat.

Nuori nainen, älä mene ansaan ja vähennä seksuaalista viehätysvoimaasi leikkaamalla tukkasi lyhyeksi, jos olet siunattu paksulla ja pitkällä tukalla. Lyhyen hiustyylin aika tulee kyllä todennäköisesti aikanaan, kun kehosi ei enää ole hedelmällinen.

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0022103100914501?via…

https://www.rooshv.com/long-hair-in-women-correlates-to-beauty-fertilit…

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjassa värjäävät mustiksi tietystä syystä

Vierailija
42/53 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama koskee miehiä. Pete Parkkosella oli ainakin joskus ihana pitkä tukka. 

Kyllä. Minua ihmetyttää, miksi nuoretkin miehet pitävät aina vaan sitä lyhyttä kuontaloa, vaikka miltei kuka vain mies näyttäisi paljon paremmalta pitkillä hiuksilla.

Jospa se on vaan niin ihanaa herätä aamulla ilman, että tukka on sätänän sekaisin ja suihkun jälkeen ei kestä montaa tuntia kuivata kunnolla. Inhosin pitempitukkaisena tuota, enkä kyllä enää takaisin kasvata. Paskat siitä jos jotain muuta ei miellytä, oma pinnallinen ongelmansa.

Ei hiusten kuivaaminen kyllä tunteja kestä, ei edes yhtä.

En ole tuo tyyppi jolle vastasit, mutta ei ehkä kuivaaminen kestä tuntiakaan, mutta luonnollisesti kuivattaminen kyllä jos on pitkät ja paksut. Minun hiukset sojottaa joka ilmansuuntaan törkeän näköisenä jos kuivaajaa käytän, enkä myöskään halua vahingoittaa hiusta kuumuudella, joten annan kuivua itsestään pyyhekuivasta ja siinä kyllä kestää noin kolme tuntia. Hiukset on vähän yli navan tällä hetkellä, mutta se on vaivan arvoista minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44/53 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päälle kolmekymmentä ja hiukset pitkät ja paksut, mutta en kyllä huou seksuaalista vetovoimaa. Enemmänkin minusta huokuu eksynyt lapsi viboja. Kaikki aina yrittää auttaa minua kysymättä. Ja luulevat nuoremmaksi kuin olen.

Vierailija
45/53 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin leikkasin lyhyiksi että miehet jättäisi rauhaan. Vielä mitä. Nyt on miesten lisäksi bisse miehet tarjoamassa persettä. Yllättävän moni mies on näköjään kaappihomo ja innostuu pojan näköisestä naisesta, jopa nekin jotka vannoo pitkien hiusten nimeen naisilla on minun suhteeni suorastaan painostavia ja päällekäyviä ja haluaa toteuttaa fantasioitaan.

Olisit mieluummin ruvennut pitämään sormusta peukalossa. Useimmat miehet tietävät sen olevan merkki lesbosta.

Vierailija
46/53 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin leikkasin lyhyiksi että miehet jättäisi rauhaan. Vielä mitä. Nyt on miesten lisäksi bisse miehet tarjoamassa persettä. Yllättävän moni mies on näköjään kaappihomo ja innostuu pojan näköisestä naisesta, jopa nekin jotka vannoo pitkien hiusten nimeen naisilla on minun suhteeni suorastaan painostavia ja päällekäyviä ja haluaa toteuttaa fantasioitaan.

Olisit mieluummin ruvennut pitämään sormusta peukalossa. Useimmat miehet tietävät sen olevan merkki lesbosta.

Sormus ei muutenkaan ole miehille sama kuin naisille. Naisillehan se on laadun tae ja syy tavoitella miestä, mutta miehille se on karkoitin, koska varattua naista yrittävillä miehillä on tapana saada turpaansa joltain kaappi-Raimolta.

Vierailija
47/53 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama koskee miehiä. Pete Parkkosella oli ainakin joskus ihana pitkä tukka. 

Kyllä. Minua ihmetyttää, miksi nuoretkin miehet pitävät aina vaan sitä lyhyttä kuontaloa, vaikka miltei kuka vain mies näyttäisi paljon paremmalta pitkillä hiuksilla.

Jospa se on vaan niin ihanaa herätä aamulla ilman, että tukka on sätänän sekaisin ja suihkun jälkeen ei kestä montaa tuntia kuivata kunnolla. Inhosin pitempitukkaisena tuota, enkä kyllä enää takaisin kasvata. Paskat siitä jos jotain muuta ei miellytä, oma pinnallinen ongelmansa.

Ei hiusten kuivaaminen kyllä tunteja kestä, ei edes yhtä.

Sanoo siilitukkainen mies.

Vierailija
48/53 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa.

Mä oon jokaisessa pitkässä suhteessani ollut jossain vaiheessa myös kaljuna.

Samalla tavalla ne miehet on mua pannut, kun tukan kanssakin. Nykyinen jopa innostu siitä.

Vierailija
49/53 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisia anekdootteja ketju täynnä :3

Vierailija
50/53 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tämä on

Vierailija
51/53 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yläasteelta 20-vuotiaaksi asti lyhyet hiukset ja ne olivat pirun kivat. Nyt ne ovat kasvaneet olkapäille, koska halusin kokeilla sopisiko se. Ovathan ne kivat, mutta irti ollessaan aina suussa tai miehen naamalla. Irtohiuksiakin on joka paikassa. Voi olla että vielä lyhennän ne.

Vierailija
52/53 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suomityttöjen tartte leikellä hiuksiaan, riittää kun jatkavat syömistä entiseen malliin  .

Niin siinähän suomitytöillä on kirittävää kun naisista vain 46% on lihavia ja miehistä 66%.

Katukuvasta ei kyllä uskoisi että Suomessa on matala syntyvyys kun joka toinen vastaan tuleva mies on selvästi viimeisillään raskaana ja tulossa on vähintään kolmoset. Naisesta poiketen miehen raskaus kestää paljon pitempään kuin 9kk.

Vierailija
53/53 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuka tarvii jotain tutkimuksia kertomaan, mikä itseä viehättää... oot vaan konservatiivinen lesta, siinä kaikki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi