Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi sille mitään, mutta mun mielestä koirat on hieman ällöjä

Vierailija
13.06.2019 |

Nuolevat ja haistelevat ihmisten pilluja ja palleja ja nuolevat virtsaisia käsiä jne.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierivät hevonlannassa ja haisevat. En minäkään voi sietää koiria.

Vierailija
2/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan AP sua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä koirat on mukavampia, kuin 99,9% tapaamistani ihmisistä 😏

Vierailija
4/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja fiiliksiä. Ovat kyllä söpön näköisiä mutta katsetta lähempään kontaktiin en niiden kanssa halua.

Vierailija
5/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä koirat on mukavampia, kuin 99,9% tapaamistani ihmisistä 😏

Voi ne olla mukavia, mutta on ne myöskin aika ällöjä loppujenlopuksi.

Vierailija
6/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eläimet nyt ovat vähän sellaisia. Niillä ei ole estoja eikä sopivaisuuskäsityksiä. Ja ihmiset, jotka niistä eivät pidä, ovat yleensä luonnosta vieraantuneita nirppanokkia.

Vierailija
7/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsaisia käsiä? Peskää kätenne.

Vierailija
8/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole meidän koirista mikään tehnyt tuollaista. Meillä tosin ei hilluta ympäriinsä alasti, eikä kusta käsille, että se saattaa vaikuttaa.

Vierailija
9/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä ällöttää myös koiranomistajat. Koirat nuolee omia pallejaan ja sit omistajat pussaa tai antaa koiran nuolla naamaansa

Vierailija
10/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Onneksi koiraa ei ole pakko ottaa lemmikiksi jos ei halua.

Vierailija
11/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, eläimet nyt ovat vähän sellaisia. Niillä ei ole estoja eikä sopivaisuuskäsityksiä. Ja ihmiset, jotka niistä eivät pidä, ovat yleensä luonnosta vieraantuneita nirppanokkia.

Sekä epäempaattisia ja kylmiä. Ja muutenkin epäilyttäviä.

Vierailija
12/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vaan hankkiko lapsia, se muksukin saattaa syödä räkää tai kaivella pyllyään.

Vierailija
13/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai se, ettei pidä jostain tietystä eläimestä, tekee ihmisestä epäempaattisen, kylmän ja epäilyttävän? Tai nirppanokan? Kuulostaa kovin kapeakatseiselta.

Vierailija
14/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nuolevat ja haistelevat IHMISTEN pilluja ja palleja"

???

Vierailija
15/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää se, kun koirat hankaa takapuoltaan mattoihin 🤢 Muuten kyllä tykkään koirista, mutta kotiini en sellasta halua.

Vierailija
16/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä palstalta muistelisin lukeneeni, että myös ihmiset nuolee noita paikkoja, se se vasta ällöä onkin 😨

Vierailija
17/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vaan mutta en voi sille mitään että ihmiset on ällöjä ja inhoan heitä :/ Mutta koiria Rakastan <3 ja tulen aina rakastamaan. En tarvitse idiootti ihmisten länkytys seuraa, minä nautin niin paljon koirien seurasta! 

Vierailija
18/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään koirista, niitä on aina ollut lapsuudenkodissa ja nyt omassa kodissa. Ne tarjoavat kumppanuutta ja seuraa. Mutta ymmärrän kyllä ettei koirat ole kaikkia varten. Onhan niissä myös paljon työtä, jos ne kouluttaa asianmukaisesti jne. En minäkään käärmeistä välitä vaikka ovatkin joillekin rakkaita lemmikkejä. Each their own vai mitä?

Vierailija
19/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ällöttää se, kun koirat hankaa takapuoltaan mattoihin 🤢 Muuten kyllä tykkään koirista, mutta kotiini en sellasta halua.

Tuo on yleensä merkki siitä, että koiralla on jotain häikkää, esim. tulehdusta, peräpäässä. Tuntuu inhottavalta ja siksi koira hankaa. Tuo ei ole mikään normaali "puhdistautumistapa" tms. koiralla.

Vierailija
20/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai se, ettei pidä jostain tietystä eläimestä, tekee ihmisestä epäempaattisen, kylmän ja epäilyttävän? Tai nirppanokan? Kuulostaa kovin kapeakatseiselta.

No, melkein kaikki eläimet saattavat käyttäytyä tavalla, joka on ihmisten näkökulmasta ällöttävää, siveetöntä jne. eli tuskin sitten sietää muitakaan eläimiä jos koirat tuon takia ällöttävät. Ja joku valikoiva eläinrakkaus vasta outoa onkin, tyyliin "rakastan kissoja, mutta inhoan koiria".