Olisiko tämä mies liian hintelä sinulle?
Kommentit (63)
Jos toi uimahousumalli on teidän mielestä yliluonnollisen lihaksikas, niin käykää joskus salilla. Siellä yli puolet alle 35-vuotiaista miehistä on tuota lihaksikkaampia. Miehelle tulee luonnollisesti helposti lihasta, kun harrastaa liikuntaa säännöllisesti ja syö hyvin. Toki geeneillä on myös osuutta. Joidenkin ruumiinrakenne on luonnostaan sirompi. Jos taas joku 50-vuotias hopeakettu vertailee itseään tuohon, niin se on ihan typerää. Totta kai vanhetessa vahvan kropan ylläpitäminen vaatisi kovaa työtä.
Pitkä ja laiha on hyvä, itse olen normaalipainon ylärajalla ja yleisilme vielä sopusuhtainen. Silloin kun olin itse laiha tykkäsin että miehessä on massaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään paha. Riippuu tietenkin vähän siitä, mitä kuvan alareunan alta löytyy.
Taas saa huomata, että suomalaiset naiset ovat kiinnostuneet vain kyrvästä.
Häpeäisitte.
Ei perhana onko tämä palsta oikeasti muiden ulkonäköjen herjaamista ja arvostelua varten?? Miettikää arvostelijat jos oma naamakertoimenne olisi täällä vastaavasti kommentoitavana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tykkään sekä maltillisesti lihaksikkaista että terveistä hoikista miehistä. Muut ominaisuudet ratkaisevat. Ehkä enemmän silti sytyttää semmonen terve normilihaksikas vartalo. Ylipainoisista en pidä. Olen 25-vuotias biseksuaali amk-taustainen vihreä nainen.
Olisiko laittaa kuvaa "normilihaksikkaasta" referenssiksi?
-aphttps://proswim.scdn3.secure.raxcdn.com/media/catalog/product/cache/15d… Jotain tän suuntaista. Eli vartalossa on voimaa, muttei ole viimeisen päälle treenattua sixpackiä ja rintalihaksia.
Oletko nyt ihan tosissasi?
Kuvan mies on huippu-urheilija. Katsohan linkin osoite, "proswim". Urheilee ammatikseen.
En osaa edes kuvitella miltä se viimeisen päälle treenattu näyttää...
Kyseessä on urheiluvaatekaupan malli. Tuo ei ole kehonrakentajan kroppa vaan terveen liikunnallisen muttei joka päivä treenaavan miehen kroppa.
https://www.justathlete.com/media/catalog/product/cache/56/image/860x/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/8/-/8-11402C138-B_3.jpg
Siis jotain vastaavaa kuin tämä? Ei mikään kehonrakentajan kroppa vaan terveen liikunnallisen muttei joka päivä treenaavan naisen kroppa.Joo toi olisi naisen vastaava kroppa.
Tuo on timmi nainen. Lihaserottuvuudesta näkee ettei ole vain kävelty juoksumatolla ja dieetattu. Valovuosien ero hoikkaan ja lössöön sohvaperunaan. Kuntotestissä pyyhkisi lattiaa melkeinpä kaikilla parikymppisillä naisilla.
Mutta jos tuo halutaan "tavallisuuden" standardiksi n. kolmekymppisille naisille, niin kelpaa minulle että naisten sana on laki :D
Emma K. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään paha. Riippuu tietenkin vähän siitä, mitä kuvan alareunan alta löytyy.
Taas saa huomata, että suomalaiset naiset ovat kiinnostuneet vain kyrvästä.
Häpeäisitte.
Jep jep, yksi vastaaja vauvafoorumilla on suomalaiset naiset. Ja taas on kaikki syyt sihauttaa ja huutoitkeä itsensä uneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tykkään sekä maltillisesti lihaksikkaista että terveistä hoikista miehistä. Muut ominaisuudet ratkaisevat. Ehkä enemmän silti sytyttää semmonen terve normilihaksikas vartalo. Ylipainoisista en pidä. Olen 25-vuotias biseksuaali amk-taustainen vihreä nainen.
Olisiko laittaa kuvaa "normilihaksikkaasta" referenssiksi?
-aphttps://proswim.scdn3.secure.raxcdn.com/media/catalog/product/cache/15d… Jotain tän suuntaista. Eli vartalossa on voimaa, muttei ole viimeisen päälle treenattua sixpackiä ja rintalihaksia.
Täähän on ihan perus, lihaksia on mutta ei ole lihaksikas. Tarvitaan lisää lihasta mun makuun. Etenkin käsiin.
Ei varmaan..Oma mies tais olla vielä hintelämpi kun yhteen mentiin, eikä se näiden vuosien aikana ole kovin paljon kummemmaksi muuttunut. Kyllä se mut silti jaksaa kantaa, ja pihalla lapiohommia vääntää, puita pilkkoa sun muuta. Ikää 37v, molemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Jos toi uimahousumalli on teidän mielestä yliluonnollisen lihaksikas, niin käykää joskus salilla. Siellä yli puolet alle 35-vuotiaista miehistä on tuota lihaksikkaampia. Miehelle tulee luonnollisesti helposti lihasta, kun harrastaa liikuntaa säännöllisesti ja syö hyvin. Toki geeneillä on myös osuutta. Joidenkin ruumiinrakenne on luonnostaan sirompi. Jos taas joku 50-vuotias hopeakettu vertailee itseään tuohon, niin se on ihan typerää. Totta kai vanhetessa vahvan kropan ylläpitäminen vaatisi kovaa työtä.
Olen käynyt.
Tuossa on vahva selection bias. Nimittäin osalle lihasta tarttuu helpommin ja osalle vaikeammin. Jälkimmäiset ovat niitä jotka eivät viihdy harrastuksen parissa kauaa, vaan luovuttavat. Osa tietty siksi koska itsekuri ei riitä, tai koska tulee vammoja. Salille jää porukka joka treenaa kovaa ja säännöllisesti, ja omaa genetiikan jolla saavutetaan tuloksia.
Millään sunnuntaikuntoilulla tuollaista kroppaa ei saa kukaan, vaikka olisi geneettinen friikki.
Luultavasti ei. Olen aina pitänyt pitkistä ja honteloista miehistä, plussaa jos vielä pitkä tukka. Omakin mies on pitkä ja hoikka, ehkä kuitenkin vähän rotevampi kuin kuvan mies. Ylipaino ja salilla pumpatut jättilihakset ovat turn off.
Olen 23v, pitkä ja hoikka itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti ei. Olen aina pitänyt pitkistä ja honteloista miehistä, plussaa jos vielä pitkä tukka. Omakin mies on pitkä ja hoikka, ehkä kuitenkin vähän rotevampi kuin kuvan mies. Ylipaino ja salilla pumpatut jättilihakset ovat turn off.
Olen 23v, pitkä ja hoikka itsekin.
Laitan vielä esimerkkikuvan: https://images.app.goo.gl/SCq9yn9m1SK69NWGA
Omalla miehellä suunnilleen tuollainen kroppa ja tykkään :) Pysyy mun perässä lenkillä ja jaksaa ottaa reppuselkään, sen urheilullisempaa miestä en kaipaa.
Karmea asento ja parta, mutta hoikkuus ei haittaa yhtään. Olen salaa erittäin ihastunut työkaveriini, joka on yhtä laiha jollei laihempi. Läski on pahin turn off, lihaksikkuus ok mutta ei pakollista. Ja olen hoikka itsekin.
mielestäni normaali ja sopusuhtainen, ei hintelä. voi tietysti olla että olen jäävi arvioimaan, kun itsekin olen saman tyyppinen vartaloltani, paitsi että olen nainen.
Liian laiha makuuni. Kasvot kyllä kivat.
Tuosta treenaamisesta.
Oma lähtötaso oli aika lähellä ap:n linkkaamaa heppua. Ehkä vähän lihaksikkaampi ja vähemmän hoikka. Nörttielämää mutta ilman roskaruokaa. Ei liikuntaa eikä mitään fyysistä hommaa.
Pari vuotta salilla, 2-3x viikossa, ja lihasta on tullut lisää mutta tuon uimarin fysiikasta ollaan kaukana. En voisi näyttää samalta koska mittasuhteissa on eroja (hartioiden leveys, lantion suoruus, lihasten muoto, jne). Yhtä lihaksikas voisin ehkä olla ilman roidaamista. Mutta se kyllä edellyttäisi maksimitreeniä, tip top ruokavaliota ja lepoa. Plus muutamaa vuotta aikaa. Raja tulee vastaan treenaamisessa koska palautumisessa kestää aikansa.
Salikaveri on entinen fitnesskilpailija (nainen siis, lopetti koska treeni sotki kuukautiset ja osa kilpakumppaneista roidasi), joten sikäli uskon että harjoittelen melko lailla oikein.
Jos nuoret naiset uskovat vakavissaan että uimarin kropan saa ilman kovaa treeniä ja vasta steroidibodarin kroppa edellyttää omistautumista treenille, luvassa on pettymys. Joko lihaksikas mies jää haaveeksi, tai ei auta kuin ottaa salimake.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt.
Tuossa on vahva selection bias. Nimittäin osalle lihasta tarttuu helpommin ja osalle vaikeammin. Jälkimmäiset ovat niitä jotka eivät viihdy harrastuksen parissa kauaa, vaan luovuttavat. Osa tietty siksi koska itsekuri ei riitä, tai koska tulee vammoja. Salille jää porukka joka treenaa kovaa ja säännöllisesti, ja omaa genetiikan jolla saavutetaan tuloksia.
Millään sunnuntaikuntoilulla tuollaista kroppaa ei saa kukaan, vaikka olisi geneettinen friikki.
Ei tietenkään yhdellä päivällä liikuntaa viikossa saa tuollista kroppaa. Puhun nyt siitä, että harrastaa liikuntaa väähn yli terveyssuositusten, muttei mitenkään ylenmäärin.
Salille tai muuta lihaskuntoa harjoittamaan kannattaa mennä ainakin kahdesti viikossa, vaikkei lihakset kasva. Se parantaa kuntoa ja terveyttä kuitenkin. Eikö sen pitäisi olla se pääasia liikkumisessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt.
Ei tietenkään yhdellä päivällä liikuntaa viikossa saa tuollista kroppaa. Puhun nyt siitä, että harrastaa liikuntaa väähn yli terveyssuositusten, muttei mitenkään ylenmäärin.
Salille tai muuta lihaskuntoa harjoittamaan kannattaa mennä ainakin kahdesti viikossa, vaikkei lihakset kasva. Se parantaa kuntoa ja terveyttä kuitenkin. Eikö sen pitäisi olla se pääasia liikkumisessa?
Tuollaista kroppaa ei hankita liikkumalla "vähän yli terveyssuositusten".
Jälkimmäisestä kappaleesta olen samaa mieltä.
Eniten tuossa ällötti nuo harvat rintakarvat, hoikkuutta en niin miettinyt.
Siinä ja siinä mutta jos mies on älykäs ja hauska niin kyllä kelpaa. Ja piankos tuon ongelman korjaa syömällä vähän enemmän. Ja jos ap alkaa väittää että on mahdollista kerryttää rasvaa VAIN vatsaan samalla kun koko muu vartalo on nälkiintyneen näköinen niin sitten tieteellisen tutkimuksen kera kiitos.