Nuoret naiset vähentävät seksuaalista vetovoimaansa leikkaamalla hiuksensa lyhyeksi
Hiukset kertovat terveydentilasta, elinvoimasta, ravitsemuksesta, iästä ja lisääntymiskyvystä. Paksut ja pitkät hiukset ovat voimaksas seksuaalinen signaali, jolla naiset vaistomaisesti viestivät lisääntymiskykyään miehille. Terveydentilan ja ravitsemuksen heiketessä, ja naisen ikääntyessä, hiukset ohenevat ja harventuvat.
Nykyään naisten hiusten pituus viestii myös poliittisesta ja seksuaalisesta suuntautumisesta. Naiselliset heteronaiset haluavat yhä pitää hiuksensa pitkinä niin kauan kuin ikänsä ja terveytensä puolesta voivat.
Nuori nainen, älä mene ansaan ja vähennä seksuaalista viehätysvoimaasi leikkaamalla tukkasi lyhyeksi, jos olet siunattu paksulla ja pitkällä tukalla. Lyhyen hiustyylin aika tulee kyllä todennäköisesti aikanaan, kun kehosi ei enää ole hedelmällinen.
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0022103100914501?via…
https://www.rooshv.com/long-hair-in-women-correlates-to-beauty-fertilit…
Kommentit (53)
Miehet - nuoret ja vanhat - vähentävät seksuaalista vetovoimaansa olemalla ylipainoisia (n. 73 %,THL), juomalla tolkuttomasti viinaa ja tupakoimalla.
Aloittajan järkytykseksi ne leikatut hiukset voitais vielä kiinnittää pakaroiden päälle ja heilutella niitä kuten häntää.
Miehen älykkyys on voimakas seksuaalinen signaali naiselle. Mies, iästäsi huolimatta, älä mene ansaan viestittämällä vaistomaisesti tyhmyyttäsi.
Olen ollut riittävän naisellinen lisääntymään ohuillakin hiuksilla. Hiukseni eivät ole vaistomaisesti viestineet seksuaalisesta suuntautumisestani. Naisellisuuteni ei ole kiinni satunnaisista mielipiteistä eikä hiusten pituudesta. Setämäinen opastava kirjoitustyyli ei ole hedelmällinen.
Se on heidän oikeutensa. Samoin kuin minun kasvattaa leijonanharjas.
Sama koskee miehiä. Pete Parkkosella oli ainakin joskus ihana pitkä tukka.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko säätää laki, että naiset, jotka leikkaavat hiuksensa lyhyeksi ilman hyvää syytä, määrättäisiin maksamaan mielipahakorvauksia miehille? Maksun voisi suorittaa valtion kassaan, josta valtio jakaisi summaa miehille.
Voitaisiinko säätää laki, että miehet, jotka hankkivat kaljamahan ja manboobsit ilman hyvää syytä, ja esittelevät niitä kesäkeleillä olemalla ilman paitaa, määrättäisiin maksamaan mielipahakorvauksia naisille? Maksun voisi suorittaa valtion kassaan, josta valtio jakaisi summaa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Minua ihmetyttää, miksi nuoretkin miehet pitävät aina vaan sitä lyhyttä kuontaloa, vaikka miltei kuka vain mies näyttäisi paljon paremmalta pitkillä hiuksilla.
Minun hiukset ovat paksut ja pitkät, mutta jos joku niiden perusteella rupeaisi poliittista- tai seksuaalistasuuntautumistani arvioimaan niin pieleen menisi. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Minua ihmetyttää, miksi nuoretkin miehet pitävät aina vaan sitä lyhyttä kuontaloa, vaikka miltei kuka vain mies näyttäisi paljon paremmalta pitkillä hiuksilla.
Jospa se on vaan niin ihanaa herätä aamulla ilman, että tukka on sätänän sekaisin ja suihkun jälkeen ei kestä montaa tuntia kuivata kunnolla. Inhosin pitempitukkaisena tuota, enkä kyllä enää takaisin kasvata. Paskat siitä jos jotain muuta ei miellytä, oma pinnallinen ongelmansa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet - nuoret ja vanhat - vähentävät seksuaalista vetovoimaansa olemalla ylipainoisia (n. 73 %,THL), juomalla tolkuttomasti viinaa ja tupakoimalla.
Ap vähentää seksuaalista vetovoimaansa ihan vaan kommunikoimalla. Ei ole kuunnellut sitä biisiä jossa lauletaan että you say it best when you say nothing at all.
Onko paljonkin lyhythiuksisia nuoria naisia lähipiirissäsi? Minun mielestäni nuorilla naisilla on pitkän hiukset 99% :sesti.
Toisekseen, miksi seksuaalinen viehätysvoima pitäisi olla niin valtava? Jos et tykkää, niin so?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa se on vaan niin ihanaa herätä aamulla ilman, että tukka on sätänän sekaisin ja suihkun jälkeen ei kestä montaa tuntia kuivata kunnolla. Inhosin pitempitukkaisena tuota, enkä kyllä enää takaisin kasvata. Paskat siitä jos jotain muuta ei miellytä, oma pinnallinen ongelmansa.
Ei hiusten kuivaaminen kyllä tunteja kestä, ei edes yhtä.
Leikkaisin viime vuonna tukan polkaksi, mutta ovat jo kasvaneet taas pitkäksi. Ei vähentänyt suosiotani vastakkaisen sukupuolen silmissä, eikä uusi leikkaus myöskään vaihtanut seksuaalista suuntautumistani.
Ei pitäisi kyllä ruokkia ap:n kaltaisia surullisia miestrolleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli miten oli niin en minä jaksa sitä pitkän fledan kuivamista odotella kun lyhyt kuivuu paljon nopeammin. Ihme pikkuseikkoihin takertujia.
suomityttöjen tartte leikellä hiuksiaan, riittää kun jatkavat syömistä entiseen malliin .
Voihan nyt sitten sentään.
Itselläni on ollut lyhyt tukka 15-vuotiaasta asti. Monia eri malleja polkasta keesiin ja epäsymmetrisestä rokkitukasta graafiseen suoraviivakampaukseen.
Miehiä olisi ollut riittämiin, tosin vain kolme olen kelpuuttanut rinnalleni ja tämän parhaan kanssa meillä on kaksi lastakin.
Kaikki tämä lyhyttukkaisena. Elämä on ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli miten oli niin en minä jaksa sitä pitkän fledan kuivamista odotella kun lyhyt kuivuu paljon nopeammin. Ihme pikkuseikkoihin takertujia.
Ei se ole mikään pikkuseikka jos perustelet haluamattomuuden juuri sillä. Niiden kuivumisessa ei edes kestä kauaa, ihan tiedoksi.
Nykysin on siilitukka ja pyöreät silmälasit selvässä nousussa naisilla. Maiharit (Dr.Martens) jalassa ja löysät vaaleat farkut. Meikkiä ei ole tai sitten pelkät huulet hyvin punaisella.
Kannattaa ehdottomasti leikata hiukset lyhyiksi, niin välttyy tuollaisilta sovinisteilta kuin ap. Helppo ja hyvä keino!
Kaljuuntuvat miehet on luotaantyötäviä. Luulenpa, että aloittajkin on tällainen ohimoilta kaljuuntuva mies.