Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi sille mitään, mutta mun mielestä koirat on hieman ällöjä

Vierailija
13.06.2019 |

Nuolevat ja haistelevat ihmisten pilluja ja palleja ja nuolevat virtsaisia käsiä jne.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ällöttää se, kun koirat hankaa takapuoltaan mattoihin 🤢 Muuten kyllä tykkään koirista, mutta kotiini en sellasta halua.

Tuo on yleensä merkki siitä, että koiralla on jotain häikkää, esim. tulehdusta, peräpäässä. Tuntuu inhottavalta ja siksi koira hankaa. Tuo ei ole mikään normaali "puhdistautumistapa" tms. koiralla.

Anaalirauhastulehdus tai ummetus.

Vierailija
22/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen koirat nuolee pilluja ?! Voi luojan tähen! Sen sijaan tiedän aika monta ihmis tyyppiä jotka nuolee pillluja ja palleja, sen sijaan en tunne yhtään sellaista koiraa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole meidän koirista mikään tehnyt tuollaista. Meillä tosin ei hilluta ympäriinsä alasti, eikä kusta käsille, että se saattaa vaikuttaa.

:D

Vierailija
24/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on ehdottomasti paras asuinkumppani! Paljon mielummin elän ja olen koiran seurassa kuin jonkun idootti ihmisen ! 

Vierailija
25/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat päästävät pahanhajuisia paukkuja. Pilaavat huoneilmaa.

Vierailija
26/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä ällöttää myös koiranomistajat. Koirat nuolee omia pallejaan ja sit omistajat pussaa tai antaa koiran nuolla naamaansa

Niin, ja ihmiset ei nuole ja niele toistensa elimestä tulevia eritteitä? Ja sen jälkeen vielä suutele toisiaan? Se ei sinua ällötä, mutta koiran oma puhdistustapa ällöttää?

Vierailija
27/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tältä palstalta muistelisin lukeneeni, että myös ihmiset nuolee noita paikkoja, se se vasta ällöä onkin 😨

Eivät toki nämä estoiset koirien ällöäjät ainakaan, heistä se on rietasta ja eläimellistä.

Vierailija
28/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, eläimet nyt ovat vähän sellaisia. Niillä ei ole estoja eikä sopivaisuuskäsityksiä. Ja ihmiset, jotka niistä eivät pidä, ovat yleensä luonnosta vieraantuneita nirppanokkia.

Ei välttämättä. Itse pidän esim käärmeistä, joita moni pitää hieman ällöinä. En silti ajattele, että he olisivat luonnosta vieraantuneita nirppanokkia. He nyt eivät vain satu pitämään käärmeistä.

Vierailija
29/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä ällöttää myös koiranomistajat. Koirat nuolee omia pallejaan ja sit omistajat pussaa tai antaa koiran nuolla naamaansa

Niin, ja ihmiset ei nuole ja niele toistensa elimestä tulevia eritteitä? Ja sen jälkeen vielä suutele toisiaan? Se ei sinua ällötä, mutta koiran oma puhdistustapa ällöttää?

Mutta ne ihmisten elimet ei olekaan ällöjä. Nuolisitko sinä koirasi palleja?

Vierailija
30/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen enemmän kissaihminen, mutta koiristakin tykkään ja olen suvun piirissä niiden kanssa tekemisissä. Eivät niiden tekoset ällötä, mutta pusutella en kyllä anna lähelle suuta, kun ei tiedä missä se kieli juuri on ollut tai onko kitaan just mennyt joku pökäle tienpenkalta.

Vierailija
31/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tältä palstalta muistelisin lukeneeni, että myös ihmiset nuolee noita paikkoja, se se vasta ällöä onkin 😨

Onkohan vähän eri asia kun on oman lajin edustajasta kyse?

Vierailija
32/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eläimet nyt ovat vähän sellaisia. Niillä ei ole estoja eikä sopivaisuuskäsityksiä. Ja ihmiset, jotka niistä eivät pidä, ovat yleensä luonnosta vieraantuneita nirppanokkia.

Ei välttämättä. Itse pidän esim käärmeistä, joita moni pitää hieman ällöinä. En silti ajattele, että he olisivat luonnosta vieraantuneita nirppanokkia. He nyt eivät vain satu pitämään käärmeistä.

Mutta jos ei pidä koirista tai muista eläimistä siksi, että ne nyt sattuvat tekemään julkisesti ja häpeämättä juttuja, jotka eivät ihmisten sopivaisuus- ja hygieniakäsityksiin sovi, niin on kyllä musta vähän nirppis. Käärmeet eivät haistele sopimattomia paikkoja jne., vaan niitä ällötään/pelätään muista syistä

Vierailija
33/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ne ihmisten elimet ei olekaan ällöjä. Nuolisitko sinä koirasi palleja?

Älä puhu paskaa. Yhtä likaisia ja ällöjä ne ihmisten elimet ovat.

Ei, en nuolisi mutta se ei ollutkaan se pointti, vaan se että eläimet(myös ne koirat) tekevät kyseistä toimintaa puhdistaakseen itseään, eikä se mielestäni pitäisi olla ällöä, eikös se olisi jos sitä eläin ei pesisi ikinä?

Eikä sen koiran tartte naamaa nuolla, ei se ole mikään top 1 koiranomistamisessa. :)

Vierailija
34/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Koira toimii vaistojensa mukaan, ihmisellä pitäis olla järkeä 😂

Vierailija
35/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä epäempaattisia ja kylmiä. Ja muutenkin epäilyttäviä.

Ai se, ettei pidä jostain tietystä eläimestä, tekee ihmisestä epäempaattisen, kylmän ja epäilyttävän? Tai nirppanokan? Kuulostaa kovin kapeakatseiselta.

No, melkein kaikki eläimet saattavat käyttäytyä tavalla, joka on ihmisten näkökulmasta ällöttävää, siveetöntä jne. eli tuskin sitten sietää muitakaan eläimiä jos koirat tuon takia ällöttävät. Ja joku valikoiva eläinrakkaus vasta outoa onkin, tyyliin "rakastan kissoja, mutta inhoan koiria".

Mitä outoa siinä on? Jokaisella on erilaiset mieltymykset eläinten suhteen ja minusta se on ihan sallittua. Ihmisillä voi myös olla tietyistä eläimistä kokemuksia, jotka voivat vaikuttaa suhtautumiseen. Esimerkiksi itselläni kokemukset koirista eivät ole sieltä parhaasta päästä enkä siksi niistä erityisemmin pidä. Jos joku tämän perusteella päättelee minun olevan kylmä ja epäempaattinen niin sille en voi mitään.

Vierailija
36/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me ihmiset edelleen aika eläimiä ollaan, valitettavasti

Vierailija
37/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, nimenomaan PITÄIS olla.

Vierailija
38/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, nimenomaan PITÄIS olla.

No tämä. Mamman pikku mussukka on niin herkkä, että kaikki ilotulitteet ja kivat jutut pitää kieltää.

Se on koira. Joka haisee, kuolaa ja ulvoo yksin olleessaan.

Järkeä pitäisi olla juu. Jos koirat osaisivat ajatella, ne varmaan nauraisivat omistajilleen.

Vierailija
39/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihmismiehet ja ihmisnaiset tuppaavat nuolla toistensa peräreikiä ja pimppaa ja penistä :) Luojan kiitos olen aseksuaali niin ei tarvitse lutkutella kenenkään penistä on meinaan todella ällöttävä ajatus.

Vierailija
40/43 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole eri asia :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi